Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heisann! Oppdatering herfra operasjonen er vel gjennomført og vi er straks på vei hjem. Foreløpig ser alt bra ut. Den minste babyen har begynt å fylle opp urinblæren sin og i morges fant legen noen små lommer med fostervann. Gjett om vi var glade for å høre og å se det!? Har hatt ul seks ganger den siste uken, men først i går fant de blæren så det går fremover. Operasjonen er gjort gjennom kikkehull hvor de går inn i livmoren med et tynt rør hvor både kamera og laser er inni. Blodårer som forbinder de to i morkaken brennes av med laseren sånn at de ikke har noen forbindelse mellom seg lengre. Et bittelite sår på magen etterpå er alt man kan se. jeg må stikke nå, men kommer innom senere eller i morgen.
Oj, så kjekt med enda flere tvillinggravide her! Og enda en fra Bergen. Velkommen, Allea! Torsdag er en av mine to langdager på jobb så det passer ikke for meg. Men dere andre kan jo treffes uansett. Jeg får heller være med senere
Var på ktr på Haukeland i dag. Guttene har vokst seg store de siste to ukene, gitt. Begge ble estimert til å være over 500 gram. Den minste har doblet vekten sin på de to ukene!
Høres ut som torsdag kan være en fin dag som kan passe for de fleste eller?