Kommer storken til oss?

Da fikk jeg også innkalling til OUL. Det gikk jammen fort! Legen sendte den på torsdag, og i dag lå brevet i postkassa:) Har fått time 28. Desember og da er jeg akkurat 19 uker:D

Jeg kjøpte caremaxx jeg og. Begynn midt mellom navlen og skambenet. Mulig nærmere skambeinet. Også må du trykke hardt ned, for den lille ligger jo langt under muskler og livmor og magefett. Også må du forsiktig peke litt på skrå nedover og lete litt der. Jeg fant hjertelyden 1 cm over skambeinet og pekte apparatet litt på skrå ned mot venstre. Veldig svakt, men lurt å vente med å skru opp lyden til du hører antydning av lyden:)
takk for tipsene! Prøvde i går en god stund, men fant ikke noen lyd. Begynt å stresse meg litt over dette, men så prøvde jeg nå nettopp og fant lyden! rundt 140 slag i minuttet :-)

Og gratulerer med 12 uker!! :-)

takk for tipsene! Prøvde i går en god stund, men fant ikke noen lyd. Begynt å stresse meg litt over dette, men så prøvde jeg nå nettopp og fant lyden! rundt 140 slag i minuttet :-)

Og gratulerer med 12 uker!! :-)
Ååååh! Så bra! Ja, det tar litt tid å finne den bittelille fjerten inni der:)) Det er så deilig å høre den lyden:D :D
Takk! Feirer med iskrem i dag:D :p

WIIIII!!! :D :D ❤ ❤ ❤ Hvordan går det med deg om dagen?
Det går bra vettu :) har trua på denne babyen. :) Kvalm som et uvær og jobber itilegg. Så får se hvor lenge jeg holder ut i jobb. Ekstremt mye gåing på hardt gulv, som bekkenet ikke er så veldig glad i.

Gratulerer så inderlig mye,har fulgt deg en liten stund ❤️ hjertet mitt sprenger av glede for deg!
Åååh, så utrolig koselig å høre! :D ❤ Tusen hjertelig takk!:D ❤️

Det går bra vettu :) har trua på denne babyen. :) Kvalm som et uvær og jobber itilegg. Så får se hvor lenge jeg holder ut i jobb. Ekstremt mye gåing på hardt gulv, som bekkenet ikke er så veldig glad i.
Uff da:( Håper det ikke blir verre da. Får du noe behandling og eller? Jeg er helt fin igjen etter et par runder med behandling på Ka Klinikken på Skøyen. Ja, nå blir det fryseprins(esse) på deg! :D ❤️

Hipp hurra for 12 uker!!!!!!!!

Wow, gratulerer så mye med spire ;)
Har ikke vært her inne på lenge, tiden flyr med baby. Så ser jeg at det har klaffet for dere, kjempe gøy!! Kos deg masse med svangerskapet

Wow, gratulerer så mye med spire ;)
Har ikke vært her inne på lenge, tiden flyr med baby. Så ser jeg at det har klaffet for dere, kjempe gøy!! Kos deg masse med svangerskapet
Tusen takk!:D ❤ Ja, du har jo litt andre ting å drive med du, hehe:) Prøver å kose meg så godt jeg kan!:D

Grattis med 12 uker :D

Begynner å kjenne nervene komme for ultralyd i morgen... Skjønner ikke hvorfor jeg blir så nervøs. Har jo sett at alt er bra, men tenk om den slutter å vokse? Uff...spiser jeg nok riktig mat? Sliter jo sånn med søtsuget og. Helt forferdelig. Er ikke bånn i meg...
Nei, håper alt er som det skal og at lille spire er så stor som h*n skal være. Har ligget 1 dag bak på alle målingene hittil i sammenligning med ivf termin. Har time kl 11.15! :)

Hvordan gikk det i dag?:-)

Lillesprett var kamerasky i dag og ville absolutt ikke vise seg frem, men fine bilder av ryggen da:)) Nakkefold var fin og alle andre mål var perfekte:D ❤ Så fikk vi et fint bilde der vi kunne se fingrene så klart. Helt utrolig på denne lille skapningen målt til 59 mm! 5 små fingre:D
22a1df86a37583b47e673a3fc452e5c4
5f8d6b9263a9fae2703182e6a0146fc0
75239245e416a146a15122cc51b6864e

Back
Topp