Kommer storken til oss?

Det er jeg med på. Litt hektisk nå fremover pga forloverrolle i bryllup neste fredag og en hel masse som skjer på jobb. Men uka etter der kanskje? Den uka september begynner?
Ja gjerne

Da har jeg satt første sprøyte! 125ie Puregon. Fortsetter med spray 3 ganger daglig frem til kontroll neste torsdag:)
Woooooohooo!!! Så gøy at du også er i gang med sprøyter!! <3

Merkelige greier, men jeg har hatt småblødninger idag. Hadde jo mensen for et par uker siden, og startet på sprøyter igår....Hmmm. Det er vel kanskje bare en hormonell blødning...?

Merkelige greier, men jeg har hatt småblødninger idag. Hadde jo mensen for et par uker siden, og startet på sprøyter igår....Hmmm. Det er vel kanskje bare en hormonell blødning...?
Jeg hadde småblødning i nesten to uker etter tr mens jeg tok sprayen. Spurte på kontrollen og det var visst veldig vanlig.

Andre dag på sprøyte ja? Jeg har satt min andre i kveld, syns det begynner å murre litt allerede!

Jeg hadde småblødning i nesten to uker etter tr mens jeg tok sprayen. Spurte på kontrollen og det var visst veldig vanlig.

Andre dag på sprøyte ja? Jeg har satt min andre i kveld, syns det begynner å murre litt allerede!
Ok, da roer jeg meg litt ned. Husker ikke alt som har skjedd fra gang til gang. Burde egentlig skrive ned absolutt alt som skjer i denne dagboka, så kan jeg bare gå tilbake og sammenligne hva som skjer og når:) Har ikke kjent så mye enda, men det kommer vel etterhvert :) Kjenner jeg begynner å bli veldig klar for å bli ferdig med dette forsøket. Begynner å bli lei av disse medisinene gang på gang...Men men. Det er vel bare å holde ut siden dette er eneste mulighet :(

Når su har tid og om du orker så skal jeg invitere deg til å gå opp slalombakken med meg :0

Når su har tid og om du orker så skal jeg invitere deg til å gå opp slalombakken med meg :0
Jeg har tid etter den uka som kommer nå:) Skal rekke å trene, ta litt sol og skrive tale før torsdag :p

Jeg har tid etter den uka som kommer nå:) Skal rekke å trene, ta litt sol og skrive tale før torsdag :p
Nei men invitasjonen står den :p. Trenger en som kan gjenopplive meg :p

Føler jeg går rundt som en zombie om dagen!! ZZzzZzz...Kontroll på torsdag. Håper på uttak i begynnelsen av neste uke. Må gå tilbake i dagboken og sjekke hvor lenge jeg gikk på sprøyter sist :p

Heier masse på deg! ❤️

Heier og krysser alt jeg kan:-)

Lurer på om det kan være Puregon, men det verker altså så i korsryggen om dagen. Sjekket bakover i dagboken og regner med uttak på mandag eller tirsdag!:) Er litt ekstra sliten om dagen nå. Det er nedskjæringer på jobb, og vi har fått beskjed om at min avdeling er hardest rammet og oppgaver skal flyttes til Sverige. Så jeg er ganske sikker på at jeg mister jobben...:( Har bedt om å få avklaring før jeg skal ha uttak så jeg slipper å stresse med alle tankene mine når jeg skal ruge. Så kan jeg heller starte med å finne meg en ny jobb med en gang...

Back
Topp