Kommer storken til oss?

Hurra!!! Krysser fingre for dere

Gratulerer !! Nå skal de klore seg fast i ni mnd :)

Tusen takk alle sammen:) Siden det ene egget ikke var helt optimalt, så har jeg ikke sånn veldig tro på at det blir noe av det. Men sjansen er der, og kanskje det er nettopp dette lille, svake egget som klarer seg gjennom ferden? Hvem vet. Jeg er ihvertfall overlykkelig for at vi har kommet oss hit idag og at vi har fått nok en sjanse på å få vår lille skatt som vi har ventet så lenge på:) Klart det hadde vært spennende med 2, men vi tør ikke håpe på det. Jeg har også bestemt meg for å IKKE teste før blodprøven. Sist gang skapte det bare masse negative følelser og uro i kroppen min. Det er bedre å leve lykkelig uvitende enn å få en daglig nedtur som ødelegger hele dagen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Fantastisk nyhet starbucks:-)
Gratulerer så mye med 2 egg, og grattis som ruger. :-) *klem*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fantastisk nyhet starbucks:-)
Gratulerer så mye med 2 egg, og grattis som ruger. :-) *klem*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Takk:) Jeg er bare glad det er naturen som tar over nå. Orker ikke alt dette ansvaret lenger når jeg ikke kan påvirke resultatet. Hehehe:)

Må jo selvfølgelige hive meg på gratulsjondbølgen her fantastiske nyheter

Må jo selvfølgelige hive meg på gratulsjondbølgen her fantastiske nyheter
Takk takk:) Håper det fortsetter å være gode nyheter i 9 mnd til:)

Gratulerer så mye! Vil bare si at jeg satt inn to dårlige egg første gangen og de festet seg begge :) Så ikke avskriv "dårlige" egg ;)

Gratulerer så mye! Vil bare si at jeg satt inn to dårlige egg første gangen og de festet seg begge :) Så ikke avskriv "dårlige" egg ;)
Wuhuuu!! Da er det bare å krysse da:) Dette blir veldig spennende!!

Så gøy! Helt sikker på at nå klaffer det for dere! Tenk kanskje blir det dobbelt lykke til og med :D
Det hadde vært utrolig gøy:) Det er jo lov å håpe, hehe:)

Gratulerer så mye. Tenk, 2 egg! Da blir det minst en som fester seg, det bare vet jeg :-D Masse lykke til med rugingen ;-)
Takk:) Ja, dette blir spennende!!:)

Da er jeg ruger!!;):):D 2 egg inn. Det ene var ikke like bra, så det hadde ikke tålt nedfrysing. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i et par uker. Mannen har fått beskjed av meg om å holde meg unna testing frem til testdato! :)

Hurra!!!!! da fikk du hvertfall to egg inn da ;) Spennende!!!! Gratulerer som ruger :D Bare to uker til å få teste nå :) Krysser alt for deg! :)

Hurra!!!!! da fikk du hvertfall to egg inn da ;) Spennende!!!! Gratulerer som ruger :D Bare to uker til å få teste nå :) Krysser alt for deg! :)
Takk! Ja, dette blir ekstremt spennende faktisk:)

Oh gosh.....Dette kommer til å bli verdens 2 lengste uker. Er i tillegg sykemeldt ut neste uke pga stressende periode på jobb, så dette kommer til å gå saaaaakte!! Har vært hjemme i 3 dager nå og holder på å dø av kjedsomhet...

Oh gosh.....Dette kommer til å bli verdens 2 lengste uker. Er i tillegg sykemeldt ut neste uke pga stressende periode på jobb, så dette kommer til å gå saaaaakte!! Har vært hjemme i 3 dager nå og holder på å dø av kjedsomhet...

Vi får ta en kafé tur en dag. Er sykemeldt 50 % å skal ikke tilbake i 100

Back
Topp