Kommer storken til oss?

Om jeg ikke skulle sitte igjen med en positiv graviditetstest om 2 uker, så kan jeg jo ihvertfall kose på den falske gravidemagen min som er på størrelse med en som er 6 mnd på vei...

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg kan ikke huske at jeg har vært og tisset så ofte som disse dagene her. Drikker jo en del vann, men det har jeg alltid gjort. Men det kan jo ikke være overstimulering om jeg tisser mye...? Kanskje jeg bare er så ekstremt oppblåst denne gangen. Var ikke det sist...men alle runder er jo forskjellige.

Om jeg ikke skulle sitte igjen med en positiv graviditetstest om 2 uker, så kan jeg jo ihvertfall kose på den falske gravidemagen min som er på størrelse med en som er 6 mnd på vei...

Hehe, nei om noen mnd skal du ligge og kose med ordentlig gravidmage :) mye heller ha bevegelser fra baby å kjenne på enn bevegelse fra ett hormonelt overarbeidet tarmsystem :p hehe

Hehe, nei om noen mnd skal du ligge og kose med ordentlig gravidmage :) mye heller ha bevegelser fra baby å kjenne på enn bevegelse fra ett hormonelt overarbeidet tarmsystem :p hehe
Hahaha!! :D :D :D Overarbeidet tarmsystem ja. Det skal jeg love deg! :)

Jeg tissa MYE husker jeg :P
Hehe:) Når begynte du å tisse mye da? Prøvde å lese i dagboken min fra forrige runde, men har tydeligvis enten ikke hatt det eller ikle skrevet det ned:)

Hehe:) Når begynte du å tisse mye da? Prøvde å lese i dagboken min fra forrige runde, men har tydeligvis enten ikke hatt det eller ikle skrevet det ned:)

Husker jeg gjorde det dagen etter uttak :P Spurte til og med legen om det var normalt å fly ned doen ;) Husker ikke hvor lenge det var sånn. To-tre dager kanskje..

Husker jeg gjorde det dagen etter uttak :P Spurte til og med legen om det var normalt å fly ned doen ;) Husker ikke hvor lenge det var sånn. To-tre dager kanskje..
Åja... Nå er det 5 dager siden og jeg tisser hele tiden. Men bedre det enn å ikke tisse noe:)

Det hadde vært deg så fortjent at begge eggene festet seg nå og du blir tvillingmamma :D etter alt du har vært igjennom syns jeg universet skylder deg det ;)
Helt enig

Rugedag 4: Har vært oppe 4 ganger i natt og tisset. Har vært så oppblåst at blæra mi rett og slett ikke har hatt noe plass. Men det kjennes ut som om det begynner å gi seg nå. Så da kan jeg kanskje få igjen buksesmekken igjen:) Igår var jeg hos svigers med smekken åpen hele kvelden. Class up my ass!:) Ellers kjenner jeg ingenting. Virker som om eggstokkene endelig begynner å krympe igjen, for det gjør ikke så vondt å tisse lenger. Det presser liksom ikke sååå mye. Solen skinner i dag, og jeg skal ta med mann og bikkje til Frognerparken og spasere litt:) Hunden har fått hornhinnebetennelse på begge øynene stakkars, så hun går med lampeskjerm og er litt fornærmet. Aaaaltfor mange dager igjen til testing...

Last edited:
Veldig spennende å følge deg og jeg gleder meg til positiv oppdatering om et par uker:-) For det blir positivt resultat denne gangen, du har fått to egg inn og er fortsatt ung i ivf-verdenen! Du har oddsen på din side nå:-)

Jeg håper så inderlig at du har rett:) De første dagene har gått greit, men jeg vet med meg selv at de siste dagene vil gå ekstremt treigt. Så det er bare å finne noe å holde på med hele tiden:) Jeg er selvsagt veldig spent på resultatet selv. Ihvertfall med tanke på at vi fikk satt inn 2 stk. Tanken har slått meg flere ganger at vi faktisk KAN ende opp med 2 mirakeltvillinger:) Men foreløpig er det viktig å holde seg litt nedpå jorda så man ikke svever for langt avgårde på en rosa sky. Hvis den sprekker så er det langt ned..

Jeg håper så inderlig at du har rett:) De første dagene har gått greit, men jeg vet med meg selv at de siste dagene vil gå ekstremt treigt. Så det er bare å finne noe å holde på med hele tiden:) Jeg er selvsagt veldig spent på resultatet selv. Ihvertfall med tanke på at vi fikk satt inn 2 stk. Tanken har slått meg flere ganger at vi faktisk KAN ende opp med 2 mirakeltvillinger:) Men foreløpig er det viktig å holde seg litt nedpå jorda så man ikke svever for langt avgårde på en rosa sky. Hvis den sprekker så er det langt ned..

Det er gjerne siste uka før testdag som oppleves fryktelig lang og treig ja, så lurt å prøve å fylle dagene med noe å gjøre som du sier! Det er lett å bli koko av å sitte inne og kjenne etter symptomer. Skjønner at du ikke tør og ha for store forhåpninger da fallhøyden kan bli stor. Jeg heier masse og har virkelig trua! Tenk hvor gøy om begge festet seg da, mirakeltvillinger:-)

.

Herlige søndag! Strikketøy, kaffe, koseklumpen min, Netflix og en mann som sitter i sin man cave sånn at jeg kan se på hva jeg vil:):)

Vedlegg

• 1409507331286.jpg
    1409507331286.jpg
    63,2 KB · Visninger: 100
Herlige søndag! Strikketøy, kaffe, koseklumpen min, Netflix og en mann som sitter i sin man cave sånn at jeg kan se på hva jeg vil:):)

Herrelighet du har kommet langt

Herrelighet du har kommet langt
Vet ikke om det synes på dette bildet her, men garnet gir naturlige sjatteringer:)

Vedlegg

• 1409508581227.jpg
    1409508581227.jpg
    110,1 KB · Visninger: 108
Nei nå blir jeg helt strikkegal her altså, dere strikker så fine pledd:-) hva heter det du strikker da? Og hvilket garn? Likte sjatteringene!

Jeg strikker det samme som hero. Tenkte først at jeg jinxer det, men kan like gjerne gi det bort til fadderbarnet mitt:) Jeg bruker sandnesgarnet Myk. Eller skappelgarnet:)

Vedlegg

• 1409509932438.jpg
    1409509932438.jpg
    51 KB · Visninger: 85
Rugedag...eh...5? Her skjer det ikke mye gitt. Jeg har funket ut at jeg har enda mindre tålmodighet enn jeg trodde. Og at jeg har altfor mye å gjøre, men ingen lyst til å begynne på noe som helst... 10 dager igjen til testing. Må snart bytte pysj da denne har begynt å bli tynnslitt i ræva...

Back
Topp