Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takk for tipsene! Prøvde i går en god stund, men fant ikke noen lyd. Begynt å stresse meg litt over dette, men så prøvde jeg nå nettopp og fant lyden! rundt 140 slag i minuttetJeg kjøpte caremaxx jeg og. Begynn midt mellom navlen og skambenet. Mulig nærmere skambeinet. Også må du trykke hardt ned, for den lille ligger jo langt under muskler og livmor og magefett. Også må du forsiktig peke litt på skrå nedover og lete litt der. Jeg fant hjertelyden 1 cm over skambeinet og pekte apparatet litt på skrå ned mot venstre. Veldig svakt, men lurt å vente med å skru opp lyden til du hører antydning av lyden![]()
Takk❤❤For et herlig merkeGratulerer.
Ååååh! Så bra! Ja, det tar litt tid å finne den bittelille fjerten inni dertakk for tipsene! Prøvde i går en god stund, men fant ikke noen lyd. Begynt å stresse meg litt over dette, men så prøvde jeg nå nettopp og fant lyden! rundt 140 slag i minuttet
Og gratulerer med 12 uker!!![]()
Det går bra vettuWIIIII!!!![]()
❤ ❤ ❤ Hvordan går det med deg om dagen?
Åååh, så utrolig koselig å høre!Gratulerer så inderlig mye,har fulgt deg en liten stundhjertet mitt sprenger av glede for deg!
Uff daDet går bra vettuhar trua på denne babyen.
Kvalm som et uvær og jobber itilegg. Så får se hvor lenge jeg holder ut i jobb. Ekstremt mye gåing på hardt gulv, som bekkenet ikke er så veldig glad i.
Tusen takk!Wow, gratulerer så mye med spire
Har ikke vært her inne på lenge, tiden flyr med baby. Så ser jeg at det har klaffet for dere, kjempe gøy!! Kos deg masse med svangerskapet
Takk!Grattis med 12 uker![]()