Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kommer med slegge! HeheBann og hyl så mye du vil!!! Livet er enormt urettferdig!!! Jeg har noen paller som du kan slå i stykker hvis du trengerta bare med slegga
Ta godt vare på deg selv, så får vi ta en kaffe når du har kommet tilbake i fra ferie. Og ikke minst ta god vare på deg selv og nyt ferien!
Du setter ord på de følelsene som mange av oss opplever! Livet er så urettferdig!OBS!! INNEHOLDER BANNING!!
Ringte klinikken i dag for å si at forsøket er over for denne gang... De er så hyggelige der. Hun ble så lei seg på våre vegne. Nå venter jeg bare på at sykesøster skal ringe meg opp igjen for å avtale ettersamtale så vi kan snakke om siste forsøk. Akkurat nå føler jeg bare et enormt hat mot verden. Det er så rart. Jeg gråt igår da mensen kom, og testen var negativ. Nå er jeg bare kjempesint. Bitter egentlig. Jeg kjenner jeg ikke klarer å være glad på noens vegne av de vennene mine som er gravide eller har babyer. Det er en sånn enorm misunnelse som spiser meg opp! Verden er så jævlig urettferdig!!!!! Jeg er så forbanna drittlei hele dette opplegget!!! Hva faen har jeg gjort for å fortjene dette!?!?? Jævla dritt!!! Dra til helvete med hele opplegget. Jeg kommer aldri til å klare å få barn uansett. 6 år uten prevensjon og ikke en eneste jævla positiv test. NOENSINNE!!! Det er negative tester så langt øyet kan se! Om det er noen sarte sjeler der ute som ikke tåler banning, så beklager jeg at du måtte lese dette. Du ble advart. Dette var noe som MÅTTE ut.
Begynner å komme over sorgen for dette forsøket. Børster av meg skuffelsen og reiser på ferie til sol og sangria. Håper å komme igang igjen asap. Ikke noe vits i å vente egentlig. Må jo vente en syklus uansett, men det beste er bare å hoppe i det så fort man kan. Kanskje forventningene og stressnivået blir lavere når man på en måte fortsatt er fresh i gamet?? Satser på det. I natt reiser vi til leiligheten i Spania og skal kose oss sammen i 17 dager❤
Kos dere på ferie!Begynner å komme over sorgen for dette forsøket. Børster av meg skuffelsen og reiser på ferie til sol og sangria. Håper å komme igang igjen asap. Ikke noe vits i å vente egentlig. Må jo vente en syklus uansett, men det beste er bare å hoppe i det så fort man kan. Kanskje forventningene og stressnivået blir lavere når man på en måte fortsatt er fresh i gamet?? Satser på det. I natt reiser vi til leiligheten i Spania og skal kose oss sammen i 17 dager❤❤