Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hos meg laproskopi gikk veldig kjapt. Hvis du kan på kort varsel. Jeg fikk time etter 2 uker.Klinikken ringte forresten i dag. De har diskutert lapraskopi, men vil ha en ny prøve av AMH før de sender meg til pers. Får bli etter ferien. Ser kanskje dårlig ut med å rekke alt sammen i 2014. Må ta blodprøve, få resultatet, vente på lapraskopi og deretter få begynt på nytt og siste forsøk. Når vi kommer hjem er det allerede oktober...Jaja, det får bare være![]()
Hvor lenge må du vente på lap?Nå er ferien snart slutt og vi reiser hjem fra Paradis på tirsdag. Dette har vært en himmelsk ferie og tanken på forsøkene har ikke streifet meg en eneste gang. Jeg vet at det ligger en henvisning til blodprøve hjemme og venter på meg, så da blir det å få tatt noen nye prøver slik at de får sjekket amh igjen og sendt inn søknad for lapraskopi. Håper dette går fort slik at vi ihvertfall får det gjort unna. Da er det ihvertfall én ting jeg kan krysse av på listen. Vet ikke hvor lenge man må vente på å starte opp igjen med nytt forsøk etter lap. Noen som vet? Skal jo brenne bort noen cyster, så da må vel noe gro først?
Aner ikke... Først må jeg få tatt blodprøven. Har vært så hektisk på jobb forrige uke at jeg ikke har hatt tid. Skal ta den neste uke. Så må klinikken få resultatet og derfra må jeg bare vente til de kontakter megHvor lenge må du vente på lap?
Deg er jo superspennende . Hvordan går det med teppet?Aner ikke... Først må jeg få tatt blodprøven. Har vært så hektisk på jobb forrige uke at jeg ikke har hatt tid. Skal ta den neste uke. Så må klinikken få resultatet og derfra må jeg bare vente til de kontakter meg![]()
Har lagt fra meg alt sammen. Orket ikke fortsette.Deg er jo superspennende . Hvordan går det med teppet?
Det var et ork å bli ferdig! Når du er ferdig å skal kjøpe og klippe til hjertene så har jeg funnet et veldig fint ullfilt til det så si fraHar lagt fra meg alt sammen. Orket ikke fortsette.
Det var et ork å bli ferdig! Når du er ferdig å skal kjøpe og klippe til hjertene så har jeg funnet et veldig fint ullfilt til det så si fraså får du å malen.
Har ikke klippet ut enda å sydd på. Må man vaske det først?
Det skjønner jegJa, jeg orket ikke å strikke på babyteppe når forsøket var negativt.
Du bør nok ihvertfall legge det i bløt og skylle det noen ganger før du skal bruke det. Så du får vekk lo, og kjemikalier fra fargingen.
Tenker på deg og ❤ Håper den sitter denne gangen! Ikke mist motet❤❤❤❤❤❤❤❤ take care til next time!! Og nyyyyt desember i all sin prakt![]()
![]()
tenker på deg!!
<3 Jepp håper den sitter på et av fryseeggene tanta kom i dag blææ :/ ikke mist motet du heller, det blir bebis på både deg og meg ska du se <3Tenker på deg og ❤ Håper den sitter denne gangen! Ikke mist motet![]()