Kommer storken til oss?

Masse lykke til i dag, dette er superspennende!! Heier på mange gode egg:-)

Lykke til på kontroll! :)

Lykke til i dag :D

Woop woop!! Lykke til på ul i fag <3 <3

Da har jeg vært på ul, og han mente det ville bli samme antall som sist, og kanskje litt overstimulert som sist. Men det gikk jo veldig fint da, så da håper jeg det årner seg nå også:D Det blir uttak på mandag!!!! Hadde mange poser med god størrelser og masse små. Ikke så mange av den teite mellomstørrlesen pr. idag ihvertfall. Så dette blir spennende! Setter el.sprøyta på lørdag og medisinfri på søndag:) Wuhuuu! Nu kjør vi! :D :D

Så bra Starbucks :D Gode nyheter. Regner med at du går for to inn hvis det er to som følger med til innsett? Eller?

Spent på dine vegne. Krysser sammen med deg :)

Så spennende
Litt overstimulert? Så det går ann og sette inn selv om man er det?
Jeg har aldri vært det før, så har aldri satt meg inn i det.. Men nå plutselig den omgangen så går jeg og tenker på det ...

Jeg skal ha kontroll i morgen, er så utrolig spent :D

Skal følge med på deg , blir som sagt spennende dette her .. Forhåpligenvis så kommer vi til å gå likt framover .
Lykke til <3

Så gode nyheter! Da er det bare innspurten igjen. :D

Så godt å lese! Hurra! Da nærmer det seg seg uttak snart, allerede mandag! ;) ❤️

Yeeeeah!! Jepps, nu kjør vi!! ;) veldig gode nyheter :D :D

Så bra! Blir spennende, håper du ikke får noe særlig ubehag med overstimuleringen.

Jippi, tommel opp for flotte nyheter!! Litt overstimulert øker vel bare sjansen for graviditet gjør det ikke? Nå er det så innihampen din tur:-)

Så bra Starbucks :D Gode nyheter. Regner med at du går for to inn hvis det er to som følger med til innsett? Eller?

Spent på dine vegne. Krysser sammen med deg :)
Vi kommer til å sette inn 2 om det er 2 å sette inn ja:) Har satt inn 2 egg alle gangene :D

Så spennende
Litt overstimulert? Så det går ann og sette inn selv om man er det?
Jeg har aldri vært det før, så har aldri satt meg inn i det.. Men nå plutselig den omgangen så går jeg og tenker på det ...

Jeg skal ha kontroll i morgen, er så utrolig spent :D

Skal følge med på deg , blir som sagt spennende dette her .. Forhåpligenvis så kommer vi til å gå likt framover .
Lykke til <3
Ja, så lenge det ikke var mye væske i buken, så var det ikke noe problem, men måtte bare passe på å drikke nok vann og holde meg litt i bevegelse :)
Blir veldig spennende å følge med på deg og! Tipper det blir uttak på deg og neste uke:):) Dette kommer til å bli full klaff! :D

Jippi, tommel opp for flotte nyheter!! Litt overstimulert øker vel bare sjansen for graviditet gjør det ikke? Nå er det så innihampen din tur:-)
Ja, vi var enige om at det var greit å bli litt overstimulert :)

Back
Topp