Starbucks
Forumet er livet
Takk, LenaSender deg en stooooooor bamseklem!!! ♡♡♥♥
Og så klemmer jeg litt til!!
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, LenaSender deg en stooooooor bamseklem!!! ♡♡♥♥
Og så klemmer jeg litt til!!
Håper du også har rettForstår frykten din veldig godt.. Når man har opplevd noe sånt før, og kjent på den jævlige skuffelsen over å ikke få egg etter alt man er igjennom er det klart man blir redd for at det skal gjenta seg. Jeg er så spent på dine vegne, og kommer til å følge med i hele morgen for oppdatering fra deg. Både tror og håper for alt i verden at du får ut noen bra egg!!
SÅÅ BRAAA!!!! Denne gangen går det, kjære deg! Blir helt rørt jeg nå.Jeg fikk ut 9 egg! 9 EGG!!!!!!! Det er 900% økning! 5 var store og fine så var det 2 medium og 2 litt mindreNå er det bare å vente spent på tlf i morgen om befruktning
![]()
Jeg begynte å gråte da jeg hørte "vi har et egg". Så tok gråten over da jeg hørte hun bare talte opp det ene etter det andreSÅÅ BRAAA!!!! Denne gangen går det, kjære deg! Blir helt rørt jeg nå.
Håper det!! Blir en lang dag og vente på tlf.Wuhuuuuu!!! Dette er jo utrolig bra!! Nå ble jeg så glad. Gullegget er blandt disse!!!![]()
Det forstår jeg veldig godt men prøv og slappe av så godt som du klarer. Du må forbedre kroppen for å motta gullegget!!Håper det!! Blir en lang dag og vente på tlf.
AbsoluttDet forstår jeg veldig godt men prøv og slappe av så godt som du klarer. Du må forbedre kroppen for å motta gullegget!!![]()