Kommer storken til oss?

Me too!! Sjansene for suksess bør ihvertfall ha økt noe etter denne lapraskopien, hehe:)

Absolutt!:) Nå gjelder det bare å stimulere fram gullegget, og VIPS så blir det enda mer bruk for de gravidbuksene dine:)

Oi! Da har jeg vært på klinikken og tatt ul. De hadde nytt apparat som var i 3D og viser da absolutt alt av eggposer. Alt de ikke har sett før også. Hadde 39 eggposer på den ene siden og 26 på den andre. Han mente dette ville roe seg ned etter at operasjonen hadde fått tid til å virke, så jeg håper jo virkelig på det. Men han mente uansett at vi kunne øke dosen på hormoner denne gangen. Skal ta ny amh nå og en til om en mnd bare for å ha noe å sammenligne med. Blir spennende å se:) Anyways! Jeg får begynne med spray på dag 21 i neste syklus som er ca. uke 17, og dermed blir det uttak og innsett rundt uke 21. Har jeg max uflaks så blir det samme dag jeg skal ha utdrikningslag for venninnen min. Haha:) Men akkurat DET tenker jeg ikke på nå. Hurra!!! Nå er vi igang! Snart! :D :D :D

Skal også øke dosen med metformin til 4x500 mg daglig. Let the games begin!:)

Skal også øke dosen med metformin til 4x500 mg daglig. Let the games begin!:)
De var veldig opptatt av at jeg skulle ta Metformin helt frem til uttak. Skal visst være veldig positivt i forhold til sjansene, så det høres bra ut :D

Oi, det var mange eggposer. Blir spennende å se hvordan det nå utvikler seg. Håper og tror på knall suksess :)

Oi, det var mange eggposer. Blir spennende å se hvordan det nå utvikler seg. Håper og tror på knall suksess :)
Ja, jeg fikk litt sjokk. Men når han talte de over 3 mm så var det ca halvparten:) Gleder meg til å se hva dette blir til, om det ble bedre eller ikke :)

Ja, jeg fikk litt sjokk. Men når han talte de over 3 mm så var det ca halvparten:) Gleder meg til å se hva dette blir til, om det ble bedre eller ikke :)

Ja, blir kjempe spennende å se utviklingen fremover nå :) Håper så klart på det bare blir bedre :)

Dette blir ultra spennende! Supert med klær med plass til magen i denne prosessen:-) Jeg går mest i tights med masse stretch (og 1 størrelse for stor) samt tunika eller kjole. Digger det:-) men gravidejeans var jo et godt tips!

Åhhh endelig Starbucks. Håper på full klaff nå, jeg står på sidelinja å heier

Åhhh endelig Starbucks. Håper på full klaff nå, jeg står på sidelinja å heier
Takk:) Det håper vi og :) Blir veldig spennende fremover ihvertfall! :D

Lenge siden jeg har vært så ivrig på å få mensen. Kan den ikke bare komme da? Jeg er klar!!!

Endelig! Mensen har ankommet 4 dager før tiden. Dvs at denne syklusen har vært relativt kort:) Da er det bare å ringe klinikken på mandag og be om dato for oppstart!! Tjohoooi!!

Back
Topp