Kommer storken til oss?

Oi så fin :D Vanskelig? Lurer på å spørre svigermor om å lage en :p
Nei, egentlig ikke. Jeg kjøpte oppskrift på stoff og stil, for der hadde de ferdig mal som det bare var å tegne etter. Knota litt med skråbånd, men det er første gang jeg har sydd med det, så jeg får være fornøyd med et litt knotete resultat i svingene nederst:))

21+4
Har begynt å få vann i kroppen! Blæ!! Kjenner det veldig godt i henda mine. På slutten av en arbeidsdag eller tidlig om morgenen er det ille. Det sprenger litt rundt leddene og det gjør vondt å knytte nevene:( Meeen, med tanke på at jeg har sluppet unna spying og bekkenløsning, så skal jeg være glad det bare er det her. Jeg kan fortsatt jobbe, og det er jeg glad for:) Håper virkelig jeg klarer meg helt frem til permisjon! Det er målet:)
Ellers er det masse liv i magen. Han begynner å få faste mønstre for når han er våken:D ❤️ Det er en helt vidunderlig magisk følelse som jeg aldri trodde skulle skje❤
Han hadde én dag han var litt roligere, men dagen etter var det fullt kjør! Ligger i senga og har morgenstund med magen. Han er våken nå:) Lurer på om dette blir en ny karate kid...:))

Så herlig å kjenne så mye liv! Det sies jo at de ofte følger samme mønster etter at de er født også. ❤️

Er det noe du kan ta for vannet da? Vanndrivende er kanskje fyfy for gravide?

Er jo 20+4, er så koselig å lese det du skriver om liv :D Som jeg skulle skrevet det selv. Elsker å ligge å kjenne på sparkene fra magen. Vi er så heldige!

Har begynt å få litt pølsefingre selv :p Jaja. Det hører vel med :) Får noen deilige sokkemerker også.

Herlig å kjenne mye liv❤️ Kjedelig med vann i kroppen..Håper det ikke blir for ille! Kos deg videre med lillegutt i magen:-)

Åh så koselig lesing <3

Så herlig å kjenne så mye liv! Det sies jo at de ofte følger samme mønster etter at de er født også. ❤️

Er det noe du kan ta for vannet da? Vanndrivende er kanskje fyfy for gravide?
Ja, det er skikkelig koselig å kjenne at han romsterer der inne :)❤ Ja, det er sant. Han er veldig rolig om natten og morgenen foreløpig, så det er jo lov å håpe at det er sant! :))
Får ikke gjort så mye. Drikke masse vann og passe på å tøye ut og røre meg litt :)

Er jo 20+4, er så koselig å lese det du skriver om liv :D Som jeg skulle skrevet det selv. Elsker å ligge å kjenne på sparkene fra magen. Vi er så heldige!

Har begynt å få litt pølsefingre selv :p Jaja. Det hører vel med :) Får noen deilige sokkemerker også.
Vi er ekstremt heldige faktisk! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme meg hit. Er evig takknemlig for de legene som har hjulpet oss:) ❤ Gleder meg til sparkene kan sees utenpå. Det tror jeg blir en spesiell opplevelse :D

Herlig å kjenne mye liv❤️ Kjedelig med vann i kroppen..Håper det ikke blir for ille! Kos deg videre med lillegutt i magen:-)
Ja, det er kjempegøy :D Noen ganger er det fullstendig party inni der og, hihi:)

22+1
Jeg lurer på hvor all denne snørra kommer fra? Nå har jeg vært snørrete i 4 mnd:)) Er det mulig??
Ellers er alt som det skal. Har hatt mye å gjøre på jobb i det siste og merker jeg er helt tom for energi når jeg kommer hjem. Til helgen skal jeg fortsette med rydding av kommende barnerom og finne en farge å male med. Er så vanskeliiiiig! Er jo så mye fint på Pinterest! :D Men det blir godt å få ting på plass! Må en tur på IKEA og hente nytt garderobeskap også. Så både mini får plass til klær, og jeg får plass til sengetøy og håndkler. Skulle ønske jeg bodde i en enorm villa noen ganger...:)
Om noen uker skal vi ut og bestille vogn. Det gleder jeg meg til! Da blir det plutselig SKIKKELIG ekte! Vogn liksom! Uæææh! Ellers er formen strålende! De små plagene jeg har klarer jeg fint å leve med. Litt behandling med knekk og bøy så er alt fint igjen. Foreløpig gleder jeg meg til fødsel. Ikke til smertene, men til vi er igang og man vet at snaaart får vi hilse på mini :) Gleder meg til den snøen er borte. Eller egentlig den isen...så jeg kan slutte å gå som en pingvin og kjøre til knokene er hvite pga anstrengelse:)) Våren er så fiiiin! Med sol og varme og alt det fine grønne som spirer og gror :)

Så koselig å lese dine oppdateringer! Deilig at formen stort sett er fin da:-) Det tar mye plass med baby og alt utstyr, så jeg sier også ja til stor villa!( tipper Lotto hver uke nå).. Stas med vogn da, da blir det så virkelig at om litt så ligger det en skjønn liten gutt oppi der❤️ Du har en fin tid i vente; vår og lysere tider og bare 4 mnd til lillegutt kommer:-) Bare å nyte!

Herlig å lese :) ja tenk vogn!!!! Det er jo super stas å kjøpe!!! Beste kjøpet jeg visste om Hehe

tenk at deres lille prins skal ligge oppi der ❤️ går fort i svingene og snart nærmer du deg målet for fødsel ( må holde seg inne en god stund til da ;) ) fødsel er skikkelig spenning!

Stas å kunne få gjøre rommet da :) noen tanker for farger eller tema? Elsker slikt interiør greier jeg :)

Så koselig å lese dine oppdateringer! Deilig at formen stort sett er fin da:-) Det tar mye plass med baby og alt utstyr, så jeg sier også ja til stor villa!( tipper Lotto hver uke nå).. Stas med vogn da, da blir det så virkelig at om litt så ligger det en skjønn liten gutt oppi der❤️ Du har en fin tid i vente; vår og lysere tider og bare 4 mnd til lillegutt kommer:-) Bare å nyte!
Det er jammen sykt å tenke på. Om 18 små uker er han her❤❤ Gleder meg til å trille vogn når ting spirer og gror ute. Gleder meg til å vise han frem til alle som er interessert . Og ikke er interessert, haha :))

Herlig å lese :) ja tenk vogn!!!! Det er jo super stas å kjøpe!!! Beste kjøpet jeg visste om Hehe

tenk at deres lille prins skal ligge oppi der ❤️ går fort i svingene og snart nærmer du deg målet for fødsel ( må holde seg inne en god stund til da ;) ) fødsel er skikkelig spenning!

Stas å kunne få gjøre rommet da :) noen tanker for farger eller tema? Elsker slikt interiør greier jeg :)
Gleder meg til å få den i hus. Sette den på rommet hans og bare titte. Lenge! :D ❤️
Jeg har funnet en del på pinterest, men det er så mye fint å se at jeg føler jeg bytter tema annenhver dag, haha:)) Men tror jeg har endt om med støvgrønn. Finner ikke bilde av den fargen jeg vil ha. Enten så blir hele rommet grønt med én vegg med mønster, ellers blir det hvitt med én vegg med mønster. Hva tror du? Rommet er ikke så veldig stort. Kanskje 3×2 m eller noe...?
d50f92936086c652ca47f04ac61261f6
885aeafdfbfcf70939e1a8fcdefde84b
4ff11bd8725456d25fb4174ccdfb02e9

Back
Topp