Kommer storken til oss?

Husk at 1 av 5 kvinner som føder til termin har hatt blødninger i første trimester. Noen blør jo som mensen hver måned i svangerskapet. Jeg krysser fingrene for at det er helt uskyldig! ♥
Sukk.... Skal prøve å tenke at det er helt uskyldig. Vet jo egentlig at blødninger kan være helt ufarlige, men hadde håpet jeg skulle være en av de som slapp unna med denne angsten når jeg endelig begynte å se lyset i tunnelen...

Ikke mist håpet vennen. Kan ikke engang tenke meg hvor redd du er for å miste akkurat nå, for jeg har ikke kommet så langt enda. Men prøv å tenke positive tanker. Kan godt være dette er helt ufarlig <3

Ikke mist håpet vennen. Kan ikke engang tenke meg hvor redd du er for å miste akkurat nå, for jeg har ikke kommet så langt enda. Men prøv å tenke positive tanker. Kan godt være dette er helt ufarlig <3
Takk❤ Jeg prøver så godt jeg kan. Har fått Ben&Jerry is av mannen så jeg skulle kose meg med noe:) Han er så snill og flink til å holde roen. Jeg holder roen utvendig, men innvendig raser det fullstendig panikk.

Sukk.... Skal prøve å tenke at det er helt uskyldig. Vet jo egentlig at blødninger kan være helt ufarlige, men hadde håpet jeg skulle være en av de som slapp unna med denne angsten når jeg endelig begynte å se lyset i tunnelen...

Det har jeg full forståelse for! Ville bare minne om at blødning slett ikke betyr abort bestandig. ♥ Jeg har ikke nøyaktig tallet på de som føder til termin da, men om vi tar utgangspunkt i at det er 60 000 fødsler i Norge hvert år, så har 12 000 kvinner uskyldige blødninger i første trimest hvert år. Jeg håper virkelig at du er en av dem. ♡ Heier på spiren(e) din(e)!

Takk❤ Jeg prøver så godt jeg kan. Har fått Ben&Jerry is av mannen så jeg skulle kose meg med noe:) Han er så snill og flink til å holde roen. Jeg holder roen utvendig, men innvendig raser det fullstendig panikk.
Awwwww!!! Så utrolig god mannen din er!! :) Da er du i de beste hender hvertfall. Forstår du har panikk innvendig. Bare prøv å tenke på andre ting (vet det er umulig).... Men kanskje dere skal dra på kino eller spille tv-spill eller noe?

Jeg klarte ikke tenke på noe annet når jeg ventet på å høre hvordan det gikk med eggene mine.
Da tok jeg frem "the sims" (mannens ide) som jeg ikke har spilt på årevis (!) og jaggu klarte jeg å få tankene bort noen timer.

Når du stresser og tenker og uroer deg så mye bruker kroppen din enormt mye energi. Du trenger en liten pause og lure deg selv til å slappe av litt :) klem!

Awwwww!!! Så utrolig god mannen din er!! :) Da er du i de beste hender hvertfall. Forstår du har panikk innvendig. Bare prøv å tenke på andre ting (vet det er umulig).... Men kanskje dere skal dra på kino eller spille tv-spill eller noe?

Jeg klarte ikke tenke på noe annet når jeg ventet på å høre hvordan det gikk med eggene mine.
Da tok jeg frem "the sims" (mannens ide) som jeg ikke har spilt på årevis (!) og jaggu klarte jeg å få tankene bort noen timer.

Når du stresser og tenker og uroer deg så mye bruker kroppen din enormt mye energi. Du trenger en liten pause og lure deg selv til å slappe av litt :) klem!
Nå har jeg funnet en serie på Viasat som jeg kan kaste bort litt tid på:) Begynner å bli forkjøla også, og er supertrøtt. Lurer på om det er all denne spenningen og alt stresset som har gjort meg sjuk.

Advarsel! Detaljerte beskrivelser, men jeg må få det ned på "papir" så jeg kan sammenligne: Nå har jeg hatt noen kraftige menskramper og stikker nedi der. Isted da jeg var ute og kjørte kjente jeg stråler nedover på innsiden av venstre lår. Nå kjenner jeg vanlige menssmerter som er sånn "varme og sviende" i livmor området. Fortsatt friskt blod når jeg er på do. Nå har jeg ligger mye i sofaen siden jeg kom hjem fra storsenteret, så det kommer ikke så mye i bindet. Kanskje tilsammen 10 dråper i hele dag? Men mer når jeg tørker meg...Føles også ut som om jeg får halsbetennelse og er slapp og ekstremt sliten. Drikker masse vann og tisser hele tiden (det er jo forenlig med inntak av vann).
Gleder meg til det blir kveld, natt og morgen igjen så jeg kan ta en ny test og sammenligne. Kanskje blodprøven hos fastlegen er klar i morgen og.

Håper du får slappe av resten av kvelden i dag, og at testen i morgen blir oppmuntrende. Høres jo foreløpig ikke ut som løpet er kjørt. Heier masse på deg og spira :)

Jeg krysser alt for at dette er helt uskyldige blødninger!!! Tenker på deg, klem :-)

Tusen takk for all støtte❤

Uff, så skummelt. Skjønner godt at du er bekymret. Jeg husker da jeg plutselig blødde masse (det rant blod fra skjeden, mer enn mens) i forrige svangerskap. Ble så veldig sliten og lei meg. Jeg gråt inntil mannen mens jeg sa: "jeg orker ikke mer nå". En blir jo så psykisk sliten av dette. Heldigvis gikk det bra med begge spirene. Krysser fingrene for dere :)

Uff, så skummelt. Skjønner godt at du er bekymret. Jeg husker da jeg plutselig blødde masse (det rant blod fra skjeden, mer enn mens) i forrige svangerskap. Ble så veldig sliten og lei meg. Jeg gråt inntil mannen mens jeg sa: "jeg orker ikke mer nå". En blir jo så psykisk sliten av dette. Heldigvis gikk det bra med begge spirene. Krysser fingrene for dere :)
Uff! Det er jo helt forferdelig! Men utrolig godt at det gikk bra da:) Man kan jo ikke annet enn å bli litt mer positiv av å høre sånne solskinnshistorier:D

Nå synes jeg du skal ta det helt med ro, legge deg ned, slappe av så godt du kan gjerne med beina høyt. Forsøk å koble litt av med noe annet, vet det ikke er lett altså...
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning!

Nå synes jeg du skal ta det helt med ro, legge deg ned, slappe av så godt du kan gjerne med beina høyt. Forsøk å koble litt av med noe annet, vet det ikke er lett altså...
Krysser fingrene for at det er uskyldig blødning!
Ai ai! Skal gjøre det nå. Hihi:)

Føles også ut som om jeg får halsbetennelse og er slapp og ekstremt sliten. Drikker masse vann og tisser hele tiden (det er jo forenlig med inntak av vann).
Gleder meg til det blir kveld, natt og morgen igjen så jeg kan ta en ny test og sammenligne. Kanskje blodprøven hos fastlegen er klar i morgen og.
Du har jo graviditetssymptomer, så disse er gode tegn! Her i Bergen, Volvat analyser hcg testen med en gang og man får svar innen 20 min. Det koster selvfølgelig, men for meg var det greit å vite med en gang. Kanskje de gjøre det samme i Oslo?
Vi håper for gode nyheter! :-)

Håper det er en uskyldig hormonell blødning. Det er forferdelig når det skjer, men som mange andre skriver, så er det veldig vanlig med dette tidlig i svangerskapet. Klem til deg!

Du har jo graviditetssymptomer, så disse er gode tegn! Her i Bergen, Volvat analyser hcg testen med en gang og man får svar innen 20 min. Det koster selvfølgelig, men for meg var det greit å vite med en gang. Kanskje de gjøre det samme i Oslo?
Vi håper for gode nyheter! :-)
Jeg skal sjekke opp med volvat i morgen:) Selv om det bare er 1,5 dag til off. blodprøve, så er det 1,5 dag for mye... :)

Back
Topp