Kommer storken til oss?

YO YO YO! Det ble 17 egg ut denne gangen også. Så jeg er jo forsåvidt fornøyd med dette. Men sist ble det jo bare 3 som ble befruktet og overlevde hele veien da. Uttaket gjorde ganske vondt denne gangen fordi det var en del som lå langt oppe, og dit nådde ikke bedøvelsen. Men jeg beit tenna sammen og pustet godt. Ville jo gjerne tømme alt liksom:) Legen ville helst ikke sette inn mer en ett egg, pga stor fare for overstimulering, men vi satte som ønske å få satt inn 2, så får vi se. Legen har uansett siste avgjørelse. Så det blir spennende :) Nå er det bare å vente på tlf i morgen for å høre hvordan det har gått. Legen mente det var bedre denne gangen siden posene var mer jevnt store. Mange små, men ikke så mange av de mellomstore:) Har fortsatt litt vondt og venter nå på dagens 2. spennende happening. Nemlig møte med jobben. Blir det ny stilling, eller blir det sluttpakke? Spennende dag for Josefine, dette her :p :D
Hurra!!!!!!!! 17 egg av god str er jo megabra:-) Nå krysses alle kluter for topp befruktning til i morgen! Masse lykke til på jobbsamtalen nå, så må du slappe godt av og hvile deg når du kommer hjem.

Gratulerer med flott uttak og håper at befruktningen blir bra!

Wow for et resultat gratulerer

Herregud, du er jo rå som rugehøne da 17 stk! Det er jo utrolig bra. Skjønner du er spent ang jobb også. Lykke til ❤️

Herregud, du er jo rå som rugehøne da 17 stk! Det er jo utrolig bra. Skjønner du er spent ang jobb også. Lykke til ❤️
Hehe:) Det ble 17 egg ut sist og, men det som ble igjen var bare 3 mener jeg å huske :) Jeg har jo pco, så jeg har altfor mange eggposer i utgangspunktet, og høy fare for overstimulering. Nå må jeg bare passe på å drikke masse vann og følge med litt nøye på urinering o.l.

Samtalen med jobben gikk som forventet. Siden oppgavene mine blir flyttet til et annet land, så sitter jeg uten noe å gjøre. Får arbeidsfritak f.o.m. idag, og lønn ut mars neste år:) Ikke dårlig deal egentlig. Så nå skal jeg ut og finne drømmejobben!! :D

Samtalen med jobben gikk som forventet. Siden oppgavene mine blir flyttet til et annet land, så sitter jeg uten noe å gjøre. Får arbeidsfritak f.o.m. idag, og lønn ut mars neste år:) Ikke dårlig deal egentlig. Så nå skal jeg ut og finne drømmejobben!! :D
Synd det ble sånn, men ikke dårlig deal når det først ble sånn! Lykke til med jobbsøking!

Høres ut som en god avtale når det først ble sånn. Håper du finner drømmejobben innen kort tid. ♡

Hurra! Flotters resultat på uttaket! Jeg jubler med deg! ❤️og flott deal med jobben hvertfall, så ja ut å fibbe drømmejobben ;) og nå syns jeg det mest rettferdige er at det er DIN tur med en spire som sitter!

Da går vi for både drømmebarn og drømmejobb rundt neste sving!

Hurra! Flotters resultat på uttaket! Jeg jubler med deg! ❤️og flott deal med jobben hvertfall, så ja ut å fibbe drømmejobben ;) og nå syns jeg det mest rettferdige er at det er DIN tur med en spire som sitter!
Takk!:)❤ DET er jeg enig i. Føler litt at det kan få bli min tur nå. Jeg er ihvertfall MER enn klar for å bli mamma nå:):D

ÅÅÅÅÅÅH!! Lang dag as! Er ikke LITT trøtt selv om jeg er stuptrøtt. :p Nå har jeg laget meg en deilig appletini. Rett og slett fordi jeg kan idag. Lurer på hvordan eggene mine har det. Har de det godt og varmt mon tro? Har sædcellene funnet plassen sin og funnet seg til rette? Håpeeeeer!! :D

ÅÅÅÅÅÅH!! Lang dag as! Er ikke LITT trøtt selv om jeg er stuptrøtt. :p Nå har jeg laget meg en deilig appletini. Rett og slett fordi jeg kan idag. Lurer på hvordan eggene mine har det. Har de det godt og varmt mon tro? Har sædcellene funnet plassen sin og funnet seg til rette? Håpeeeeer!! :D

Håper og heier så for deg Starbucks!!:D spent på telefonen du venter på i morgen, krysser alt jeg har for mange befruktet egg av god kvalitet:)

Håper og heier så for deg Starbucks!!:D spent på telefonen du venter på i morgen, krysser alt jeg har for mange befruktet egg av god kvalitet:)
Takker og bukker! :D

Lykke til i dag! Kjenner godt på den spenningen som er når man skal ta denne viktige telefonen! Heier for gode nyheter:-)

Åh...blir helt kvalm av denne ventingen!!

Venter spent sammen med deg! Vet du når du får beskjed?

Venter spent sammen med deg! Vet du når du får beskjed?
De pleier å ringe mellom 9 og 11, så det er ikke lenge. Måtte sjekke i historikken, og sist ringte de 10.37 :D

De pleier å ringe mellom 9 og 11, så det er ikke lenge. Måtte sjekke i historikken, og sist ringte de 10.37 :D

Irriterende når de ringer siste 20 minuttene, men greit. Da er det uansett ikke lenge igjen nå. Venter fortsatt sammen med deg!

Da har jeg fått tlf! Av de 17 eggene ut var 3 umodne. Av de resterende 14 ble 4 befruktet, men ett ble befruktet på feil måte, så da er det 3 igjen. Vi fikk godkjent innsett av 2 egg denne gangen også siden de mente jeg ikke så så veldig overstimulert ut på uttaket. Da er det innsett i morgen kl. 13! :D Krysser for at babyene mine overlever natten da:)

Back
Topp