Kommer storken til oss?

Så kjedelig at mensen kom igjen nå da:-( Det er så typisk at det blir noe kluss med den når man skal i gang med forsøk... Så fine smykker du lager! Elsket det gule karmasmykket jeg! Lager du noe på bestilling?
Ja, det er så typisk min uflaks. Jeg fatter ikke. HVER GANG! Hehe:) Jeg lager masse på bestilling. Har en egen side på Facebook som heter Made by Nina Schou :)

Ja, det er så typisk min uflaks. Jeg fatter ikke. HVER GANG! Hehe:) Jeg lager masse på bestilling. Har en egen side på Facebook som heter Made by Nina Schou :)
Veldig irriterende at det ikke bare kan gå smooth... Kan vel være pga lap som du sier. Da skal jeg sjekke facebooksiden din:-)

Fine armbånd! :-)
Ikke vær så beskymret for litt blødning, det kan være på grunn av eggløsning. Da jeg hadde spiral, fikk jeg blødning også ved eggløsning. Spiralen fungert ikke helt optimalt for meg. :-)

Fine armbånd! :-)
Ikke vær så beskymret for litt blødning, det kan være på grunn av eggløsning. Da jeg hadde spiral, fikk jeg blødning også ved eggløsning. Spiralen fungert ikke helt optimalt for meg. :-)
Satser på at det bare er noe sånt. det er jo 6 dager eller noe siden eggløsning...Får høre hva klinikken sier. Kanskje jeg må inn og bare sjekke at alt er i orden:)

Men jeg er myyyyye roligere nå ihvertfall! :) Takk!

Hmm...det er nok mensen. Eller en versjon av det. Kom mer i dag. AAARGH!! Så utrolig irriterende!

Hmm...det er nok mensen. Eller en versjon av det. Kom mer i dag. AAARGH!! Så utrolig irriterende!
Så utrolig kjipt:-( Når man er innstilt på forsøk så er det jo tortur for psyken å måtte vente lenger... Klem til deg

Så utrolig kjipt:-( Når man er innstilt på forsøk så er det jo tortur for psyken å måtte vente lenger... Klem til deg
Takk, søte deg:) Ja, det er rart hvor skuffet man blir. Det er jo egentlig ikke noen stor sak, men jeg var så utrolig kampklar for å begynne på medisiner og sånn. Jaja, så får man bare utsette det noen uker og håpe at det ikke skjer noe annet tull:)

Hvis det er virkelig mens, kanskje du kan starte litt tidligere? Ring og hør med klinikken. :-)
Jeg skulle jo egentlig starte med spray på torsdag neste uke som ville vært syklusdag 21, men hvis dette er mensen må jeg jo hente på syklusdag 21 igjen. :( Men skal ringe de i morgen og høre hva de sier. Må sikkert inn og sjekke hvorfor syklusen min plutselig har halvert seg...

bfa715f05c3ec0b9c519f7b7768b42d6
b2d08a8879c27730ea6f60744107aab6

d9e0f989ea9a870203e513a5697e1e6d

6ed15c30070695fa5a51022d9c87c9f7

72e94980b9c2f06fe845dcc9b68fe0e4
Shit kor flink du e!!!!! :D :D

Etter at jeg sendte mail til klinikken i helgen og spurte hva jeg skulle gjøre mtp denne blødningen jeg har fått, så ringte de meg idag tidlig og ba meg komme inn for å ta ul. Det viste seg å ikke være mensen, men en hormonell blødning eller en "mellomblødning" som han kalte det. Så han sa at jeg skulle begynne på spray som normalt, altså torsdag, også sjekker vi på neste kontroll. Og hvis det er en cyste som forårsaket denne rare blødningen, så skulle vi bare tømme den der og da. Super happy!!! Da blir det start på torsdag likevel!! :D :D :D I tillegg snakket vi litt om veien videre, og han anbefalte å bruke de gratis forsøkene, så han sendte likegodt en søknad til St. Olav også:) Han kommer jo derfra og mente de hadde veldig gode resultater om dagen og spesielt i sånne tilfeller som meg. Spennende!!! Og kortere ventetid selvfølgelig:);)

Så bra!!! Sånt liker vi:-) masse lykke til med oppstart, og for noen flotte smykker du lager! Herlig:-)

Etter at jeg sendte mail til klinikken i helgen og spurte hva jeg skulle gjøre mtp denne blødningen jeg har fått, så ringte de meg idag tidlig og ba meg komme inn for å ta ul. Det viste seg å ikke være mensen, men en hormonell blødning eller en "mellomblødning" som han kalte det. Så han sa at jeg skulle begynne på spray som normalt, altså torsdag, også sjekker vi på neste kontroll. Og hvis det er en cyste som forårsaket denne rare blødningen, så skulle vi bare tømme den der og da. Super happy!!! Da blir det start på torsdag likevel!! :D :D :D I tillegg snakket vi litt om veien videre, og han anbefalte å bruke de gratis forsøkene, så han sendte likegodt en søknad til St. Olav også:) Han kommer jo derfra og mente de hadde veldig gode resultater om dagen og spesielt i sånne tilfeller som meg. Spennende!!! Og kortere ventetid selvfølgelig:);)
Så spennende da. Men hvorfor ikke Riksen?

Så spennende da. Men hvorfor ikke Riksen?
Jeg spurte han om sin mening og hvis reisevei ikke var noe hinder for oss så ville han anbefale st.olav fremfor riksen pga min pco og fordi de bl.a. dyrker blastocyst der:) og kortere ventetid:)

Så supert at du får starte allerede på torsdag:D:D

Og veldig bra at legen sender søknad til offentlig også, greit å allerede stå i køen der om dette forsøket ikke lykkes.

Så supert at du får starte allerede på torsdag:D:D

Og veldig bra at legen sender søknad til offentlig også, greit å allerede stå i køen der om dette forsøket ikke lykkes.
Ja, det var deilig å høre at jeg ikke må vente 3 uker til. Har ventet siden september pga operasjon og nå vil jeg bare komme igang og bli ferdig med siste forsøk på privarklinikken :)

Back
Topp