Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kommer til å sette inn 2 om det er 2 å sette inn jaSå bra StarbucksGode nyheter. Regner med at du går for to inn hvis det er to som følger med til innsett? Eller?
Spent på dine vegne. Krysser sammen med deg![]()
Vi kommer til å sette inn 2 om det er 2 å sette inn jaHar satt inn 2 egg alle gangene
![]()
Ja, så lenge det ikke var mye væske i buken, så var det ikke noe problem, men måtte bare passe på å drikke nok vann og holde meg litt i bevegelseSå spennende
Litt overstimulert? Så det går ann og sette inn selv om man er det?
Jeg har aldri vært det før, så har aldri satt meg inn i det.. Men nå plutselig den omgangen så går jeg og tenker på det ...
Jeg skal ha kontroll i morgen, er så utrolig spent![]()
Skal følge med på deg , blir som sagt spennende dette her .. Forhåpligenvis så kommer vi til å gå likt framover .
Lykke til <3
Ja, nå går det unna!!!Så godt å lese! Hurra! Da nærmer det seg seg uttak snart, allerede mandag!![]()
![]()
Ja, vi var enige om at det var greit å bli litt overstimulertJippi, tommel opp for flotte nyheter!! Litt overstimulert øker vel bare sjansen for graviditet gjør det ikke? Nå er det så innihampen din tur![]()