Kommer storken til oss?

Så deilig det ser ut - kos dere masse!

Takk! Jeg elsker virkelig dette stedet. Svigers kjøpte for 7 år siden og vi har virkelig funnet paradis:) Godt å komme vekk fra alt som har skjedd hjemme og bare nyyyyyte!!:):)

Klinikken ringte forresten i dag. De har diskutert lapraskopi, men vil ha en ny prøve av AMH før de sender meg til pers. Får bli etter ferien. Ser kanskje dårlig ut med å rekke alt sammen i 2014. Må ta blodprøve, få resultatet, vente på lapraskopi og deretter få begynt på nytt og siste forsøk. Når vi kommer hjem er det allerede oktober...Jaja, det får bare være:)

Klinikken ringte forresten i dag. De har diskutert lapraskopi, men vil ha en ny prøve av AMH før de sender meg til pers. Får bli etter ferien. Ser kanskje dårlig ut med å rekke alt sammen i 2014. Må ta blodprøve, få resultatet, vente på lapraskopi og deretter få begynt på nytt og siste forsøk. Når vi kommer hjem er det allerede oktober...Jaja, det får bare være:)
Hos meg laproskopi gikk veldig kjapt. Hvis du kan på kort varsel. Jeg fikk time etter 2 uker. :-)
Kos deg på ferie og ikke tenk på det. La kroppen hvile litt. :-)

Nyyyyt ferien ❤️❤️❤️ prøv å koble ut, også herifra. Så har dere nytt påfyll til dere skal hjem og nye utfordringer venter. Klem ❤️

Sent from my iPad using BV Forum

Håpet virkelig dere rekker nytt forsøk før ferien :) spennende med lap og

Nå er ferien snart slutt og vi reiser hjem fra Paradis på tirsdag. Dette har vært en himmelsk ferie og tanken på forsøkene har ikke streifet meg en eneste gang. Jeg vet at det ligger en henvisning til blodprøve hjemme og venter på meg, så da blir det å få tatt noen nye prøver slik at de får sjekket amh igjen og sendt inn søknad for lapraskopi. Håper dette går fort slik at vi ihvertfall får det gjort unna. Da er det ihvertfall én ting jeg kan krysse av på listen. Vet ikke hvor lenge man må vente på å starte opp igjen med nytt forsøk etter lap. Noen som vet? Skal jo brenne bort noen cyster, så da må vel noe gro først?

Det høres som en deilig ferie! :-) Velkommen hjem!
Jeg har hatt laprascopi, men i min tilfelle var alt fint. Fikk beskjed om det er mye som skal brennes bør jeg vente et par måneder. Håper du får raskt en time og det blir ikke veldig langt vente tid på dere. :-)

Nå er ferien snart slutt og vi reiser hjem fra Paradis på tirsdag. Dette har vært en himmelsk ferie og tanken på forsøkene har ikke streifet meg en eneste gang. Jeg vet at det ligger en henvisning til blodprøve hjemme og venter på meg, så da blir det å få tatt noen nye prøver slik at de får sjekket amh igjen og sendt inn søknad for lapraskopi. Håper dette går fort slik at vi ihvertfall får det gjort unna. Da er det ihvertfall én ting jeg kan krysse av på listen. Vet ikke hvor lenge man må vente på å starte opp igjen med nytt forsøk etter lap. Noen som vet? Skal jo brenne bort noen cyster, så da må vel noe gro først?
Hvor lenge må du vente på lap?

Hvor lenge må du vente på lap?
Aner ikke... Først må jeg få tatt blodprøven. Har vært så hektisk på jobb forrige uke at jeg ikke har hatt tid. Skal ta den neste uke. Så må klinikken få resultatet og derfra må jeg bare vente til de kontakter meg:)

Aner ikke... Først må jeg få tatt blodprøven. Har vært så hektisk på jobb forrige uke at jeg ikke har hatt tid. Skal ta den neste uke. Så må klinikken få resultatet og derfra må jeg bare vente til de kontakter meg:)
Deg er jo superspennende . Hvordan går det med teppet?

Har lagt fra meg alt sammen. Orket ikke fortsette.
Det var et ork å bli ferdig! Når du er ferdig å skal kjøpe og klippe til hjertene så har jeg funnet et veldig fint ullfilt til det så si fra :) så får du å malen.

Har ikke klippet ut enda å sydd på. Må man vaske det først?

Det var et ork å bli ferdig! Når du er ferdig å skal kjøpe og klippe til hjertene så har jeg funnet et veldig fint ullfilt til det så si fra :) så får du å malen.

Har ikke klippet ut enda å sydd på. Må man vaske det først?

Ja, jeg orket ikke å strikke på babyteppe når forsøket var negativt.
Du bør nok ihvertfall legge det i bløt og skylle det noen ganger før du skal bruke det. Så du får vekk lo, og kjemikalier fra fargingen.

Ja, jeg orket ikke å strikke på babyteppe når forsøket var negativt.
Du bør nok ihvertfall legge det i bløt og skylle det noen ganger før du skal bruke det. Så du får vekk lo, og kjemikalier fra fargingen.
Det skjønner jeg :(

Takk for vaskeråd

Er ikke så mye her inne lenger, men det hender jeg stikker innom og holder meg oppdatert på "kjentfolk" :) Håper dere klarer å oppnå drømmen deres alle sammen. Her har jeg veø mer eller mindre gitt opp. Jeg veeeet det er tidlig å gi opp etter 3 forsøk, men ting begynner å bli veldig tungt. For hver eneste en rundt meg som vil dele sin gravide-lykke, så går jeg hjem og gråter på kveldene. Jeg tror det er på tide å innse realiteten. At jeg muligens aldri kommer til å oppleve å bli en biologisk mor. I løpet av mine snart 31 år på denne jord, og 8 år uten prevensjon så har jeg altså aldri vært gravid. Vi har igjen ett førsøk på klinikken og jeg skal selvfølgelig bruke det. Har jo betalt for det og jeg føler jeg ikke kan "kaste" bort 29.000 kr. Men først skal jeg ha den store gleden av å skjæres i. Venter og venter på svar fra klikikken, men tror jeg legger alt på hylla til våren neste år. Nå kommer snart jula, og det er min favoritt av høytider. Masse fri, juleglede, familie, kjøpe gaver og pynte med nisser og glitter. Halleluja! Hehe:) Dette er ikke et innlegg der jeg fisker etter støttemld eller annen pep talk. Bare en oppdatering av situasjonens tilstand. Skal besøke en gravid venninne neste uke, og etter det så tar jeg meg en time out fra alt som handler om baby, graviditeter og prøverør. Ønsker dere alle lykke til, så snakkes vi neste år:)

GOD JUL! (i tilfelle jeg glemmer å stikke innom og ønske dere det senere:) )

❤❤❤❤❤❤❤❤ take care til next time!! Og nyyyyt desember i all sin prakt :) :) :) tenker på deg!!

❤❤❤❤❤❤❤❤ take care til next time!! Og nyyyyt desember i all sin prakt :) :) :) tenker på deg!!
Tenker på deg og ❤ Håper den sitter denne gangen! Ikke mist motet:)

Tenker på deg og ❤ Håper den sitter denne gangen! Ikke mist motet:)
<3 Jepp håper den sitter på et av fryseeggene tanta kom i dag blææ :/ ikke mist motet du heller, det blir bebis på både deg og meg ska du se <3

Back
Topp