Kommer storken til oss?

Denne ble lagt ut på fb i dag :)
18f6e8f6f79a3d50a8cd86a26f19ca55

Det var nydelig bilde <3

Så nydelig bilde :-) Og ikke minst for noen herlige ul bilder :D Så fin en liten spire som koser seg max ser det ut som :-)

Last edited:
Uff da:( Håper det ikke blir verre da. Får du noe behandling og eller? Jeg er helt fin igjen etter et par runder med behandling på Ka Klinikken på Skøyen. Ja, nå blir det fryseprins(esse) på deg! :D ❤️
Nei ingen behandling enda, men må vel det etterhvert tror jeg. :) jaaa blir det ❤️❤️❤️ lykke!

Jeg tror også det er jente :D ❤️
Jeg har jo sååå lyst på jente da!! Også unnskylder jeg med at det er mest praktisk siden vi kan arve masse utstyr av mine venninner (som alle har fått jenter det siste året) :D

Iiih...nå har jeg bestilt privat ul 26. November. Da skal vi til Sethi på Lørenskog. Sendte mail til Lundring først, men fikk et ufordragelig og frekt svar av sekretæren, så hun kan dra til helvete. Svaret fra Sethi var noe helt annet og der var det bare å komme:) Så jeg gleder meg til å se kjønn! Jeg døøør av spenning! I hvertfall når legen på Fertilitetssenteret sa han trodde kaaaaanskje det var jente. Vi lovte å holde han oppdatert da...og han ville nesten ikke si det i tilfelle det var feil. Jeg har jo null magefølelse, men drømmer ofte om en datter:) Mannen min trodde først det var gutt, men ombestemte seg etter hva legen sa :))
JEG GLEDER MEG TIL ULTRALYD
JEG GLEDER MEG TIL BURSDAGEN MIN
JEG GLEDER MEG TIL JUUUUL!!! ❤❤❤❤
Jeg er litt gira om dagen. Hahaha:))

Iiih...nå har jeg bestilt privat ul 26. November. Da skal vi til Sethi på Lørenskog. Sendte mail til Lundring først, men fikk et ufordragelig og frekt svar av sekretæren, så hun kan dra til helvete. Svaret fra Sethi var noe helt annet og der var det bare å komme:) Så jeg gleder meg til å se kjønn! Jeg døøør av spenning! I hvertfall når legen på Fertilitetssenteret sa han trodde kaaaaanskje det var jente. Vi lovte å holde han oppdatert da...og han ville nesten ikke si det i tilfelle det var feil. Jeg har jo null magefølelse, men drømmer ofte om en datter:) Mannen min trodde først det var gutt, men ombestemte seg etter hva legen sa :))
Så bra!!! Isj!!! Ikke opplevd det slik der før... Jeg har gått der to ganger med Elvira. Men godt du fant noen du Fikk et ordentlig svar av :)

Jaaaa!!! Tenk! Snart får du vite kjønnet ❤️❤️❤️ jeg har alltid trodd du får jente, mener det var fordi hjerteslagene til babyen ❤️har to jenter og for å si det slik er det gjerne velkommen en tredje jente her i hus ;)

Så spennende!! Får håpe lille ikke er sjenert eller en luring så dere får sett kjønnet ☺
Hva skrev sekretæren til Lundring? Jeg har vært der mange ganger og har aldri opplevd at hun er frekk så ble litt overrasket når jeg leste det du skrev

Så bra!!! Isj!!! Ikke opplevd det slik der før... Jeg har gått der to ganger med Elvira. Men godt du fant noen du Fikk et ordentlig svar av :)

Jaaaa!!! Tenk! Snart får du vite kjønnet ❤️❤️❤️ jeg har alltid trodd du får jente, mener det var fordi hjerteslagene til babyen ❤️har to jenter og for å si det slik er det gjerne velkommen en tredje jente her i hus ;)
Ja, vi har jo vært der før da jeg var 5+4. Legen er jo helt super, men hun sekretøsen kan du få gratis av meg:D
Jeg har jo sååå lyst på en jente jeg kan flette håret på og kjøpe kjoler til! Men altså. Gutter er jo morsomme de og da. Jeg bare aaaner ikke hva jeg går til med gutt. Bittesmå bøllefrø:))

Så spennende!! Får håpe lille ikke er sjenert eller en luring så dere får sett kjønnet ☺
Hva skrev sekretæren til Lundring? Jeg har vært der mange ganger og har aldri opplevd at hun er frekk så ble litt overrasket når jeg leste det du skrev
Jeg spurte om det var mulig å komme inn i uke 14 for å se kjønn og evt få se på 3D ultralyd. Så skrev jeg at jeg og mannen var så nysgjerrige at vi ikke klarte å vente lenger og gledet oss så fælt. Jeg skrev en mail med lett tone og smilefjes, tilbale fikk jeg at det var tullete med 3D så tidlig, og det var ikke noe vits å dra på ul før etter uke 16 for å se kjønn. I uke 14 ser de bare på fosterdiagnostikk. Det finnes ingen egen time for å se kjønn. Mvh sylepleier blabla.

Takk skarru haaa. Jeg vet jo det, det er jo derfor jeg sender en mail og spør om det er MULIG. Og jeg vet jo det er mulig, for det er jo mange andre som har vært der for å se kjønn. Og sånne svar gidder jeg ikke forholde meg til. Hater sure kjerringer...hehe:) Mannen min sa det da vi gikk derfra sist og. At hu dama ikke hadde fått seg noe på lenge, for hun var så sur.

Hvis du merker lilles bevegelser like tidlig som meg, kommer du til å kjenne han/henne allerede i midten av desember!! Tenk deg det!!! ❤

Hvis du merker lilles bevegelser like tidlig som meg, kommer du til å kjenne han/henne allerede i midten av desember!! Tenk deg det!!! ❤
Ååååh!!! Jeg håper virkelig jeg kjenner noe snart. Gleder meg så til å kjenne bobling og kiling :D Det er jammen ikke lenge til midten av desember! :D :D ❤ ❤

Jeg har virkelig verdens nydeligste venninne. Synd jeg ikke var hjemme, men dette stod utenfor døra mi da jeg kom hjem. Masse bursdagspresanger!! :D :D ❤ ❤ ❤
9fd6cbcd9a06d3027bc27e824a6779a7
b5ea960664d1c32345c373130a91cfb0

Favoritt godisen min sure hjul, et innrammet bilde av lille bebis, en søt liten krukke i min favoritt farge, en rosa elefant te-sil og en snømann/nisse som lyser i forskjellige farger :)) ❤❤

Ja, vi har jo vært der før da jeg var 5+4. Legen er jo helt super, men hun sekretøsen kan du få gratis av meg:D
Jeg har jo sååå lyst på en jente jeg kan flette håret på og kjøpe kjoler til! Men altså. Gutter er jo morsomme de og da. Jeg bare aaaner ikke hva jeg går til med gutt. Bittesmå bøllefrø:))
Gutter er Lettere å tørke når bæsjen er overalt hahaha (måtte bare skrive det) sykt dårlig humor, hilsen overtrøtte meg

Btw, gutt er hæææærlig. Lyst å kosemose babyJ hele tiden.

Men tror det er ei jente enda jeg

Back
Topp