Kommer storken til oss?

Så flink du er som har malt rommet! :) Og fine magen! ❤️

Endelig ferdig med å male! :D Nå er det bare pynt og detaljer igjen, men det er jo bare kos!:D Vuggen og stellebordet skal ikke stå der inne når mini kommer:)
3984982debfa9e0f42c7ae50778f5c34

Endelig ferdig med å male! :D Nå er det bare pynt og detaljer igjen, men det er jo bare kos!:D Vuggen og stellebordet skal ikke stå der inne når mini kommer:)
3984982debfa9e0f42c7ae50778f5c34
Så fint det blir :) kommet Veldig langt på rommet :)

Så fint det blir :) kommet Veldig langt på rommet :)
Takk! :D Ja, jeg tenkte det var greit å bli ferdig nå. Merker fra uke til uke at det blir tyngre å gjøre noe. Kjenner det i ryggen med én gang, og med vann i hender og føtter, så skal det lite til før jeg blir sliten og må ha pause. Sitte på knærne å male er ikke godt for denne skrøpelige kroppen:))

Så flink du har vært! Superfint rom:-) Veldig smart å ha gjort det nå!

Takk! :D Ja, jeg tenkte det var greit å bli ferdig nå. Merker fra uke til uke at det blir tyngre å gjøre noe. Kjenner det i ryggen med én gang, og med vann i hender og føtter, så skal det lite til før jeg blir sliten og må ha pause. Sitte på knærne å male er ikke godt for denne skrøpelige kroppen:))
Enig med deg! Godt å få unnagjort noe man hvertfall ikke tar seg tid til når den lille kommer :) og man blir jo ikke lettere i svangerskapet ;) nå har du bare småkoset igjen og godt er det :)

Så flink du har vært! Superfint rom:-) Veldig smart å ha gjort det nå!
Takk! :D ❤️ Ja, kjenner jeg får betale for det dagen etter. Ryggen orker ikke så mye jobb mer :)

Tenkte jeg skulle begynne å fylle inn denne her jeg og. Ser flere bruker denne. Veldig kjekt å ha om man skal gå tilbake og se :)

Uke 24+1
Termin: 25. Mai 2016.
Kjønn: Gutt
Trimester: 2.
Neste jordmorkontroll: På mandag
Bevegelser: Mye spark gjennom hele dagen. Herlig! ❤
Babyens størrelse: ifølge appen: 30 cm og 650 g
Navn: Blir aldri enige her hjemme:))
Vann i kroppen: Ja. Men foreløpig mest i henda og litt i føttene.
Vektøkning: 9 kg
Utålmodig: Jaaaa! Men har alltid vært sånn at jeg vil være ferdig i går:D
Strekkmerker: Bare gamle foreløpig:))
Kynnere: Nei
Melk i brystene: Nei
Plager: Stadig hodepine. Kjenner jeg begynner å få vondt i ryggen av å sitte på kontoret. Gamle møbler som ikke kan tilpasses kroppen min.
Humør: Godt humør:)
Cravings: Lollipop
Tanker om fødsel: Ikke så mange enda. Går inn med åpent sinn! :)

Tenkte jeg skulle begynne å fylle inn denne her jeg og. Ser flere bruker denne. Veldig kjekt å ha om man skal gå tilbake og se :)

Uke 24+1
Neste jordmorkontroll: På mandag
Babyens størrelse: ifølge appen: 30 cm og 650 g
Plager: Stadig hodepine. Kjenner jeg begynner å få vondt i ryggen av å sitte på kontoret. Gamle møbler som ikke kan tilpasses kroppen min.
Oi den var smart! Stjeler fra deg jeg ❤️ morsom lesning og da kan man se om noe forandrer seg underveis ;)

Uke 25+0
Neste jordmorkontroll: 4. April
Babyens størrelse: ifølge appen: 30 cm og 800 g
Jadda...bekkenløsning er på plass.

Hjelp, tenk at du allerede har kommet så langt:-) Nå går det fort frem til mai❤️

Hjelp, tenk at du allerede har kommet så langt:-) Nå går det fort frem til mai❤️
I know! :D Rett over 3 mnd igjen :D ❤ Håper denne vinteren forsvinner fort. Jeg er klar for vår!! :D

25 uker allerede! ❤️
Nå hadde jeg glemt lollipop, men i dag MÅ jeg kjøpe!
Det går sakte men sikkert avgårde her! Synes nesten tiden har begynt å gå ENDA saktere:)) Og det er ille, for det er mange uker igjen:))

Se her og det går unna! :) plutselig er du i uke 30 ;)

Back
Topp