Kommer storken til oss?

Herlig å lese :) ja tenk vogn!!!! Det er jo super stas å kjøpe!!! Beste kjøpet jeg visste om Hehe

tenk at deres lille prins skal ligge oppi der ❤️ går fort i svingene og snart nærmer du deg målet for fødsel ( må holde seg inne en god stund til da ;) ) fødsel er skikkelig spenning!

Stas å kunne få gjøre rommet da :) noen tanker for farger eller tema? Elsker slikt interiør greier jeg :)
Kanskje litt som disse?
50fdb27e3497eb11d65d6668865a8415
687efc4b0c80e8d17ede49ef9962107a

Gleder meg til å få den i hus. Sette den på rommet hans og bare titte. Lenge! :D ❤️
Jeg har funnet en del på pinterest, men det er så mye fint å se at jeg føler jeg bytter tema annenhver dag, haha:)) Men tror jeg har endt om med støvgrønn. Finner ikke bilde av den fargen jeg vil ha. Enten så blir hele rommet grønt med én vegg med mønster, ellers blir det hvitt med én vegg med mønster. Hva tror du? Rommet er ikke så veldig stort. Kanskje 3×2 m eller noe...?
d50f92936086c652ca47f04ac61261f6
885aeafdfbfcf70939e1a8fcdefde84b
4ff11bd8725456d25fb4174ccdfb02e9
Herremin så kult! Hadde gått for en sprek tapet på ene veggen :)

22+5:
I dag har jeg virkelig stått på! Har vært på maxbo og kjøpt inn resten av tape og maling og tapet opp mønster på rommet. Mannen vsr skeptisk i starten da han bare så tapen. Kan forstå det faktisk:)) Men sluttresultatet ble jeg faktisk veldig fornøyd med!!! Har igjen én vegg å male, men må vente til det andre er tørt så jeg kan flytte alle tingene som står der over til andre siden. Det står ting OVERALT nå:)) Men her er altså dagens jobb:

Så kult det ble!!!! :) så flink du er også da :) slikt tar sin tid, men for ofte gode resultater og det gjorde din :)
Takk:D Det ble en veldig kul effekt på det lille rommet :D

Wow! Kjempefint! Sånn fikk jeg lyst til å gjøre også! Nydelig farge også ❤️
Takk!:D Det var kjempelett når man bare får regnet seg frem til avstander og vinkler :) Jeg er så pirkete, så jeg var enstremt nøye med å få det likt:)) Tok tid, men verdt det!:D
Det ble utrolig stilig:D flinkis altså! har ikke tenkt på at man kan gjøre det sånn.
Takk:D Pinterest er gull når det kommer til idéer altså:D

Så fin:-)

Tusen takk, jenter! Det er så koselig å klappe og kose på magen. Lillegutt sparker som en gal innimellom:D :D

Last edited:
Tusen takk, jenter! Det er så koselig å klappe og kose på magen. Lillegutt sparker som en gal innimellom:D :D
Fine magen ❤️ ja her går det virkelig hurramei rundt noen ganger Hehe artig når de får slike harde spark ;)

Back
Topp