Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neste fredagSå spennende! Når skal du til kontroll?
Wuhu!Neste fredagHan regnet med uttak og innsett uka etter 17. Mai.
Det blir veldig braWuhu!Da kan du feire 17. mai i ro og fred!
![]()
Skjønner.. Hos meg var det om å gjøre å holde hodet i ro, en hver bevegelse gjorde vondt.Det gikk greit i starten, men idag skulle jeg bryne meg på en økonomioppgave og så fort jeg begynte å konsentrere meg, så begynte det å dundre i hodet. Så lenge jeg forholder meg rolig og ikke snakker så er det ikke så ille.
Skal prøve på det. Litt kjipt at jeg skal på 2 kurs neste uke. HahaSkjønner.. Hos meg var det om å gjøre å holde hodet i ro, en hver bevegelse gjorde vondt.
Du får prøve å tenke minst mulig de neste dagene da![]()
Mener jeg begynte på uttaksdagen! Kun en kort uke til uttak på deg da, veldig spennende! Håper hodepinen gir seg snart, slitsomt med sånne bivirkninger..Ja, det stemmer detNei, det skader jo ikke så tenker jeg ihvertfall skal gjøre et forsøk på det
Får håpe jeg husker å ta det da. Regner med uttak mandag eller tirsdag. Når bør jeg begynne?
Ja, nå går det fortMener jeg begynte på uttaksdagen! Kun en kort uke til uttak på deg da, veldig spennende! Håper hodepinen gir seg snart, slitsomt med sånne bivirkninger..
Rugedagene er ulidelig lange ja... Slitsomt med sånne bivirkninger, det er litt av en bragd man går igjennom med alle medisinene under forsøk.!Ja, nå går det fortHelt frem til det går saaaakte, hehe
Hodepine er nesten bedre enn å være i hormonell ubalanse. Var rasende og lei meg om hverandre. Slitsomt as...Men nå er det ikke lenge igjen
![]()