Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikker på at du er flink til å holde tale ja! Kan tenke meg at det er litt godfølelse å ha bryllupet overstått også, det er mye nerver i å være forlover + en del jobb.. Nå går det fort mot uttak altså!!Aaah! Hjemme fra et fantastisk bryllup til min gode venninne. Jeg fikk gjennomført talen og folk lo og gråt. Det tar jeg som et kompliment for min aller første tale noensinne! Litt styr å være forlover og samtidig passe på mine egne tider for spray og sprøyte, men det gikk overraskende bra! Selv med strømper og hold in overalt!I morgen er det 2 doser spray og el. sprøyte
YAY!!
Så spennende!! Skal krysse fingre og tær! Håper på fine eggDa er el. sprøyten satt! Monday here I come!! Håper og krysser for at det er noen egg i disse posene, og at det går an å få befruktet deAlltid spennende. Muligheten er jo der...av erfaring.
Veldig godt å bli ferdig faktisk!Sikker på at du er flink til å holde tale ja! Kan tenke meg at det er litt godfølelse å ha bryllupet overstått også, det er mye nerver i å være forlover + en del jobb.. Nå går det fort mot uttak altså!!
Takk!Lykke til med uttak i morgen! ♥
Krysser fingrene for at det løser seg på jobb! Masse lykke til med uttak i morgenVeldig godt å bli ferdig faktisk!Nå gjenstår bare situasjonen på jobb som jeg får vite på mandag. Egentlig måtte jeg vente, men orker ikke ha dette over meg i rugetiden. I morgen er det uttak!
![]()
![]()
![]()
Lykke til i morgen. Jeg har troen på gullegget![]()
Krysser fingrene for at det løser seg på jobb! Masse lykke til med uttak i morgen![]()
Lykke til med både jobbsamtale og egguttak!Håper på positivt resultat av begge deler.
Tusen takk, jenter!Lykke til!![]()