Starbucks
Forumet er livet
Superfin!!!![]()
Så utrolig flink du er! Wow ble jo knall fint![]()
Tusen takk!Ååå så fin!!! ❤ flink du er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Superfin!!!![]()
Så utrolig flink du er! Wow ble jo knall fint![]()
Tusen takk!Ååå så fin!!! ❤ flink du er!
Nei, egentlig ikke. Jeg kjøpte oppskrift på stoff og stil, for der hadde de ferdig mal som det bare var å tegne etter. Knota litt med skråbånd, men det er første gang jeg har sydd med det, så jeg får være fornøyd med et litt knotete resultat i svingene nederstOi så finVanskelig? Lurer på å spørre svigermor om å lage en
![]()
Ja, det er skikkelig koselig å kjenne at han romsterer der inneSå herlig å kjenne så mye liv! Det sies jo at de ofte følger samme mønster etter at de er født også.
Er det noe du kan ta for vannet da? Vanndrivende er kanskje fyfy for gravide?
Vi er ekstremt heldige faktisk! Jeg hadde aldri trodd jeg skulle komme meg hit. Er evig takknemlig for de legene som har hjulpet ossEr jo 20+4, er så koselig å lese det du skriver om livSom jeg skulle skrevet det selv. Elsker å ligge å kjenne på sparkene fra magen. Vi er så heldige!
Har begynt å få litt pølsefingre selvJaja. Det hører vel med
Får noen deilige sokkemerker også.
Ja, det er kjempegøyHerlig å kjenne mye livKjedelig med vann i kroppen..Håper det ikke blir for ille! Kos deg videre med lillegutt i magen
![]()
Det er jammen sykt å tenke på. Om 18 små uker er han her❤❤ Gleder meg til å trille vogn når ting spirer og gror ute. Gleder meg til å vise han frem til alle som er interessert . Og ikke er interessert, hahaSå koselig å lese dine oppdateringer! Deilig at formen stort sett er fin daDet tar mye plass med baby og alt utstyr, så jeg sier også ja til stor villa!( tipper Lotto hver uke nå).. Stas med vogn da, da blir det så virkelig at om litt så ligger det en skjønn liten gutt oppi der
Du har en fin tid i vente; vår og lysere tider og bare 4 mnd til lillegutt kommer
Bare å nyte!
Gleder meg til å få den i hus. Sette den på rommet hans og bare titte. Lenge!Herlig å leseja tenk vogn!!!! Det er jo super stas å kjøpe!!! Beste kjøpet jeg visste om Hehe
tenk at deres lille prins skal ligge oppi dergår fort i svingene og snart nærmer du deg målet for fødsel ( må holde seg inne en god stund til da
) fødsel er skikkelig spenning!
Stas å kunne få gjøre rommet danoen tanker for farger eller tema? Elsker slikt interiør greier jeg
![]()