Takk! Er superspent på hva de sier om når vi kan starte opp igjen![]()
Håper det går fort, og at det blir FULLKLAFF!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Er superspent på hva de sier om når vi kan starte opp igjen![]()
Me too!! Sjansene for suksess bør ihvertfall ha økt noe etter denne lapraskopien, heheHåper det går fort, og at det blir FULLKLAFF!!![]()
Me too!! Sjansene for suksess bør ihvertfall ha økt noe etter denne lapraskopien, hehe![]()
Takk! Føler meg som en 1. klassing. Skikkelige nerverMasse lykke til i dag!![]()
Det kommer til å gå veldig bra! Det blir bare gode nyhetter.Takk! Føler meg som en 1. klassing. Skikkelige nerver![]()
De var veldig opptatt av at jeg skulle ta Metformin helt frem til uttak. Skal visst være veldig positivt i forhold til sjansene, så det høres bra utSkal også øke dosen med metformin til 4x500 mg daglig. Let the games begin!![]()
Ja, jeg fikk litt sjokk. Men når han talte de over 3 mm så var det ca halvpartenOi, det var mange eggposer. Blir spennende å se hvordan det nå utvikler seg. Håper og tror på knall suksess![]()
Ja, jeg fikk litt sjokk. Men når han talte de over 3 mm så var det ca halvpartenGleder meg til å se hva dette blir til, om det ble bedre eller ikke
![]()
TakkÅhhh endelig Starbucks. Håper på full klaff nå, jeg står på sidelinja å heier
Og takk for at du heier selvfølgelig!Åhhh endelig Starbucks. Håper på full klaff nå, jeg står på sidelinja å heier
Endelig! Mensen har ankommet 4 dager før tiden. Dvs at denne syklusen har vært relativt kortDa er det bare å ringe klinikken på mandag og be om dato for oppstart!! Tjohoooi!!