Kommer storken til oss?

Uff, stakkars deg! Personlig synes jeg kvalme og hodepine er verst. Fikk du også så mye bivirkninger forrige runde?
Håper tiden til sprøyte start gå raskt! :-)
Jeg husker jeg sleit med hodepine, hetetokter, humørsvingninger, depresjon og akne. Men det er helt utrolig hvor mye man får av de medisinene altså. Nedsatt sexlyst har jeg og. Mannen min prøvde seg her om dagen. Første gang i hele mitt liv av jeg sa jeg ikke orket! Hjælp!!

Konsentrasjonsvansker er også en av bivirkningene. Har aldri vært så sløv på jobb. Får ikke med meg noenting på møtene. Hehe:)

Jeg husker jeg sleit med hodepine, hetetokter, humørsvingninger, depresjon og akne. Men det er helt utrolig hvor mye man får av de medisinene altså. Nedsatt sexlyst har jeg og. Mannen min prøvde seg her om dagen. Første gang i hele mitt liv av jeg sa jeg ikke orket! Hjælp!!
Nedsatt sexlyst er ikke bra men heldigvis er det bare for en kort periode! :-)

Dette går bra! Sexen tar dere igjen senere:-) Og husk, alt dette gjør dere for en veldig god sak:-)

Kjedelig med mange bivirkninger:-( Men denne gangen skal det gi resultater og da er det verdt det! Så spennende uker fremover:-)

Komme da, mensen! Kooooomme daaaaa!!!!!!

Der ja! Da er jeg klar for kontroll på torsdag. Alt i rute foreløpig! :)

Herlig! Deilig når alt er i rute:-)

Dagens kontroll unnagjort. Hater gu. når jeg har mensen, men det er bare å bite tenna sammen og få det unnagjort. Denne gangen skal jeg bruke puregon 125 ie og jeg skal starte på de neste torsdag. Skal fortsette med spray, men ned til 3 ganger daglig. Så er det ny kontroll 15. Mai og uttak i uke 21. Begynner jammen å nærme seg nå:)

Uke 21 er jo rett rundt hjørnet!! :) Eller kanskje ikke i denne settingen... men uansett har du en spennende tid i vente ;)

Nå nærmer det seg ja. Åh, dette er så spennende :)

Uke 21 er jo rett rundt hjørnet!! :) Eller kanskje ikke i denne settingen... men uansett har du en spennende tid i vente ;)
Tiden går fort fremover nå :) Bare å holde seg opptatt, så flyyyr tiden avgårde:)

Nå nærmer det seg ja. Åh, dette er så spennende :)
Ja, det er spennende nå:) Prøver samtidig å beholde roen og holde nervene på avstand så lenge jeg kan:) Jammen ikke lett gitt!

Dagens kontroll unnagjort. Hater gu. når jeg har mensen, men det er bare å bite tenna sammen og få det unnagjort. Denne gangen skal jeg bruke puregon 125 ie og jeg skal starte på de neste torsdag. Skal fortsette med spray, men ned til 3 ganger daglig. Så er det ny kontroll 15. Mai og uttak i uke 21. Begynner jammen å nærme seg nå:)
Åhhh spennende

Så spennende :D Nærmer seg med stormskritt!

UÆÆÆH! Idag kom brevet fra St. Olavs. Innkalling til behandling. Da er det bare å få tatt blodprøver, passbilder og signere papirer. Tjohoooo!! Dette gikk ganske kjapt:) De skulle ringe meg tilbake etterpå. Er jo ikke ferdig med dette forsøket, så må jo bare høre når de vil vi skal møte opp:)

Back
Topp