Kommer storken til oss?

Vi får ta en kafé tur en dag. Er sykemeldt 50 % å skal ikke tilbake i 100
Det får vi gjøre ja:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Yaiks! Kjennes ut som eggstokkene mine og magen min kommer til å sprenge snart. Har ikke vært ordentlig på do på flere dager, og når jeg prøver så kjennes det egentlig ut som om det er eggstokkene som lider mest. Haha:) Har tatt en pille fruktfiber nå for å se om det hjelper. Biola var visst ikke sterke nok saker for det som har samla seg opp her. Haha:) I morgen drikker jeg plumbo...

Yaiks! Kjennes ut som eggstokkene mine og magen min kommer til å sprenge snart. Har ikke vært ordentlig på do på flere dager, og når jeg prøver så kjennes det egentlig ut som om det er eggstokkene som lider mest. Haha:) Har tatt en pille fruktfiber nå for å se om det hjelper. Biola var visst ikke sterke nok saker for det som har samla seg opp her. Haha:) I morgen drikker jeg plumbo...

Hos meg et par Kiwi fungerer alltid. Du kan prøve :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Synd du ikke kan drikke Fitne teen. Det er naturens plumbo haha

Synd du ikke kan drikke Fitne teen. Det er naturens plumbo haha
Gud bedre. Ja, den er jo ren gift! Haha:)

Nå har jeg drukket biola, spist plommer, drukket en mengde vamn og tatt kveldens metformin. Hvis ikke dette løsner proppen, så vet ikke jeg...

God bedring! :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Takk! Jeg fatter ikke hvorfor vi får forstoppelse av denne prosessen her. Er det noen som IKKE har fått det? Hehe:)

I morgen blir det ut på tur for å se om det funker litt mer. Er så fullt at jeg begynner å få sure oppstøt...Er ikke plass til mere maaaaat! Hahaha:) Og det hjelper kanskje ikke å stikke en nål i magen for å sprekke bobla? Hihi:)

Siden jeg har sensitiv mage, så fungerer fiber bare som en ekstra propp på meg. Men masse c vitaminer hjelper her da :) Gåtur pleier også å hjelpe. Hvis ikke så må du kanskje krype til korset og gå til apoteket og få noe sterkere saker. Lykke til med å løsne proppen ;)

Når tenker du å ta en test? Det er jeg så spent på :D
Blir ikke noe testing før blodprøven denne gangen:) Man blir bare deprimert og ødelegger psyken ved å teste sånn hver dag som jeg gjorde sist:) Testdato er 11/9 :)

Skal du vente på svar på blodprøven da? Eller tar du en test den samme dagen? :)
Jeg skal gjøre mitt beste på å vente på telefonen. Tar hjemmekontor den dagen sånn at jeg slipper å være på jobb om det ikke skulle komme gode nyheter. Men om prøven er positiv så skal jeg tisse på alle prøvene jeg har!! Hehe:)

Jeg skal gjøre mitt beste på å vente på telefonen. Tar hjemmekontor den dagen sånn at jeg slipper å være på jobb om det ikke skulle komme gode nyheter. Men om prøven er positiv så skal jeg tisse på alle prøvene jeg har!! Hehe:)

Spent på dine vegne! Håper inderlig at spira klamrer seg fast denne gangen! :)

-iPhone appen-

Spent på dine vegne! Håper inderlig at spira klamrer seg fast denne gangen! :)

-iPhone appen-
Det håper jeg og:) Håper at begge to klorer seg fast, men det viktigste er at én av de fester seg:)

Det hadde vært deg så fortjent at begge eggene festet seg nå og du blir tvillingmamma :D etter alt du har vært igjennom syns jeg universet skylder deg det ;)

Det hadde vært deg så fortjent at begge eggene festet seg nå og du blir tvillingmamma :D etter alt du har vært igjennom syns jeg universet skylder deg det ;)
Takk:):) Det synes jeg og. Haha:) Det er mange her som har vært gjennom mange fler og tøffere runder, men jeg tror ønsket er like sterkt hos oss alle:)

Back
Topp