Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Første dose spray tatt! Nu kjør vi!!!![]()
Så bra da , spennendeJeg spurte han om sin mening og hvis reisevei ikke var noe hinder for oss så ville han anbefale st.olav fremfor riksen pga min pco og fordi de bl.a. dyrker blastocyst derog kortere ventetid
![]()
TakkMasse lykke til, må inn å følge med på deg å heie
Husker du hva du lå på av karbohydrater pr. dag? Etter denne helgens utskeielser så er det tilbake på undet 100g karbohydrater pr dag. Går fortsatt på metformin ja. 2000mg daglig.Jeg hadde et ganske strengt lavkarbo regime i ukene før innsett, og hadde planer om å føre det videre til sommeren om det ikke klaffet. Etter innsett raknet hele opplegget, og jeg gikk rett på en crazy høykarbo diett .. Var så uvel, og måtte bare spise det jeg klarte å få i meg. :/ Lykke til med både diett og forsøk. Går du samtidig på metformin?
Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg fått tilbake kvalmen og magetrøbbelet ifm metformin. Hadde det i starten da jeg begynte med det (ca 1 år siden). Og spiser alltid mat før medisin. Merket du noe av det da du begynte på lavkarbo? Regner med at du går/gikk på metformin og?Nei, regnet ikke så fint på et. Jeg er småspist av meg, og spiste kun matvarer med max 5g karbohydrater. Men hva det ble per dag, det vet jeg faktisk ikke. Flott at du går på metformin.
Har aldri vært kvalm av metformin, men fikk tidvis veldig løs mage. Om dette økte da jeg jeg gikk over til lavkarbo husker jeg ikke, så da vil jeg nesten tro det ikke gjorde det. Men, jeg skal ikke si helt sikkert. Jeg har ikke tidenes beste hukommelseJeg vet ikke om det er tilfeldig, men etter at jeg begynte på lavkarbo har jeg fått tilbake kvalmen og magetrøbbelet ifm metformin. Hadde det i starten da jeg begynte med det (ca 1 år siden). Og spiser alltid mat før medisin. Merket du noe av det da du begynte på lavkarbo? Regner med at du går/gikk på metformin og?
Ikke jeg heller. HahaHar aldri vært kvalm av metformin, men fikk tidvis veldig løs mage. Om dette økte da jeg jeg gikk over til lavkarbo husker jeg ikke, så da vil jeg nesten tro det ikke gjorde det. Men, jeg skal ikke si helt sikkert. Jeg har ikke tidenes beste hukommelse![]()
22 ja. Men de fleste får nok det im de leser gjennom. Hetetokter, økt svetting, depresjoner, humørsvingninger, magekramper, kvalme, diaré, hodepine, akne, tørr hud...og det er de jeg kom på nå. HahaUffa hehehe kan være en liten fordel i enkelte situasjoner, men kanskje ikke generelt sett! Oi!! Hele 22 bivirkninger??! Shitt, det er ikke litenår er det du begynner å stikke nå igjen?? Håper virkelig det dempes litt snart, det er SÅ slitsomt og tungt når det står på!! :/
Uff, stakkars deg! Personlig synes jeg kvalme og hodepine er verst. Fikk du også så mye bivirkninger forrige runde?22 ja. Men de fleste får nok det im de leser gjennom. Hetetokter, økt svetting, depresjoner, humørsvingninger, magekramper, kvalme, diaré, hodepine, akne, tørr hud...og det er de jeg kom på nå. HahaSatser på å starte med sprøyter etter kontrollen den 30. Det pleier heldigvis å bli litt bedre da
![]()