Kommer storken til oss?

Trodde aldri det skulle funke, men fikk faktisk kjøpt én suprecur spray i dag. De kommer jo vanligvis i pakke på 2, men fikk lov til å bryte forpakningen og betalte bare for den. Ser det er andre som nåtte betale for hele pluss gebyr for brutt forpakning. Begynte å kjenne el. smerter allerede i dag etter første sprøyte igår. Veldig trykk. Håper noen FÅ utvalgte av de 60 eggposene jeg har blir store og fine:)

Dag 4 med Puregon. Kan ikke huske at jeg hadde så mye vondt i hodet på de andre sprøytene. Dette er første gang med puregon og jeg har hatt konstant hodepine siden torsdag. Blir så sliten av det og sover hele tiden for å slippe unna. Bare én uke igjen nå! Gleder meg til å bli ferdig!!

Det gikk greit i starten, men idag skulle jeg bryne meg på en økonomioppgave og så fort jeg begynte å konsentrere meg, så begynte det å dundre i hodet. Så lenge jeg forholder meg rolig og ikke snakker så er det ikke så ille.

Det gikk greit i starten, men idag skulle jeg bryne meg på en økonomioppgave og så fort jeg begynte å konsentrere meg, så begynte det å dundre i hodet. Så lenge jeg forholder meg rolig og ikke snakker så er det ikke så ille.
Skjønner.. Hos meg var det om å gjøre å holde hodet i ro, en hver bevegelse gjorde vondt.

Du får prøve å tenke minst mulig de neste dagene da;)

Skjønner.. Hos meg var det om å gjøre å holde hodet i ro, en hver bevegelse gjorde vondt.

Du får prøve å tenke minst mulig de neste dagene da;)
Skal prøve på det. Litt kjipt at jeg skal på 2 kurs neste uke. Haha:) Jaja, jeg får bare håpe at noen andre får det med seg:)

Raserihormonene har roet seg i takt med økt hodepine. Kontroll på fredag og uttak neste uke. Håper på mandag:)

Har funnet frem babyklister igjen og bestemt meg for at jeg skal prøve dette igjen denne gangen. Husker ikke hvilket forsøk jeg brukte det sist på. Og hvilket jeg brukte akupunktur. Men tror ikke jeg gidder å bruke noe denne gangen. Kanskje ved uttak og innsett...?

jeg har jo veldig tro på babyklister som du vet:-) Skader iallfall ikke å bruke det. Det hadde vært så utrolig koselig om det var din tur til å lykkes nå, det fortjener du virkelig!!

Ja, det stemmer det:) Nei, det skader jo ikke så tenker jeg ihvertfall skal gjøre et forsøk på det:) Får håpe jeg husker å ta det da. Regner med uttak mandag eller tirsdag. Når bør jeg begynne?

Ja, det stemmer det:) Nei, det skader jo ikke så tenker jeg ihvertfall skal gjøre et forsøk på det:) Får håpe jeg husker å ta det da. Regner med uttak mandag eller tirsdag. Når bør jeg begynne?
Mener jeg begynte på uttaksdagen! Kun en kort uke til uttak på deg da, veldig spennende! Håper hodepinen gir seg snart, slitsomt med sånne bivirkninger..

Mener jeg begynte på uttaksdagen! Kun en kort uke til uttak på deg da, veldig spennende! Håper hodepinen gir seg snart, slitsomt med sånne bivirkninger..
Ja, nå går det fort:) Helt frem til det går saaaakte, hehe:) Hodepine er nesten bedre enn å være i hormonell ubalanse. Var rasende og lei meg om hverandre. Slitsomt as...Men nå er det ikke lenge igjen:)

Ja, nå går det fort:) Helt frem til det går saaaakte, hehe:) Hodepine er nesten bedre enn å være i hormonell ubalanse. Var rasende og lei meg om hverandre. Slitsomt as...Men nå er det ikke lenge igjen:)
Rugedagene er ulidelig lange ja... Slitsomt med sånne bivirkninger, det er litt av en bragd man går igjennom med alle medisinene under forsøk.!

Jeg er glad jeg noterte ned alt sist runde, for det er så lenge siden at jeg har glemt hva jeg kjente sist. Begynner å få el. smerter og el.slim, så da regner jeg med at de setter opp uttak på mandag. Endeliiiiig!!! Jeg har litt blandede følelser til dette forsøket. Jeg er liksom ikke like optimist eller pessimist som før. Jeg har på en måte innsett at det blir flere forsøk som vi skal ta på st.olavs. Egentlig litt deilig å ikke ha de samme forventningene. Har ikke snakket med venner og familie så mye denne gangen heller. Altså de vet at det er nytt forsøk på gang, men de vet ikke hvor i løypa vi er. Og har holdt meg unna hun som maser mest. Kjenner jeg vil holde litt informasjon for meg selv denne gangen. Sjefen har fått beskjed pga fravær og sånn, men kollegaer vet ikke noe.

Slik at jeg skal huske det til neste gang. Er på dag 7 med sprøyter og er altså så trøtt HELE tiden. Kan ikke huske jeg var så trøtt med menopur eller gonal-f.

Back
Topp