Kommer storken til oss?

Jippiiiii se der kor bra det gikk!!! :D :D 21 april er jo ikke lenge til heller woohoo :D hihi

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Jippiiiii se der kor bra det gikk!!! :D :D 21 april er jo ikke lenge til heller woohoo :D hihi

Jeg krysset for å kunne starte opp raskt igjen:) Det er faktisk 4 uker i dag om syklusen min holder seg stabil. YAY!!:)

Hurra!! Fantastisk at du fikk starte opp så raskt igjen:-)

Hurra!! Fantastisk at du fikk starte opp så raskt igjen:-)
Ja!! Er så gira nå!!! Faktisk så mye at jeg gleder meg til å stikke masse sprøyter i magen igjen!:) Denne gangen med en god dose mosjon på si:)

Jippi! April er jo like rundt hjørnet. Måtte tiden fly og spiren sitte på neste:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er faktisk under 1 mnd til oppstart ;) :P

Er faktisk under 1 mnd til oppstart ;) :P
Det er faktisk sant! Nå er jeg glad jeg er privat. Tror ikke jeg hadde taklet 3 mnd ventetid eller noe, hehe:)

Gud bedre.... Første treningsøkt på flere uker. Trodde jeg skulle spy. Er helt utslitt! Men deilig å kjenne at man lever litt. Hehe:)

Jeg skal absolutt legge inn en oppdatering på hvordan det går:) Satte opp startvekt i går og skal veie hver mandag tenker jeg:) Man skal ikke bruke det under graviditet eller amming, men det er jo flott å ha noe å gå til når man er ferdig med det:)
Ja det var det jeg tenkte også :) Gleder meg til å lese :D

Ja, han er veldig positiv til at vi skal klare det:) Synes han er kjempehyggelig. Han er liksom litt sånn bestefar. Blid og glad hele tiden:) Liker at han er bestemt på å få det til og ikke gir opp;)
Så bra du er fornøyd. tror nok han er flinkere på det med prøverør enn selve utredningen, for der likte ikke jeg han så godt. hadde liksom aldri noe gode svar når jeg spurte og sendte meg aldri videre til noe. Men bra han er flink og du er fornøyd under prøverør...nesten enda viktigere der å være dyktig og ikke minst positiv!!! ;)

Så bra du er fornøyd. tror nok han er flinkere på det med prøverør enn selve utredningen, for der likte ikke jeg han så godt. hadde liksom aldri noe gode svar når jeg spurte og sendte meg aldri videre til noe. Men bra han er flink og du er fornøyd under prøverør...nesten enda viktigere der å være dyktig og ikke minst positiv!!! ;)
Jeg ba han sende meg på ny bøodprøve jeg:) Vil sjekke om metformin er noe for meg. Var på utredning hos volvat, men ja, han snakker ikke mye. Selve uttak og innsett blir gjort av en annen lege der.

Jeg har også begynt å trene på mandag. Samme følelse, jeg tror alle musklene forsvant i løpet av de 3 ukene uten trening. Men ja, det er godt å begynne igjen! :)
Så bra! Vi får prøve å være flinkere under neste forsøk, hehe:)

Hvis jeg skulle vært en superhelt, så skulle mine superkrefter være å feste alle eggene våre og gjøre så vi blir lett gravide! HAIAAAA!

Hvis jeg skulle vært en superhelt, så skulle mine superkrefter være å feste alle eggene våre og gjøre så vi blir lett gravide! HAIAAAA!
Hahahahaaaa aaaaaw skjønningen!!! :D :D

Gaaaah!!! Lange dager på jobb om dagen med månedskutt og masse stress. Jeg er glad jeg ikke går på hormoner og jobber 13 timer daglig nå. Men det er jammen ikke lenge til nytt forsøk!:) Bare litt påske, litt Dublin og vips så er vi igang igjen! Blir ikke fullt så åpne denne gangen. En på jobben som ikke klarte å holde munn sist og snakket høyt om at det var så leit at forrige forsøk var misslykket. Dumme dame...hva med å lese situasjoner? Jaja...
I morgen går en kollega ut i mammaperm og jeg har fått i oppgave å kjøpe gave. Litt trist, og litt koselig. Trist fordi jeg skulle ønske det var til meg, og koselig fordi det er en gave:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff ja. Har ikke sagt noe til noen nesten om at vi holder på med forsøk. Redd for at det ikke skal fungere her også:(

Måtte tiden fly i Påsken og Dublin og spira sitte på neste :):)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aldri har mensen vært så etterlengtet som nå! Vil bare starte opp med dette greiene igjen! GAAAAAH!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forstår deg veldig godt!!! Mystisk grunn har den en tendens til å være forsinket når vi vil ha den!!

Back
Topp