Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! ❤Gratulerer så mye!
TakkGratulerer så mye![]()
TakkGratulerer med overstått OUL!
Hvis personen som undersøkte deg glemte at det er skuddår i 2016 så får du én dag lenger enn du er (siden de har trukket fra skuddårsdagen).Altså, om de ser på termin og regner ut hvor langt vi skal være på vei nå. Min jordmor gjorde det feil, så hun får jo 1 dag ekstra helt til 1. mars, så forsvinner den dagen ekstra når 29. februar er over.
![]()
Og den andre dagen du fikk i forskjell kan være fordi det i Norge er lov å regne svangerskapslengde som både 40+2 og 40+3. F.eks. Babyverden sin kalkulator regner 40+3.Så hvis klinikken din bruker 40+2 og sykehuset ditt 40+3 så vil du hele veien være én dag lenger på vei på sykehuset når de begge setter samme termin.
TakkGratulerer!![]()
19+4:
Godt Nytt År!!❤
Nå i det siste har jeg endelig begynt å kjenne ordentlige dult. Ikke bare sånne småstikk eller hva jeg skal kalle det. Nå er det litt mer virkelig at det bor noen der inneFor 2 dager siden var det full salsa dansing da jeg kom hjem fra jobb og storsenter. Var sulten og kjempesliten og da jeg endelig la meg ned holdt han på kjempelenge. Skulle ønske han holdt på hele tiden, for det er så godt å kjenne på. Jeg er jo godt polstret, så det er nok litt tid igjen før jeg kan kjenne det utenpå. Har ligget med hånden på magen i timesvis for å kjenne, men dessverre litt for tidlig. Mannen min gleder seg til å få kjenne han også
I dag kjøpte jeg bilsete på tilbud. Maxi cosi cabriofix ble det. Så nå har vi egentlig alt klart av de store tingene bortsett fra vogn og stellebord. Og newborn sete til stokke. Okey så er det litt mer vi mangler. Haha) Men det begynner å nærme seg. Jeg har et par venninner som jeg har fått arve en del av. En seng med sengehimmel, masse klær og vinterdresser til neste vinter, en moseskurv med vugge, tepper, leker og lekematte. Det er jammen kjekt å være sent ute med barn altså
) Selv om det ikke er selvvalgt. Vi får jo så mye fint, og da sparer vi masse penger på det.
Nå gleder jeg meg til tirsdag, for da er jeg halvveis, også gleder jeg meg til å ta fatt på barnerom. Må ryddes en del i skap og skuffer for å gjøre plass, og må bytte ut garderobeskapet til et mer praktisk med flere hyller og skuffer. Det blir stas!! Mye penger ut, men da får vi gjort det ordentlig. Han skal jo ikke ligge på eget rom på en stund, så spørs om jeg gidder å bytte skap med en gang. Jeg er skikkelig i redebyggefasen. Har vasket alle klær vi har fått og kjøpt flere ganger sånn at de er garantert rene og fri for kjemikalier. Blir sikkert vasket et par runder til før mini ankommer og![]()
Ja, det er greit å spre kostnadene litt også. Når vi er ferdige med de store tingene så kan vi vente med resten. Det er jo salg nesten hele tiden, så du får sikkert nytte av både sommer- og høstsalgetSå deilig å kjenne skikkelige spark! Er nok ikke lenge til pappa får kjenne nå
Høres ut som dere er godt i gang, godt å få klær og utstyr på plass. Sikkert greit å benytte seg litt av januarsalget nå også? Skulle gjerne gjort det selv, men det er for tidlig![]()
Ja, den har gått fort til nåJeg synes den graviditeten din har gått kjempe fortSå fint å se
![]()
Jeg koser meg veldig med å brette tøyet til mini og se på alt han har fått. Gleder meg sååå til å møte hanEr så koselig og ordne til den lille altså![]()
Takk❤ Ja, jeg regnet med at det ville være noe sånt
Synes bare det var rart at hun endret på hvor langt jeg var fremfor å endre termindato, men et par dager fra eller til spiller jo ingen rolle
![]()
Det er helt utrolig! Trodde aldri jeg skulle få oppleve dette mens vi holdt på med de rundeneHALVVEIS!!!! Hurra!![]()