Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Seriøst???? urettferdig!!!!! Jeg fikk vite idag om to jenter som IKKE fortjener å få barn...hu ene er dophue og hu andre er stokk dum...som har en unge fra før av som ikke har ansvar for...og nå skal ha nr 2!!!! Jeg klikker av sånt...!ENDA EN SOM ER GRAVID!!! SERIØØØØØST!!???! De ble sammen for 3 mnd siden!!!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke føl deg skamfullDu aner ikke hvor godt det er å høre at du/dere føler det samme. Det var viktig for meg å høre begge deres mening. Man føler seg ikke så skamfull over følelsene sine likevel. Takk!!
Jeg begynner å nærme meg dit ja. Bortsett fra dere her inne selvfølgelig!! Vi er i samme båtIkke føl deg skamfulltror nok man er enda fler enn man tror...som føler det samme <3 Noen ganger trenger man en bekreftelse på at det man tenker ikke er helt på jordet, men vet du hva! jeg har full fortåelse for følelsene dine. En stund hatet jeg ALLE gravide...mener det helt seriøst. Man orker ikke å se eller høre om gravide...merket magen vrengte seg.
Akkurat sånn har jeg også det med en venninne. Hun bare syter hele svangerskapet. Har så lyst til å skrike til henne noen ganger, at hun har valgt det selv og får lyst til å spørre om hun i det hele tatt gleder seg til ungen kommer.. Jeg har distansert meg. Orker rett og slett ikke. Blir deprimert!Håper det. Det er så utrolig tungt når man har et så stort ønske at det gjør vondt. Vet at dere vet hvordan det er. Det er bare så urettferdig at vi skal ha det så vanskelig. Æsj...nå har jeg jammen havnet i den sutregropa mi igjen. Og i morgen er det jentekveld med en annen gravid venninne som ikke skjønner at folk sliter, men ber de slappe av. Så utrolig irriterende!! Og hun har alltid vært vimsete, blakk og uansvarlig. Ville ha barn så hun kunne være hjemme og slippe å jobbe!!! Er det mulig!?!??! Gi meg styrke!!! Hehe
Ikke føl deg skamfulltror nok man er enda fler enn man tror...som føler det samme <3 Noen ganger trenger man en bekreftelse på at det man tenker ikke er helt på jordet, men vet du hva! jeg har full fortåelse for følelsene dine. En stund hatet jeg ALLE gravide...mener det helt seriøst. Man orker ikke å se eller høre om gravide...merket magen vrengte seg.