Solsikke2016
Glad i forumet
Hurra!!! Krysser fingre for dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkFantastisk nyhet starbucks
Gratulerer så mye med 2 egg, og grattis som ruger.*klem*
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk takkMå jo selvfølgelige hive meg på gratulsjondbølgen her fantastiske nyheter
Tusen takk!!Gratulerer sååå mye! Rug vel
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Wuhuuu!! Da er det bare å krysse daGratulerer så mye! Vil bare si at jeg satt inn to dårlige egg første gangen og de festet seg beggeSå ikke avskriv "dårlige" egg
![]()
Det hadde vært utrolig gøySå gøy! Helt sikker på at nå klaffer det for dere! Tenk kanskje blir det dobbelt lykke til og med![]()
TakkGratulerer så mye. Tenk, 2 egg! Da blir det minst en som fester seg, det bare vet jeg :-D Masse lykke til med rugingen ;-)
Hurra!!!!! da fikk du hvertfall to egg inn daDa er jeg ruger!!2 egg inn. Det ene var ikke like bra, så det hadde ikke tålt nedfrysing. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i et par uker. Mannen har fått beskjed av meg om å holde meg unna testing frem til testdato!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Takk! Ja, dette blir ekstremt spennende faktiskHurra!!!!! da fikk du hvertfall to egg inn daSpennende!!!! Gratulerer som ruger
Bare to uker til å få teste nå
Krysser alt for deg!
![]()
Selvfølgelig må de det <3Takk takkHåper det fortsetter å være gode nyheter i 9 mnd til
Vi får ta en kafé tur en dag. Er sykemeldt 50 % å skal ikke tilbake i 100Oh gosh.....Dette kommer til å bli verdens 2 lengste uker. Er i tillegg sykemeldt ut neste uke pga stressende periode på jobb, så dette kommer til å gå saaaaakte!! Har vært hjemme i 3 dager nå og holder på å dø av kjedsomhet...