Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor er det større sjanse for å miste når man har pco? Du burde jo få satt inn to egg!! Synes de er vrange om ikke.Kanskje kanskjeMest sannsynlig så setter de nok bare inn 1 siden de mente jeg var ung. Blir 31 så vet ikke helt om jeg er enig i det. Ihvertfall ikke med tanke på at når man har pco er sjansen for å miste større...
Men om de setter inn 2 så får vi kanskje mulighet til å følge 1 hele veien
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Håper du har rett altså!Hurra for 3 befrukta egg!!
Da blir det to satt tilbake i morgen, og et på frys![]()
Gleder meg til oppdattering i morgen også, spennende å komme inn her i dagboka di om dagen serru![]()
Håper du har rett altså!Uansett så blir jeg glad om det bare blir innsett
Hvorfor er det større sjanse for å miste når man har pco? Du burde jo få satt inn to egg!! Synes de er vrange om ikke.
Kl. 12.40Denne gangen blir det garantert innsett!!
Når skal du ditt i morgen?
Det håper jeg og! WeeeeHurra igjen, det er jo kjempeflott resultatHåper du får satt inn to egg og ett på frys!
Nei, jeg skal gjøre alt jeg kan for å gjøre denne rugekassa så hjemmekoselig som muligMye rart med denne kroppen! Men du skal jo ikke miste! Pøh
Super flott resultat!!! Hurra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger imorgenKanskje kanskjeMest sannsynlig så setter de nok bare inn 1 siden de mente jeg var ung. Blir 31 så vet ikke helt om jeg er enig i det. Ihvertfall ikke med tanke på at når man har pco er sjansen for å miste større...
Men om de setter inn 2 så får vi kanskje mulighet til å følge 1 hele veien
Ja, jeg er strålende fornøyd! Uansett om 6 egg forsvant, så er vi faktisk 300% opp fra sist gangSuper flott resultat!!! Hurra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger imorgenKrysser for to egg på deg jeg
Syns de kunne bare slått til med to egg med en gang
![]()
Det håper jeg og!Fantastisk nyhet!! Håper dere får noen på frys!!![]()
Hmmm....det var jo ikke akkurat gode odds daHvor mange egg man fikk ut ser jo ikke ut til å spille noen rolle sånn sett. Jeg fikk jo ut 13 egg, men kun 1 kunne settes inn. 7 ble befruktet, men 6 av de delte seg ikke riktig. MEN Hey! Det var jo gullegget!!