Kommer storken til oss?

Høres deilig ut med Spania og sangaria. God tur, og blir veldig spennende å følge med på ferden nå. Spennende at du å har hatt scratching

Idag skal vi i bryllup! Ankom Bodø igår og hadde en liten minglefest med alle vennene, og idag er den store dagen. Fant endelig en kjole jeg likte og da kan jeg også kose meg i bryllup:) Skal til Saltstraumen kirke og gleder meg litt til å se Saltstraumen også. Aldri vært så langt nord før:) Godt å ha andre ting å tenke på enn spray og prøverør:) Ha en strålende lørdag folkens!! :D

Høres deilig ut med Spania og sangaria. God tur, og blir veldig spennende å følge med på ferden nå. Spennende at du å har hatt scratching
Jeg er veldig spent på det altså:) Også skal jeg prøve noen andre medisiner dennd gangen, så da er det bare å vente og se!:)

Kos deg i bryllup! :)

Jeg er veldig spent på det altså:) Også skal jeg prøve noen andre medisiner dennd gangen, så da er det bare å vente og se!:)
Åhhh spent. Si fra når du er tilbake så tar vi en kaffe

Nå er det bare én uke igjen til ferie, og det skal bli så deilig!!! Slipper ihvertfall å sitte på jobb i spraytåka, for jeg har ferie i hele sprayperioden:) Har nå sprayet i 6 dager. Merker egentlig ikke så mye til det. Foreløpig ihvertfall :D

Håper tr gidder å komme snart. Har ikke lyst til å blø hele 1. uka i ferien :(

Huff, tr har det med å tulle det til når det ikke passer. Håper med deg at hun kommer snarest.

Huff, tr har det med å tulle det til når det ikke passer. Håper med deg at hun kommer snarest.
Jeg trooooor jeg kjenner litt begynnende menssmerter, så jeg er sterk i trua!:):D

Har sprayet i 11 dager og kjenner jeg eeeeer så trøtt på ettermiddagene. Sovnet på sofaen i svigemors 60 årslag i går. :D :D Nå kjenner jeg murring på høyre side, så jeg håper tr kommer i morgen!!! Jeg orker ikke mensen i spania. Jeg sliter med å bruke tampong, så jeg får ikke badet eller NOE! Noe jeg kan gjøre for å fremskynde? Hoppe mye opp og ned kanskje? Hehe:) Ååååh!!! Ikke ødelegg ferien miiiiin! Nå skal jeg straks ned på trening og gjøre siste innsats før ferien, også skal jeg ta sol!!! Greit at kroppen har fått liiiitt underlag før den blir bombardert av UV-stråler 24/7. Jeg tar aldri solarium ellers. 3 dager til ferieee!!!

Da kom tr her! På dag 2 i min deilige ferie i Spania. Litt typisk at den blir forsinka når jeg minst ønsker det. Siden jeg ikke klarer å bruke tamponger, så blir det ikke noe bading på meg de neste dagene. Men det er vel hva man kaller et luksusproblem...hehe:) Uansett...sprayen behandler meg godt denne gangen. Ikke hetetokter lenger, men nå er det jo 32 grader og er varm hele tiden, så jeg hadde vel ikke merket forskjell heller:) Eneste jeg merker er at jeg er ekstremt surrete. Går inn i et rom og glemmer hva jeg skulle:) Lykke til videre til alle dere andre!:):)

Da kom tr her! På dag 2 i min deilige ferie i Spania. Litt typisk at den blir forsinka når jeg minst ønsker det. Siden jeg ikke klarer å bruke tamponger, så blir det ikke noe bading på meg de neste dagene. Men det er vel hva man kaller et luksusproblem...hehe:) Uansett...sprayen behandler meg godt denne gangen. Ikke hetetokter lenger, men nå er det jo 32 grader og er varm hele tiden, så jeg hadde vel ikke merket forskjell heller:) Eneste jeg merker er at jeg er ekstremt surrete. Går inn i et rom og glemmer hva jeg skulle:) Lykke til videre til alle dere andre!:):)
God ferie til deg!

God ferie! Dårlig gjort av tanta, men forhåpentligvis blir det siste besøk på minst ett år. ♥

Kjedelig at du fikk tr på ferie, forhåpentligvis for siste gang på lenge lenge

Si fra om du har lyst til å gå en tur snart

Si fra om du har lyst til å gå en tur snart
Det er jeg med på. Litt hektisk nå fremover pga forloverrolle i bryllup neste fredag og en hel masse som skjer på jobb. Men uka etter der kanskje? Den uka september begynner?

Da har jeg satt første sprøyte! 125ie Puregon. Fortsetter med spray 3 ganger daglig frem til kontroll neste torsdag:)

Back
Topp