Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om jeg ikke skulle sitte igjen med en positiv graviditetstest om 2 uker, så kan jeg jo ihvertfall kose på den falske gravidemagen min som er på størrelse med en som er 6 mnd på vei...
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Hahaha!!Hehe, nei om noen mnd skal du ligge og kose med ordentlig gravidmagemye heller ha bevegelser fra baby å kjenne på enn bevegelse fra ett hormonelt overarbeidet tarmsystem
hehe
HeheJeg tissa MYE husker jeg![]()
Husker jeg gjorde det dagen etter uttakHeheNår begynte du å tisse mye da? Prøvde å lese i dagboken min fra forrige runde, men har tydeligvis enten ikke hatt det eller ikle skrevet det ned
Åja... Nå er det 5 dager siden og jeg tisser hele tiden. Men bedre det enn å ikke tisse noeHusker jeg gjorde det dagen etter uttakSpurte til og med legen om det var normalt å fly ned doen
Husker ikke hvor lenge det var sånn. To-tre dager kanskje..
Helt enigDet hadde vært deg så fortjent at begge eggene festet seg nå og du blir tvillingmammaetter alt du har vært igjennom syns jeg universet skylder deg det
![]()
Det er gjerne siste uka før testdag som oppleves fryktelig lang og treig ja, så lurt å prøve å fylle dagene med noe å gjøre som du sier! Det er lett å bli koko av å sitte inne og kjenne etter symptomer. Skjønner at du ikke tør og ha for store forhåpninger da fallhøyden kan bli stor. Jeg heier masse og har virkelig trua! Tenk hvor gøy om begge festet seg da, mirakeltvillingerJeg håper så inderlig at du har rettDe første dagene har gått greit, men jeg vet med meg selv at de siste dagene vil gå ekstremt treigt. Så det er bare å finne noe å holde på med hele tiden
Jeg er selvsagt veldig spent på resultatet selv. Ihvertfall med tanke på at vi fikk satt inn 2 stk. Tanken har slått meg flere ganger at vi faktisk KAN ende opp med 2 mirakeltvillinger
Men foreløpig er det viktig å holde seg litt nedpå jorda så man ikke svever for langt avgårde på en rosa sky. Hvis den sprekker så er det langt ned..
Herrelighet du har kommet langtHerlige søndag! Strikketøy, kaffe, koseklumpen min, Netflix og en mann som sitter i sin man cave sånn at jeg kan se på hva jeg vil
Vet ikke om det synes på dette bildet her, men garnet gir naturlige sjatteringerHerrelighet du har kommet langt