Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt uvirkelig. Jeg skjønner fortsatt ikke at det er sant. HeheÅååååh, herlig!!
Ja, er det ikke herlig? NYT!Det er helt uvirkelig. Jeg skjønner fortsatt ikke at det er sant. HeheHar sikkert tatt 100 graviditetstester i mitt liv og aldri sett en positiv en!
![]()
Rugedag 13: Dagens tester. Røk på en digital og!![]()
Rugedager bruker jeg bare fordi jeg ikke har tatt blodprøven enda og ikke fått konstatert graviditeten av lege. Det er bare meg da, heheVakkert!
Jeg plages med å telle rugedager, blir bare forvirret. Hvis termin er ift. Egguthenting er jeg i dag 3+5 med termin 14/2-16![]()
Rugedager bruker jeg bare fordi jeg ikke har tatt blodprøven enda og ikke fått konstatert graviditeten av lege. Det er bare meg da, heheRugedag 1 er dagen etter innsett når man setter inn 2 dager etter uttak. Jeg er idag 4+1 med termin 10/2 2016 hvis jeg følger uttak, men alle gravid appene sier jeg er 3+5...Skjønner ingenting selv...
Enig. Skal prøve å slappe av. Hadde nok vært lettere om jeg ikke hadde blødd...Men jeg skal prøve å tenke positivt og heller se fremoverSt.Olavs opererer ikke med blodprøver, men jeg har jo ikke testedag før 9/6!! Det synes jeg er rart, for da er jeg jo langt over tiden.
Jeg regnet ut terminen med å trykke inn uttaksdato som unnfangelsesdato. Men har aldri vært gravid før så aner ikke hvordan det fungerer..
Har ellers bestemt meg for å prøve å unngå å ta sorgene på forskudd. Dette SKAL gå bra![]()
Åhh, jeg vet. Hodet mitt spinner rundt som en gal. HihiHerremin, jeg fikk helt flashback her selv. Husker hvor uvirkelig og hvor mange tanker og følelser som dukket opp med den positive testen. Du har masse i vente, spennende og skremmende på en gang. Nå blir det jo superspennende å se om det er en eller to som har slått rot.
Hvis jeg beregner 38 uker etter uttak så har jeg termin 8/2 2016... Lurer på om jeg bare skal vente til legen forteller meg når termin er jeg. Hehe![]()
Du blir sikkert innkalt til samtale eller noe for å få litt mer info. Jeg skal jo ta blodprøve, men resultatet blir sendt til klinikken og de ringer meg samme dag. Jeg skal ta ul på den klinikken, men nå er jeg privat da, så det er på en måte i den pakka vi har. Men man kan sikkert gå hvor man vil. Men du må bare passe på å forholde deg til termin som klinikken gir deg og ikke hva de andre sier. Ser at noen jordmødre prøver å flytte på den, men det skal man ikke ved ivf.Kanskje like greit det ja!lurer på om spl forteller meg det på telefon den 9.?
Vet du om man må ta ultralyden i uke 7 på den klinikken man har vært til behandling?
Jeg og! Eller, jeg gleder meg til å få telefonen fra de med resultatet! "Gratulerer, du er gravid!" Sykepleier ringte meg igår ang. noen HELFO papirer og spurte hvordan det gikk med meg. Og da jeg sa jeg hadde testet ble hun så gladGleder meg til å ringe og si: "ja, da har jeg testet og jeg er gravid, tusen takk for hjelpen! " hehehe
Vi tenker at det hadde vært gøy med trondheimstur, men det finnes sykehus mye nærmere som vi kanskje heller vil bruke nå![]()
Jeg og! Eller, jeg gleder meg til å få telefonen fra de med resultatet! "Gratulerer, du er gravid!" Sykepleier ringte meg igår ang. noen HELFO papirer og spurte hvordan det gikk med meg. Og da jeg sa jeg hadde testet ble hun så glad![]()
![]()
Du kan jo gå til fastlegen din og be om hcg daJeg skulle gjerne tatt blodprøve jeg og, så hadde jeg hatt et tall på hCG, hehe!men jeg bare trøster meg med at det er ingenting mer vi får gjort nå! Det er opp til naturen.
Jeg synes det er supert med dine fine positive tester!![]()
Jeg sendte mld til fastlegen min nå jeg og ba om hcg prøveJeg skulle gjerne tatt blodprøve jeg og, så hadde jeg hatt et tall på hCG, hehe!men jeg bare trøster meg med at det er ingenting mer vi får gjort nå! Det er opp til naturen.
Jeg synes det er supert med dine fine positive tester!![]()