Kommer storken til oss?

Uff!!! Dette skulle ikke skje!!! Føler med deg!! Mange store klemmer

Sent from my iPhone using BV Forum

Kommer til å ta en ny test i morgen tidlig bare for psykens skyld. Mannen min nekter å gi opp.

Ja, det må du gjøre!! Hva sa mannen din til at du testet idag da? Liker holdningen hans :)
Han så på meg at jeg trengte det. Men han håper i det lengste at jeg likevel skal gå og ta blodprøven på torsdag sånn at vi kan være helt sikre.

Uff, for et hat, rett og slett . Tenker på dere.

Sent from my iPad using BV Forum

Nei nei nei!!! Det var ikke den oppdateringen jeg håpte på!

Men er du sikker på at urinen ikke var for utvannet? Husker jeg drev med manisk testing når vi prøvde på egenhånd og da husker jeg at urinen var utvannet selv om jeg hadde holdt meg lenge, husk at det er væske i mat osv også og 4timer er ikke så lenge å holde seg da, ville drukket lite i kveld og tatt en ny i morgen tidlig :)

Sender en hel haug med klemmer din vei, sitter her med tårer i øynene for deg nå for det skulle gå denne gangen!!

Uff kjære gode Starbucks <3 dette var ikke den oppdateringen jeg ville ha :( mange gode klemmer og et håp om at det skjer noe ila noen dager!!

Nei nei nei :'( jeg hadde så troa for dere denne gangen kjære starbucks :,( du må ta blodprøven!!!! Husk at det varierer veldig med hcg stigning. Å selv om kanskje ikke begge eggene fester seg så kan jo et feste seg å produsere seint hcg. Mange 1000 klemmer sendes til deg

Huff :( Så lenge det ikke en TR er det jo fortsatt et lite håp da?
Men, skjønner dette ikke var noe godt. Ta vare på hverandre <3

Huff :( Så lenge det ikke en TR er det jo fortsatt et lite håp da?
Men, skjønner dette ikke var noe godt. Ta vare på hverandre <3
Det er nok TR som er i anmarsj. Det har kommet mer nå utover kvelden...:(

Tusen takk for gode ord, jenter❤ Det er tomt i hjertet mitt nå, men vi vet at det vil bli bedre med tiden.

Uff, dette var usigelig trist :( Mangler ord. Sender deg iallefall en stor klem og håper fremdeles litt at du tar feil...

Jeg har verdens beste bestevenn og trøstekompis❤

Vedlegg

• 1410286440182.jpg
    1410286440182.jpg
    50,3 KB · Visninger: 74
Sender deg en stoooooor klem for det trenger du nå!!!

Hunder er gode trøstere, så godt du har en trøstevenn nå! Verden er urettferdig og jeg hadde virkelig håpet så mye at du skulle bli gravid nå. Håper dagene sakte men sikkert blir bedre og at dere finner styrke til nytt forsøk når tiden er inne. Klem

neeei...uff dette var skikkelig trist å høre. :( Ord er uansett fattig. gigasvær trøsteklem!!!!!! :Heartred

Huff, ikke bra.. Utrolig leit, men par daga så har du pågangsmot til å starte på nytt igjen. Du kommer til å klare d, av og til tar d bare litt lengre tid. Gullegget e der, legen må bare finne den :)

Back
Topp