Kommer storken til oss?

UÆÆÆH! Idag kom brevet fra St. Olavs. Innkalling til behandling. Da er det bare å få tatt blodprøver, passbilder og signere papirer. Tjohoooo!! Dette gikk ganske kjapt:) De skulle ringe meg tilbake etterpå. Er jo ikke ferdig med dette forsøket, så må jo bare høre når de vil vi skal møte opp:)
Hvorfor passbilder?

Dette fikk jeg ikke med meg. Skal du til St. Olavs for videre behandling?
Bare hvis dette ikke funker. Vi har ikke brukt de offentlige forsøkene, så klinikken sendte inn søknad for oss og anbefalte st.olavs pga kort ventetid og gode resultater :) Snakket med de i dag og skal ringe så fort jeg får mensen etter dette forsøket:) Så skal vi bare få tatt nye blodprøver så lenge:)

Lurt å beskytte seg selv på den måten:-) Men håper du blir positivt overrasket nå!
Det håper jeg og. Begynner å bli sliten av å gå på medisiner store deler av året. Hormonene henger jo i en stund etter forsøk også. Blir jo helt surrete i huet. Merker at jeg sliter med å huske ting nå...hehe :)

Så bra at ting går så radig! Veldig greit å ha st. Olav i bakhånd selv om vi selvsagt krysser alt for at du ikke trenger de:-)

Bare hvis dette ikke funker. Vi har ikke brukt de offentlige forsøkene, så klinikken sendte inn søknad for oss og anbefalte st.olavs pga kort ventetid og gode resultater :) Snakket med de i dag og skal ringe så fort jeg får mensen etter dette forsøket:) Så skal vi bare få tatt nye blodprøver så lenge:)
Så bra! Men krysser jeg fingre at dere slipper å gå til Trondheim!

Da har jeg satt første sprøyte for denne runden! 125ie Puregon. Blir spennende å se om Puregon er greia for meg. Nå har jeg jo vært gjennom alle typer snart. Hehe:) Kontroll neste fredag.

Da har jeg satt første sprøyte for denne runden! 125ie Puregon. Blir spennende å se om Puregon er greia for meg. Nå har jeg jo vært gjennom alle typer snart. Hehe:) Kontroll neste fredag.
Herlig! Masse masse lykke til :)

Puregon var greia for meg! Det skal det være for deg og:-) Nå krysses det for gode egg:-)

Det kan faktisk være. Jeg har lest flere steder at de med PCOS får bedre resultat av puregon!
Håper det:) Hadde vært flott å få et lite egg på frys eller noe:) Men tør ikke håpe for mye:)

Back
Topp