Så fælt med nedskjæringer på jobb. Håper du får avklaring raskt og at det ordner seg for deg. ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå fælt med nedskjæringer på jobb. Håper du får avklaring raskt og at det ordner seg for deg. ♡
TakkDet håper jeg og. Heldigvis er det nok av lignende jobber på markedet, men det er tungt å starte på nytt igjen.
![]()
Da blir prøveperioden forskjøvet når du skal tilbake i jobbEr det forresten noen som vet hva man har for rettigheter om man mister jobben, får ny jobb og skal ut i permisjon i prøvetiden? Som regel er det jo 6 mnd prøvetid når man begynner et nytt sted.
Takk!!Da blir prøveperioden forskjøvet når du skal tilbake i jobb
Så lenge du har jobbet de siste 6 av 10 måndene/vært sykemeldt/mottatt app har du rett på svangerskapspengerTakk!!Men man får samme rettigheter til svangerskapspenger og sånn?
Lurer på om det kan være Puregon, men det verker altså så i korsryggen om dagen. Sjekket bakover i dagboken og regner med uttak på mandag eller tirsdag!Er litt ekstra sliten om dagen nå. Det er nedskjæringer på jobb, og vi har fått beskjed om at min avdeling er hardest rammet og oppgaver skal flyttes til Sverige. Så jeg er ganske sikker på at jeg mister jobben...
Har bedt om å få avklaring før jeg skal ha uttak så jeg slipper å stresse med alle tankene mine når jeg skal ruge. Så kan jeg heller starte med å finne meg en ny jobb med en gang...
Det samme sa Dr. Nythun til meg. Har hatt det to ganger og han forklarer det med at det er hormonellt. Sjekket litt på nett og det er visst ganske vanlig når man har vært gjennom noen runder med ivf. Noen får litt ømme slimhinner. De tåler ikke like mye pga medisiner. Det kan se ut som mens, men et ikke helt det sammeHei
Har fulgt litt med på deg , og ser at du har hatt blødning like etter sprøyteoppstart ..
Blødde du lenge?
Jeg begynte på menopur 225ie på torsdag den 20/08
Fikk litt lyserosa blødning og på lørdag så ble det litt mer og på søndag så var det akkurat som en vanlig mens, har da blødd mandag og i går tirsdag , begynte å avta sent i går kveld og var ingenting der i dag tidlig .. Men nå i efta så kom det litt igjen .
Var på kontroll på mandag ( var så redd for at hele forsøket måtte avbrytes) men fikk beskjed å bare fortsette og komme på kontroll som avtalt nå til fredag .
Skjønner ingenting jeg , kan ikke huske at jeg har blødd under sprøytene før ??!!
Lurer på hva det kan være ..
Dr.Holst sin mening og svar var at kanskje ikke slimhinnene fulgte helt med ...
Håper at alt går den rette veien likevel <3
Er sliten av disse medisinene nå .
Ønsker deg lykke til![]()
Det samme sa Dr. Nythun til meg. Har hatt det to ganger og han forklarer det med at det er hormonellt. Sjekket litt på nett og det er visst ganske vanlig når man har vært gjennom noen runder med ivf. Noen får litt ømme slimhinner. De tåler ikke like mye pga medisiner. Det kan se ut som mens, men et ikke helt det sammeMin er ferdig nå. Varte ca. 1 uke, men de siste 2 dagene holdt det med truseinnlegg
![]()
No problem!Okey, nå ble jeg litt klokere på det.. Selv om det ikke er farlig så er det greit å få svar på spørsmål man lurer på .. Så tusen takk![]()
Åååååh! Jeg er så spent på kontroll i morgen! Skal i bryllup på fredag, også håper jeg på uttak på mandagWEEEEE!
![]()
Å herremin så spennende! Heier masse på fine flotte egg! Gullegget skal nå være der! Og gjerne noen bonus ogsåÅååååh! Jeg er så spent på kontroll i morgen! Skal i bryllup på fredag, også håper jeg på uttak på mandagWEEEEE!
![]()
Det var jo hyggelig å høreSå gøy, lykke tilKoselig at du er litt aktiv her igjen. Lo godt av kommentaren din til Lene om den trivelige livmoren hennes
Haha!
Takk!Å herremin så spennende! Heier masse på fine flotte egg! Gullegget skal nå være der! Og gjerne noen bonus også![]()