Kommer storken til oss?

Herlig herlig!!!

Så herlig å se!!!! Dette er babyen din!!!! ❤️❤️❤️❤️ tenk på det! Som ligger inni lille magehuset og koser seg ❤️

Tuuuusen takk, jenter!!! ❤❤❤

Perfekt ❤️ ønsker dere å vite kjønnet? :)
Skulle helst visst det i går, haha:)) Men mini var vrang i dag og fikk ikke godt nok bilde på kjønnsorganene. Han trodde kaaaaanskje jente:) Men vi drar på privat om 2 uker for å se det ordentlig. Da er det nesten 100% sikkert svar også:D Gleder meeeeg!! :D

Så herlig å se!!!! Dette er babyen din!!!! ❤️❤️❤️❤️ tenk på det! Som ligger inni lille magehuset og koser seg ❤️
Lille bebisen min!!! ❤❤❤ Jeg er så sykt forelsket!

Skulle helst visst det i går, haha:)) Men mini var vrang i dag og fikk ikke godt nok bilde på kjønnsorganene. Han trodde kaaaaanskje jente:) Men vi drar på privat om 2 uker for å se det ordentlig. Da er det nesten 100% sikkert svar også:D Gleder meeeeg!! :D
Haha den skjønner jeg godt :p
Du hadde ingen fra før? Spennende! :D

Veldig hyggelig!! Håper svangerskapet videre blir så bra som mulig ☺️

Er sikker på at det er ei jente jeg

Er sikker på at det er ei jente jeg

Haha den skjønner jeg godt :p
Du hadde ingen fra før? Spennende! :D
Vi har ingen fra før, nei:) Så dette blir en etterlengtet og en smule bortskjemt unge (bortskjemt av besteforeldre:)) )

Fantastisk ♡♡ Så herlig at alt er bra i magehuset. Dette blir det jo baby av, Starbucks :D :D

Ja dere mente jeg :p
Ååå så fantastisk! ❤️
Ja, vi eller jeg :) Første gang for begge, og første barnebarn for alle. Denne ungen kommer til å drukne i kjærlighet :D

Back
Topp