Kommer storken til oss?

OBS!! INNEHOLDER BANNING!!

Ringte klinikken i dag for å si at forsøket er over for denne gang... De er så hyggelige der. Hun ble så lei seg på våre vegne. Nå venter jeg bare på at sykesøster skal ringe meg opp igjen for å avtale ettersamtale så vi kan snakke om siste forsøk. Akkurat nå føler jeg bare et enormt hat mot verden. Det er så rart. Jeg gråt igår da mensen kom, og testen var negativ. Nå er jeg bare kjempesint. Bitter egentlig. Jeg kjenner jeg ikke klarer å være glad på noens vegne av de vennene mine som er gravide eller har babyer. Det er en sånn enorm misunnelse som spiser meg opp! Verden er så jævlig urettferdig!!!!! Jeg er så forbanna drittlei hele dette opplegget!!! Hva faen har jeg gjort for å fortjene dette!?!?? Jævla dritt!!! Dra til helvete med hele opplegget. Jeg kommer aldri til å klare å få barn uansett. 6 år uten prevensjon og ikke en eneste jævla positiv test. NOENSINNE!!! Det er negative tester så langt øyet kan se! Om det er noen sarte sjeler der ute som ikke tåler banning, så beklager jeg at du måtte lese dette. Du ble advart. Dette var noe som MÅTTE ut.

Få det ut, skrik og bann! Det syns jeg du har all rett til! Dette er så utrolig urettferdig! Får lyt til å skrike og banne på dine vegne, så skjønner godt at du føler det....

Men nå har dere jo funnet et regime som gjør at de får ut masse egg hos deg da, så nå vet dem jo litt mer så tenker at sjangsen øker til neste gang! En gang skal det gå for deg, universet kan ikke mene at denne flotte damen ikke skal få bli mamma!!

Så skrik bann og tilbring noen dager langt nede, syns synd på deg selv og vær sint på alt og alle, også når du har fått det ut kommer styrken og håpet tilbake ❤️

Ikke bare skal man takle nedturen, men denne mensen etter mislykket er altså så vond. Jeg er kvalm konstant og det kommer noen kramper som får slår meg rett i bakken...

Bann og hyl så mye du vil!!! Livet er enormt urettferdig!!! Jeg har noen paller som du kan slå i stykker hvis du trenger ;) ta bare med slegga :p

Ta godt vare på deg selv, så får vi ta en kaffe når du har kommet tilbake i fra ferie. Og ikke minst ta god vare på deg selv og nyt ferien!

Bann i vei! Livet er ufattelig urettferdig:-(

Bann og hyl så mye du vil!!! Livet er enormt urettferdig!!! Jeg har noen paller som du kan slå i stykker hvis du trenger ;) ta bare med slegga :p

Ta godt vare på deg selv, så får vi ta en kaffe når du har kommet tilbake i fra ferie. Og ikke minst ta god vare på deg selv og nyt ferien!
Jeg kommer med slegge! Hehe:) Og ja, kaffe høres veldig bra ut;)

OBS!! INNEHOLDER BANNING!!

Ringte klinikken i dag for å si at forsøket er over for denne gang... De er så hyggelige der. Hun ble så lei seg på våre vegne. Nå venter jeg bare på at sykesøster skal ringe meg opp igjen for å avtale ettersamtale så vi kan snakke om siste forsøk. Akkurat nå føler jeg bare et enormt hat mot verden. Det er så rart. Jeg gråt igår da mensen kom, og testen var negativ. Nå er jeg bare kjempesint. Bitter egentlig. Jeg kjenner jeg ikke klarer å være glad på noens vegne av de vennene mine som er gravide eller har babyer. Det er en sånn enorm misunnelse som spiser meg opp! Verden er så jævlig urettferdig!!!!! Jeg er så forbanna drittlei hele dette opplegget!!! Hva faen har jeg gjort for å fortjene dette!?!?? Jævla dritt!!! Dra til helvete med hele opplegget. Jeg kommer aldri til å klare å få barn uansett. 6 år uten prevensjon og ikke en eneste jævla positiv test. NOENSINNE!!! Det er negative tester så langt øyet kan se! Om det er noen sarte sjeler der ute som ikke tåler banning, så beklager jeg at du måtte lese dette. Du ble advart. Dette var noe som MÅTTE ut.
Du setter ord på de følelsene som mange av oss opplever! Livet er så urettferdig! :(:(:(
Ta godt vare på deg selv!

Uff så trist lesning :(
Det ER ufattelig vondt når venner og folk rundt blir gravide , mens vi som har prøvd og prøvd i mange år blir skuffet gang på gang :( vi prøvde selv i 6 år, før vi endelig fikk den positive testen med icsi! De eneste gravide jeg klarte å glede meg over underveis var de som strevde og gikk igjennom det alle vi her inne har gått igjennom. For jeg vet hva de har gått gjennom både fysisk og psykisk ! Det er forbanna urettferdig at det skal være så jævlig vanskelig og lang vei for noen, mens andre ikke en gang skjønner hva det vil si å være prøver!

Krysser fingrene for at neste forsøk er med gullegget deres. ❤️

Desemberspire , termin 17.12.14 etter 6 års prøving!

Nei nei dette ville jeg absolutt ikke lese. Å definitivt ikke det jeg håpet på for dere :,( du fortjener all lykke her i verden å jeg håper dere finner trøst i hverandre og at ferien brukes til hverandre og for å lade opp til neste forsøk. Dere skal klare det og du skal også få oppleve å bli mamma <3

Huff a meg, dette var utrolig trist lesning. Jeg kjenner på de samme følelsene selv, og det er lov å være sint. Jeg skal jammen meg finne frem slegga selv! Jeg har en gammel kompostbinge som skal rives, så da er det bare å gyve løs! Jeg har egentlig ikke flere ord.. Mange klemmer fra meg.

Begynner å komme over sorgen for dette forsøket. Børster av meg skuffelsen og reiser på ferie til sol og sangria. Håper å komme igang igjen asap. Ikke noe vits i å vente egentlig. Må jo vente en syklus uansett, men det beste er bare å hoppe i det så fort man kan. Kanskje forventningene og stressnivået blir lavere når man på en måte fortsatt er fresh i gamet?? Satser på det. I natt reiser vi til leiligheten i Spania og skal kose oss sammen i 17 dager:):)❤❤

Begynner å komme over sorgen for dette forsøket. Børster av meg skuffelsen og reiser på ferie til sol og sangria. Håper å komme igang igjen asap. Ikke noe vits i å vente egentlig. Må jo vente en syklus uansett, men det beste er bare å hoppe i det så fort man kan. Kanskje forventningene og stressnivået blir lavere når man på en måte fortsatt er fresh i gamet?? Satser på det. I natt reiser vi til leiligheten i Spania og skal kose oss sammen i 17 dager:):)

Eh, vet ikke hva som skjedde på mitt forrige innlegg da jeg skulle svare deg??.. Godt å lese at prosessen går sin gang; først tårer og bunnløs sorg, så sinne og bitterhet og deretter stå på vilje og pågangsmot. Tror det er veldig lurt å bare kjøre på med nytt forsøk. Jeg skal krysse alle lemmer jeg har for at dere lykkes da! Men først- nyt en velfortjent ferie og kos dere masse i varmen:-)

Begynner å komme over sorgen for dette forsøket. Børster av meg skuffelsen og reiser på ferie til sol og sangria. Håper å komme igang igjen asap. Ikke noe vits i å vente egentlig. Må jo vente en syklus uansett, men det beste er bare å hoppe i det så fort man kan. Kanskje forventningene og stressnivået blir lavere når man på en måte fortsatt er fresh i gamet?? Satser på det. I natt reiser vi til leiligheten i Spania og skal kose oss sammen i 17 dager:):)❤❤
Kos dere på ferie! :-)

Sent from my HTC Desire 500 using BV Forum mobile app

Kos dere masse på ferie <3

Ha en fin ferie og samle masse god energi til neste runde :)

Kos deg masse på ferie!! Den er vel fortjent! !

Gud...her er det varmt. 32 grader i skyggen og ikke et vindpust. Heldigvis har vi havet rett utenfor porten:) Nyter sangria og GT på verandaen. Siden det er første dagen så tør jeg ikke legge meg ut i sola når den er som sterkest. Blir så lett brent. Har hud som en vampyr. Haha:)

Vedlegg

• 1410775781382.jpg
    1410775781382.jpg
    94,2 KB · Visninger: 88
Hahahaha.... vampyr faktisk :p

Ser kjempe dint ut

Back
Topp