Kommer storken til oss?

Lurer veldig på hvordan det går...

Lurer veldig på hvordan det går...
Jeg fikk ikke ringt inn mensen siden klinikken var påskestengt, men skal ringe de på tirsdag og gi beskjed. Då da er det oppstart på spray 16. April:)

Blir spennende med nytt forsøk! Håper så inderlig at du lykkes nå, det fortjener du!

Har snakket med klinikken idag, og det ble som jeg regnet med. Oppstart suprecur 16. April. Så blir det kontroll 30. April og 8. Mai. Nå må jeg bare gå tilbake og sjekke historikken min. Greit å vite sånn ca når man skal ha uttak og sånn så jeg ikke melder meg på masse kurs på jobben og sånn...

Yay! Ser at det gikk 4 uker + 1 dag fra spraystart til uttak. Går jammen fortere enn man tror:)

Så bra! Nå er du snart i gang:-)
Endelig. Det er så kjipt å bare gå å vente på å komme igang. Dette er siste forsøket der så er kontrakten over. Da er vi ihvertfall ikke låst til den klinikken og kan evt. prøve Danmark.

Wooop woooop, så godt å se du straks er i gang igjen herligste Starbucks!! ❤❤❤ krysser ALT for deg nå!!! :D :D spent på å følge deg gjennom forsøket! :)

Wooop woooop, så godt å se du straks er i gang igjen herligste Starbucks!! ❤❤❤ krysser ALT for deg nå!!! :D :D spent på å følge deg gjennom forsøket! :)
Tusen takk søteste Truddelutt'n!❤ Så godt å se deg her :D Du har vært savnet!! Har tenkt masse på deg :) Hvordan er det med deg?

Last edited:
Tusen takk søteste Trudelutt'n!❤ Så godt å se deg her :D Du har vært savnet!! Har tenkt masse på deg :) Hvordan er det med deg?
Finingen!! :D ❤❤ har tenkt på deg og de andre her også mye :) :) :) har det bedre nå, har vært en lang og tung periode siden sist jeg var her, min far har vært innlagt nesten hele tiden (pga kreftoperasjonen m masse komplikasjoner og infeksjoner :( ) og lillebror har vært mye innlagt han også pga sin svulst i magen, så har ikke hatt så mye overskudd. Først nå er de blitt litt bedre begge to ❤

Finingen!! :D ❤❤ har tenkt på deg og de andre her også mye :) :) :) har det bedre nå, har vært en lang og tung periode siden sist jeg var her, min far har vært innlagt nesten hele tiden (pga kreftoperasjonen m masse komplikasjoner og infeksjoner :( ) og lillebror har vært mye innlagt han også pga sin svulst i magen, så har ikke hatt så mye overskudd. Først nå er de blitt litt bedre begge to ❤
Så godt å høre at ting har bedret seg for alle siden sist du var her. Ble oppriktig lei meg av å høre om alt familien din var gjennom. Dere har virkelig vært gjennom noen heftige prøvelser.

Det er viktig å ha noe å pusle med i denne ventetiden. Og det blir mange ventetider i dette gamet, så jeg sitter og pusler med mitt smykkelaging:) Her er noe av det jeg har laget i det siste.
f0fbe0158b2ba25c661b3a9e10ae5c7a

Så flink du er!! :) De var kjempefine.

Er det mulig?!?!?!? Var på do nå og tror kanskje jeg har fått mensen igjen?? Det er 15 dager siden sist jeg fikk mensen!! Kan det være pga. lapraskopien 13. Mars? Nå er jeg så skuffa og lei meg. Enda mer venting!!!

Så kjedelig at mensen kom igjen nå da:-( Det er så typisk at det blir noe kluss med den når man skal i gang med forsøk... Så fine smykker du lager! Elsket det gule karmasmykket jeg! Lager du noe på bestilling?

Back
Topp