Starbucks
Forumet er livet
Wow! Det var mye sprøyter ja. Men hestekurer har jo en tendens til å virke og da! Tjohei!!Javisst skal vi ha kjempetro på oss, hvorfor ikke??Jeg skjønner deg virkelig godt, har hatt tunge tider en lang stund, som vel og merke har sine lysere dager og mørkere dager, men de lysere dagene har vært mye mer hyppig den siste tiden og det er veldig godt! Klart det er tøft, og klart vi har lov til å erkjenne at det er tøft, vi blir ikke mindre sterk av den grunn, tvert imot blir vi styrket av det, vi lærer oss å heve hodet høyere og stå på <3 Såvisst skal vi klare det
Jeg skal gå på synarela mener jeg det stod i papirene, pluss en real hestekur av sprøytevelde, skal gå på totalt 375 IE hvilket jeg tror rett og slett må være maxdose (??) det er da en blanding av 225 IE gonal-F og 150 IE menopur... aiaiiii hvordan skal det gå?! Jeg har også kontaktet en akupunktør som har spesialisert seg innen infertilitet og hjelper mange i ivf-forsøk, hun virker utrolig koselig og profesjonell så det blir spennende![]()
må gå all inn på siste forsøk
![]()
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app