Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ikke ringt inn mensen siden klinikken var påskestengt, men skal ringe de på tirsdag og gi beskjed. Då da er det oppstart på spray 16. AprilLurer veldig på hvordan det går...
TakkBlir spennende med nytt forsøk! Håper så inderlig at du lykkes nå, det fortjener du!
Endelig. Det er så kjipt å bare gå å vente på å komme igang. Dette er siste forsøket der så er kontrakten over. Da er vi ihvertfall ikke låst til den klinikken og kan evt. prøve Danmark.Så bra! Nå er du snart i gang![]()
TakkHåper dere lykkes denne gangen og slipper å prøve andre klinikker.krysse fingre at det er deres tur nå.
![]()
Tusen takk søteste Truddelutt'n!❤ Så godt å se deg herWooop woooop, så godt å se du straks er i gang igjen herligste Starbucks!! ❤❤❤ krysser ALT for deg nå!!!![]()
spent på å følge deg gjennom forsøket!
![]()
Finingen!!Tusen takk søteste Trudelutt'n!❤ Så godt å se deg herDu har vært savnet!! Har tenkt masse på deg
Hvordan er det med deg?
Så godt å høre at ting har bedret seg for alle siden sist du var her. Ble oppriktig lei meg av å høre om alt familien din var gjennom. Dere har virkelig vært gjennom noen heftige prøvelser.Finingen!!❤❤ har tenkt på deg og de andre her også mye
![]()
![]()
har det bedre nå, har vært en lang og tung periode siden sist jeg var her, min far har vært innlagt nesten hele tiden (pga kreftoperasjonen m masse komplikasjoner og infeksjoner
) og lillebror har vært mye innlagt han også pga sin svulst i magen, så har ikke hatt så mye overskudd. Først nå er de blitt litt bedre begge to ❤
TakkSå flink du er!!De var kjempefine.