Truddelutt'n
Gift med forumet
Jippiiiii se der kor bra det gikk!!!
21 april er jo ikke lenge til heller woohoo
hihi
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg krysset for å kunne starte opp raskt igjenJippiiiii se der kor bra det gikk!!!![]()
21 april er jo ikke lenge til heller woohoo
hihi
Ja!! Er så gira nå!!! Faktisk så mye at jeg gleder meg til å stikke masse sprøyter i magen igjen!Hurra!! Fantastisk at du fikk starte opp så raskt igjen![]()
Det håper jeg og!Jippi! April er jo like rundt hjørnet. Måtte tiden fly og spiren sitte på neste
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er faktisk sant! Nå er jeg glad jeg er privat. Tror ikke jeg hadde taklet 3 mnd ventetid eller noe, heheEr faktisk under 1 mnd til oppstart![]()
![]()
Ja det var det jeg tenkte ogsåJeg skal absolutt legge inn en oppdatering på hvordan det gårSatte opp startvekt i går og skal veie hver mandag tenker jeg
Man skal ikke bruke det under graviditet eller amming, men det er jo flott å ha noe å gå til når man er ferdig med det
![]()
Så bra du er fornøyd. tror nok han er flinkere på det med prøverør enn selve utredningen, for der likte ikke jeg han så godt. hadde liksom aldri noe gode svar når jeg spurte og sendte meg aldri videre til noe. Men bra han er flink og du er fornøyd under prøverør...nesten enda viktigere der å være dyktig og ikke minst positiv!!!Ja, han er veldig positiv til at vi skal klare detSynes han er kjempehyggelig. Han er liksom litt sånn bestefar. Blid og glad hele tiden
Liker at han er bestemt på å få det til og ikke gir opp
![]()
Jeg ba han sende meg på ny bøodprøve jegSå bra du er fornøyd. tror nok han er flinkere på det med prøverør enn selve utredningen, for der likte ikke jeg han så godt. hadde liksom aldri noe gode svar når jeg spurte og sendte meg aldri videre til noe. Men bra han er flink og du er fornøyd under prøverør...nesten enda viktigere der å være dyktig og ikke minst positiv!!!![]()
Jeg har også begynt å trene på mandag. Samme følelse, jeg tror alle musklene forsvant i løpet av de 3 ukene uten trening. Men ja, det er godt å begynne igjen!Gud bedre.... Første treningsøkt på flere uker. Trodde jeg skulle spy. Er helt utslitt! Men deilig å kjenne at man lever litt. Hehe![]()
Så bra! Vi får prøve å være flinkere under neste forsøk, heheJeg har også begynt å trene på mandag. Samme følelse, jeg tror alle musklene forsvant i løpet av de 3 ukene uten trening. Men ja, det er godt å begynne igjen!![]()
Hahahahaaaa aaaaaw skjønningen!!!Hvis jeg skulle vært en superhelt, så skulle mine superkrefter være å feste alle eggene våre og gjøre så vi blir lett gravide! HAIAAAA!