Kommer storken til oss?

Sender deg en stooooooor bamseklem!!! ♡♡♥♥
Og så klemmer jeg litt til!!
Takk, Lena:) Du er god du:) ❤❤

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Forstår frykten din veldig godt.. Når man har opplevd noe sånt før, og kjent på den jævlige skuffelsen over å ikke få egg etter alt man er igjennom er det klart man blir redd for at det skal gjenta seg. Jeg er så spent på dine vegne, og kommer til å følge med i hele morgen for oppdatering fra deg. Både tror og håper for alt i verden at du får ut noen bra egg!!

Forstår frykten din veldig godt.. Når man har opplevd noe sånt før, og kjent på den jævlige skuffelsen over å ikke få egg etter alt man er igjennom er det klart man blir redd for at det skal gjenta seg. Jeg er så spent på dine vegne, og kommer til å følge med i hele morgen for oppdatering fra deg. Både tror og håper for alt i verden at du får ut noen bra egg!!
Håper du også har rett:) Håper dere alle har rett:)

Jeg har en god følelse....

Dette har vært en lang natt! Fikk skikkelig panikkanfall i går og gråt meg faktisk i søvn. Nå er jeg bare uggen i magen og venter på å dra hjemme ifra...

Det kommer til å gå kjempefint. Masse lykke til i dag! Venter spent til å høre gode nyheter ! :-)

Sent from my HTC Desire 500 using BV Forum mobile app

Morfin inntatt! Så nå ligger jeg her og venter på at medisinen skal kicke inn. Skal få en ekstra morfinspray rett før vi går inn. De sier eggposene er større og flere denne gangen, så jeg håper de finner noe. Jeg visste jo ikke hvordan de så ut sist, men hun sa de var mye mindre da enn nå. Nå SKAL det være egg der!!!

Å, lykke til!! Det høres jo veldig positivt ut at de er større denne gangen:-) Uff, slitsom kveld/natt du hadde i går. Det er ikke rart man blir utaseg av dette presset. Spent på opdatering!

Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindre:) Nå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning:)

SÅÅ BRAAA!!!! Denne gangen går det, kjære deg! Blir helt rørt jeg nå.

SÅÅ BRAAA!!!! Denne gangen går det, kjære deg! Blir helt rørt jeg nå.
Jeg begynte å gråte da jeg hørte "vi har et egg". Så tok gråten over da jeg hørte hun bare talte opp det ene etter det andre:)

Wuhuuuuu!!! Dette er jo utrolig bra!! Nå ble jeg så glad. Gullegget er blandt disse!!! :-)
Håper det!! Blir en lang dag og vente på tlf. :)

Det forstår jeg veldig godt men prøv og slappe av så godt som du klarer. Du må forbedre kroppen for å motta gullegget!! :-)
Absolutt:) I dag blir det bare rolig og skikkelig kosemiddag og Falling Skies på Netflix resten av dagen :)

Så bra! Nå ble jeg helt rørt ;) GRATULERER! Denne gangen går det veien.

Back
Topp