Kommer storken til oss?

Der ringte de! 3 egg er befruktet og det blir innsett i morgen kl. 12.40 hvis delingen fortsetter som normalt:) HÅPE HÅPE HÅPE!! Nå skal legene diskutere om vi får satt inn 1 eller 2:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Last edited:
Kanskje kanskje :) Mest sannsynlig så setter de nok bare inn 1 siden de mente jeg var ung. Blir 31 så vet ikke helt om jeg er enig i det. Ihvertfall ikke med tanke på at når man har pco er sjansen for å miste større...:( Men om de setter inn 2 så får vi kanskje mulighet til å følge 1 hele veien:)

Hurra for 3 befrukta egg!! :)
Da blir det to satt tilbake i morgen, og et på frys ;) :P

Gleder meg til oppdattering i morgen også, spennende å komme inn her i dagboka di om dagen serru ;)

Kanskje kanskje :) Mest sannsynlig så setter de nok bare inn 1 siden de mente jeg var ung. Blir 31 så vet ikke helt om jeg er enig i det. Ihvertfall ikke med tanke på at når man har pco er sjansen for å miste større...:( Men om de setter inn 2 så får vi kanskje mulighet til å følge 1 hele veien:)

Hvorfor er det større sjanse for å miste når man har pco? Du burde jo få satt inn to egg!! Synes de er vrange om ikke.

Hurra for 3 befrukta egg!! :)
Da blir det to satt tilbake i morgen, og et på frys ;) :P

Gleder meg til oppdattering i morgen også, spennende å komme inn her i dagboka di om dagen serru ;)
Håper du har rett altså!:) Uansett så blir jeg glad om det bare blir innsett:)

Håper du har rett altså!:) Uansett så blir jeg glad om det bare blir innsett:)

Denne gangen blir det garantert innsett!! :)
Når skal du ditt i morgen?

Hvorfor er det større sjanse for å miste når man har pco? Du burde jo få satt inn to egg!! Synes de er vrange om ikke.

Er ikke helt sikker på det medisinske rundt dette, men utifra forskningen så har det noe med hormonbalanse å gjøre. Her er det jeg har lest:

Ved oppnådd graviditet har kvinner med syndromet dessuten økt risiko for spontanabort (9). Frekvens av spontanabort er over dobbelt så høy som hos gjennomsnittet av gravide kvinner i samme aldersgruppe. årsaken til den høye frekvensen av spontanabort hos kvinner med polycystisk ovariesyndrom er ukjent, men hypoteser relatert til ugunstige forhold som høyt LH-nivå, utilstrekkelig progesteronsekresjon, dårlig oocyttkvalitet og ikke-optimalt endometrium har vært presentert (10). Minst halvparten av alle kvinner med lidelsen er overvektige, noe som også øker risikoen for spontanabort. Dessuten er det en overhyppighet av svangerskapskomplikasjoner, som svangerskapsdiabetes, preeklampsi, prematur fødsel og intrauterin fosterdød. I tillegg er perinatal mortalitet mer enn 50 % forhøyet sammenliknet med normalpopulasjonen

Denne gangen blir det garantert innsett!! :)
Når skal du ditt i morgen?
Kl. 12.40:) Dette blir enda en laaaaang dag!!

Hurra igjen, det er jo kjempeflott resultat:-) Håper du får satt inn to egg og ett på frys!

Hurra igjen, det er jo kjempeflott resultat:-) Håper du får satt inn to egg og ett på frys!
Det håper jeg og! Weeee:):):) Godt å endelig få sjansen på et ordentlig forsøk, og ikke bare gå på medisiner.

Mye rart med denne kroppen! Men du skal jo ikke miste! Pøh
Nei, jeg skal gjøre alt jeg kan for å gjøre denne rugekassa så hjemmekoselig som mulig:)

Super flott resultat!!! Hurra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger imorgen :) Krysser for to egg på deg jeg ;) Syns de kunne bare slått til med to egg med en gang :)

Super flott resultat!!! Hurra! Nå er det bare å glede seg til å bli ruger imorgen :) Krysser for to egg på deg jeg ;) Syns de kunne bare slått til med to egg med en gang :)
Ja, jeg er strålende fornøyd! Uansett om 6 egg forsvant, så er vi faktisk 300% opp fra sist gang:) Jeg synes også det. Håper legen min er enig. De het jo om SA risikoen ved PCO så det vil forundre meg om de ikke sterkt vurderer det. Men men, blir uansett glad om jeg bare får ett å sette inn:)

Hvor mange egg man fikk ut ser jo ikke ut til å spille noen rolle sånn sett. Jeg fikk jo ut 13 egg, men kun 1 kunne settes inn. 7 ble befruktet, men 6 av de delte seg ikke riktig. MEN Hey! Det var jo gullegget!!

Hvor mange egg man fikk ut ser jo ikke ut til å spille noen rolle sånn sett. Jeg fikk jo ut 13 egg, men kun 1 kunne settes inn. 7 ble befruktet, men 6 av de delte seg ikke riktig. MEN Hey! Det var jo gullegget!!
Hmmm....det var jo ikke akkurat gode odds da :( Får håpe ett overlever ihvertfall...

Nei, guud! Jeg mente jo ikke å være negativ her :( ånei :( Bare skulle liksom få fram at det trengs jo kun ett. Vi mistet jo heeelt motet der inne, men det gikk jo bra :) Nå fikk jeg dårlig samvittighet :(

Back
Topp