Ja gjerneDet er jeg med på. Litt hektisk nå fremover pga forloverrolle i bryllup neste fredag og en hel masse som skjer på jobb. Men uka etter der kanskje? Den uka september begynner?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gjerneDet er jeg med på. Litt hektisk nå fremover pga forloverrolle i bryllup neste fredag og en hel masse som skjer på jobb. Men uka etter der kanskje? Den uka september begynner?
Whop whopDa har jeg satt første sprøyte! 125ie Puregon. Fortsetter med spray 3 ganger daglig frem til kontroll neste torsdag![]()
SupertDa sier jeg bare ifra når kaoset har lagt seg. Hehe![]()
Woooooohooo!!! Så gøy at du også er i gang med sprøyter!! <3Da har jeg satt første sprøyte! 125ie Puregon. Fortsetter med spray 3 ganger daglig frem til kontroll neste torsdag![]()
Oh yeah!!! Vi ligger vel ganske likt denne gangen også, gjør vi ikke?Woooooohooo!!! Så gøy at du også er i gang med sprøyter!! <3
Ooh yess, jeg begynte onsdag og du torsdag ikke santOh yeah!!! Vi ligger vel ganske likt denne gangen også, gjør vi ikke?![]()
Jeg hadde småblødning i nesten to uker etter tr mens jeg tok sprayen. Spurte på kontrollen og det var visst veldig vanlig.Merkelige greier, men jeg har hatt småblødninger idag. Hadde jo mensen for et par uker siden, og startet på sprøyter igår....Hmmm. Det er vel kanskje bare en hormonell blødning...?
Ok, da roer jeg meg litt ned. Husker ikke alt som har skjedd fra gang til gang. Burde egentlig skrive ned absolutt alt som skjer i denne dagboka, så kan jeg bare gå tilbake og sammenligne hva som skjer og nårJeg hadde småblødning i nesten to uker etter tr mens jeg tok sprayen. Spurte på kontrollen og det var visst veldig vanlig.
Andre dag på sprøyte ja? Jeg har satt min andre i kveld, syns det begynner å murre litt allerede!
Jeg har tid etter den uka som kommer nåNår su har tid og om du orker så skal jeg invitere deg til å gå opp slalombakken med meg :0
Nei men invitasjonen står denJeg har tid etter den uka som kommer nåSkal rekke å trene, ta litt sol og skrive tale før torsdag
![]()
HahahahaNei men invitasjonen står den. Trenger en som kan gjenopplive meg
![]()
Dagbok er bare så praktisk sånn altsåMåtte det klaffe for deg denne gangen!
Heier masse på deg!![]()
Takk, skjønninger!Heier og krysser alt jeg kan![]()