RedBushTea
Glad i forumet!
Dette fikk jeg ikke med meg. Skal du til St. Olavs for videre behandling?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor passbilder?UÆÆÆH! Idag kom brevet fra St. Olavs. Innkalling til behandling. Da er det bare å få tatt blodprøver, passbilder og signere papirer. Tjohoooo!! Dette gikk ganske kjaptDe skulle ringe meg tilbake etterpå. Er jo ikke ferdig med dette forsøket, så må jo bare høre når de vil vi skal møte opp
![]()
Bare hvis dette ikke funker. Vi har ikke brukt de offentlige forsøkene, så klinikken sendte inn søknad for oss og anbefalte st.olavs pga kort ventetid og gode resultaterDette fikk jeg ikke med meg. Skal du til St. Olavs for videre behandling?
Håper jo på det, men har infunnet meg med at dette kan ta mange flere forsøkSå bra, men nå satser vi på at du slipper å dra dit da!
Godt spm, men de vil ha bilde av paret i journalenHvorfor passbilder?
Lurt å beskytte seg selv på den måtenHåper jo på det, men har infunnet meg med at dette kan ta mange flere forsøk![]()
Det håper jeg og. Begynner å bli sliten av å gå på medisiner store deler av året. Hormonene henger jo i en stund etter forsøk også. Blir jo helt surrete i huet. Merker at jeg sliter med å huske ting nå...heheLurt å beskytte seg selv på den måtenMen håper du blir positivt overrasket nå!
Så bra! Men krysser jeg fingre at dere slipper å gå til Trondheim!Bare hvis dette ikke funker. Vi har ikke brukt de offentlige forsøkene, så klinikken sendte inn søknad for oss og anbefalte st.olavs pga kort ventetid og gode resultaterSnakket med de i dag og skal ringe så fort jeg får mensen etter dette forsøket
Så skal vi bare få tatt nye blodprøver så lenge
![]()
Ok hehe du får sende et smæching bilde da vet duGodt spm, men de vil ha bilde av paret i journalen![]()
Oh yeah! Skal dolle meg opp skikkelig. HeheheOk hehe du får sende et smæching bilde da vet du![]()
Herlig! Masse masse lykke tilDa har jeg satt første sprøyte for denne runden! 125ie Puregon. Blir spennende å se om Puregon er greia for meg. Nå har jeg jo vært gjennom alle typer snart. HeheKontroll neste fredag.
TakkHerlig! Masse masse lykke til![]()
TakkPuregon var greia for meg! Det skal det være for deg ogNå krysses det for gode egg
![]()
Det kan faktisk være. Jeg har lest flere steder at de med PCOS får bedre resultat av puregon!TakkDa krysser jeg for at det er greia for meg og!
![]()
Håper detDet kan faktisk være. Jeg har lest flere steder at de med PCOS får bedre resultat av puregon!
Jeg håper for deg! Det må gå riktig vei denne gangen!!Håper detHadde vært flott å få et lite egg på frys eller noe
Men tør ikke håpe for mye
![]()