Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkHåper du får en kjempekoselig tur til syden![]()
Jeg er veldig spent på det altsåHøres deilig ut med Spania og sangaria. God tur, og blir veldig spennende å følge med på ferden nå. Spennende at du å har hatt scratching
Åhhh spent. Si fra når du er tilbake så tar vi en kaffeJeg er veldig spent på det altsåOgså skal jeg prøve noen andre medisiner dennd gangen, så da er det bare å vente og se!
![]()
Jeg trooooor jeg kjenner litt begynnende menssmerter, så jeg er sterk i trua!Huff, tr har det med å tulle det til når det ikke passer. Håper med deg at hun kommer snarest.
God ferie til deg!Da kom tr her! På dag 2 i min deilige ferie i Spania. Litt typisk at den blir forsinka når jeg minst ønsker det. Siden jeg ikke klarer å bruke tamponger, så blir det ikke noe bading på meg de neste dagene. Men det er vel hva man kaller et luksusproblem...heheUansett...sprayen behandler meg godt denne gangen. Ikke hetetokter lenger, men nå er det jo 32 grader og er varm hele tiden, så jeg hadde vel ikke merket forskjell heller
Eneste jeg merker er at jeg er ekstremt surrete. Går inn i et rom og glemmer hva jeg skulle
Lykke til videre til alle dere andre!
![]()
Det er jeg med på. Litt hektisk nå fremover pga forloverrolle i bryllup neste fredag og en hel masse som skjer på jobb. Men uka etter der kanskje? Den uka september begynner?Si fra om du har lyst til å gå en tur snart