Kommer storken til oss?

Whop whop spennende

Aaah! Hjemme fra et fantastisk bryllup til min gode venninne. Jeg fikk gjennomført talen og folk lo og gråt. Det tar jeg som et kompliment for min aller første tale noensinne! Litt styr å være forlover og samtidig passe på mine egne tider for spray og sprøyte, men det gikk overraskende bra! Selv med strømper og hold in overalt! :) I morgen er det 2 doser spray og el. sprøyte:) YAY!!

Aaah! Hjemme fra et fantastisk bryllup til min gode venninne. Jeg fikk gjennomført talen og folk lo og gråt. Det tar jeg som et kompliment for min aller første tale noensinne! Litt styr å være forlover og samtidig passe på mine egne tider for spray og sprøyte, men det gikk overraskende bra! Selv med strømper og hold in overalt! :) I morgen er det 2 doser spray og el. sprøyte:) YAY!!
Sikker på at du er flink til å holde tale ja! Kan tenke meg at det er litt godfølelse å ha bryllupet overstått også, det er mye nerver i å være forlover + en del jobb.. Nå går det fort mot uttak altså!!

Da er el. sprøyten satt! Monday here I come!! Håper og krysser for at det er noen egg i disse posene, og at det går an å få befruktet de:):) Alltid spennende. Muligheten er jo der...av erfaring.

Da er el. sprøyten satt! Monday here I come!! Håper og krysser for at det er noen egg i disse posene, og at det går an å få befruktet de:):) Alltid spennende. Muligheten er jo der...av erfaring.
Så spennende!! Skal krysse fingre og tær! Håper på fine egg:)

Sikker på at du er flink til å holde tale ja! Kan tenke meg at det er litt godfølelse å ha bryllupet overstått også, det er mye nerver i å være forlover + en del jobb.. Nå går det fort mot uttak altså!!
Veldig godt å bli ferdig faktisk!:) Nå gjenstår bare situasjonen på jobb som jeg får vite på mandag. Egentlig måtte jeg vente, men orker ikke ha dette over meg i rugetiden. I morgen er det uttak! :D :D :D

Lykke til med uttak i morgen! ♥

Veldig godt å bli ferdig faktisk!:) Nå gjenstår bare situasjonen på jobb som jeg får vite på mandag. Egentlig måtte jeg vente, men orker ikke ha dette over meg i rugetiden. I morgen er det uttak! :D :D :D
Krysser fingrene for at det løser seg på jobb! Masse lykke til med uttak i morgen:-)

Lykke til idag! :)

Tusen takk!:) Har fått i meg litt medisiner og ligger og sløver. Kommer vel til å sovne om ikke lenge vil jeg tro:)

YO YO YO! Det ble 17 egg ut denne gangen også. Så jeg er jo forsåvidt fornøyd med dette. Men sist ble det jo bare 3 som ble befruktet og overlevde hele veien da. Uttaket gjorde ganske vondt denne gangen fordi det var en del som lå langt oppe, og dit nådde ikke bedøvelsen. Men jeg beit tenna sammen og pustet godt. Ville jo gjerne tømme alt liksom:) Legen ville helst ikke sette inn mer en ett egg, pga stor fare for overstimulering, men vi satte som ønske å få satt inn 2, så får vi se. Legen har uansett siste avgjørelse. Så det blir spennende :) Nå er det bare å vente på tlf i morgen for å høre hvordan det har gått. Legen mente det var bedre denne gangen siden posene var mer jevnt store. Mange små, men ikke så mange av de mellomstore:) Har fortsatt litt vondt og venter nå på dagens 2. spennende happening. Nemlig møte med jobben. Blir det ny stilling, eller blir det sluttpakke? Spennende dag for Josefine, dette her :p :D

Fortsetter med Prednisolon, men øker fra 20mg idag, og en uke frem. Deretter blir det 10mg frem til testdato. Cyclogest fra i morgen 2 om morgen og 2 om kvelden. Etter innsett blir det i tillegg fragmin. Innsett på onsdag, og blodprøve 15 dager etter innsett.

Back
Topp