Starbucks
Forumet er livet
Det får vi gjøre jaVi får ta en kafé tur en dag. Er sykemeldt 50 % å skal ikke tilbake i 100
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det får vi gjøre jaVi får ta en kafé tur en dag. Er sykemeldt 50 % å skal ikke tilbake i 100
Hos meg et par Kiwi fungerer alltid. Du kan prøveYaiks! Kjennes ut som eggstokkene mine og magen min kommer til å sprenge snart. Har ikke vært ordentlig på do på flere dager, og når jeg prøver så kjennes det egentlig ut som om det er eggstokkene som lider mest. HahaHar tatt en pille fruktfiber nå for å se om det hjelper. Biola var visst ikke sterke nok saker for det som har samla seg opp her. Haha
I morgen drikker jeg plumbo...
Synd du ikke kan drikke Fitne teen. Det er naturens plumbo hahaYaiks! Kjennes ut som eggstokkene mine og magen min kommer til å sprenge snart. Har ikke vært ordentlig på do på flere dager, og når jeg prøver så kjennes det egentlig ut som om det er eggstokkene som lider mest. HahaHar tatt en pille fruktfiber nå for å se om det hjelper. Biola var visst ikke sterke nok saker for det som har samla seg opp her. Haha
I morgen drikker jeg plumbo...
Gud bedre. Ja, den er jo ren gift! HahaSynd du ikke kan drikke Fitne teen. Det er naturens plumbo haha
Takk! Jeg fatter ikke hvorfor vi får forstoppelse av denne prosessen her. Er det noen som IKKE har fått det? HeheGod bedring!
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Blir ikke noe testing før blodprøven denne gangenNår tenker du å ta en test? Det er jeg så spent på![]()
Jeg skal gjøre mitt beste på å vente på telefonen. Tar hjemmekontor den dagen sånn at jeg slipper å være på jobb om det ikke skulle komme gode nyheter. Men om prøven er positiv så skal jeg tisse på alle prøvene jeg har!! HeheSkal du vente på svar på blodprøven da? Eller tar du en test den samme dagen?![]()
Spent på dine vegne! Håper inderlig at spira klamrer seg fast denne gangen!Jeg skal gjøre mitt beste på å vente på telefonen. Tar hjemmekontor den dagen sånn at jeg slipper å være på jobb om det ikke skulle komme gode nyheter. Men om prøven er positiv så skal jeg tisse på alle prøvene jeg har!! Hehe
Det håper jeg ogSpent på dine vegne! Håper inderlig at spira klamrer seg fast denne gangen!![]()
-iPhone appen-
TakkDet hadde vært deg så fortjent at begge eggene festet seg nå og du blir tvillingmammaetter alt du har vært igjennom syns jeg universet skylder deg det
![]()