Kommer storken til oss?

ENDA EN SOM ER GRAVID!!! SERIØØØØØST!!???! De ble sammen for 3 mnd siden!!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Noen driver seriøst å kødder med meg! Orker ikke det her as...

Livet er søren meg ikke rettferdig når det kommer til det å få barn!!
Jeg har selv flere ganger bare måtte ta pause i fra folk jeg kjenner, eller blokere de på face for eks. Bare for å få en pause. Orker ikke de som driver å publiserer alt innen for barnasine og sine graviditeter.

Eneste som mangler her i gården nå er at de nærmeste venninnene mine får nr to før jeg klarer å få nr en, enda jeg startet før de. I en periode var det også ekstremt tøfr for jeg skulle ha hatt termin samtidig med alle venninnene mine som fikk barn faktisk. Forskjellen var at jeg mistet :(

Håper at det blir litt lettere for deg når du får satt i gang igjen snart på neste forsøk!! Ikke minst at du får en spire som fester seg!! :)

Jeg måtte faktisk blokkere 2 stk i går kveld. Jeg må bare skåne meg selv fra alt og alle nå. Psyken min er sprø som kjeks og føler jeg er altfor nære å smuldre opp. Jeg heier så inderlig på deg nå at spiren din skal holde seg fast til det er riktig tid å komme ut:) Jeg håper også det går bedre på neste forsøk. Føles som om jeg har ventet et helt liv på dette...:)

Ja, må sattse på at nå den 8 gangen så går det bra ;) Merker jo så klart at jeg ikke går helt og holdent inn i følelsen, men det er jo bare en forsvarsmekanisme etter å ha blitt såret så mange ganger.

Det er lettere å heie på hverandre her inne og mene det enn det er med venner som ikke en gang prøver og så blir gravide. Her forstår vi i det minste hva man går igjennom. Ikke minst fortjener alle her inne å få et nurk i armene.

Husk at på andre forsøk så er det 50% sjangse for at du får en spire som sitter i 9 mnd :) Det er ganske så gode odds :) Jeg har troa på deg!! :)

50% ? Det høres jo veldig bra ut!:) Er det fordi kroppen allerede har gått gjennom én hormonkur? Eller?

ENDA EN SOM ER GRAVID!!! SERIØØØØØST!!???! De ble sammen for 3 mnd siden!!!!

Seriøst???? urettferdig!!!!! Jeg fikk vite idag om to jenter som IKKE fortjener å få barn...hu ene er dophue og hu andre er stokk dum...som har en unge fra før av som ikke har ansvar for...og nå skal ha nr 2!!!! Jeg klikker av sånt...!

Nei dette fortjener du mye mer og bare vent!!!! Snart kan du briefe med at du er preggo ;) Ja enig med Lena ;) større sjans neste gang!!! Gode tall og håpet er stort <3 Det er jo faktisk 75 prosent sjans å bli gravid på tre forsøk...temmelig gode tall!!! Det gjorde at jeg fikk motivasjonen <3

Du aner ikke hvor godt det er å høre at du/dere føler det samme. Det var viktig for meg å høre begge deres mening. Man føler seg ikke så skamfull over følelsene sine likevel. Takk!!:):):)

Last edited:
Skjønner deg også veldig godt, og jeg tror det er veldig vanlig når man er i vår situasjon. Det er fryktelig vondt å stadig bli påminnet at andre er i lykkelige omstendigheter. Tror det er lurt av deg å skjerme deg selv litt som du gjør. Jeg har en venninne som er gravid nå, og hun har termin to uker etter jeg skulle hatt. Hun har lite antenner og babler i vei om alt som skjer med fosteret i den aktuelle uke uten omtanke for hvordan det føles for meg... Jeg har begynt å svare litt sjeldnere når hun ringer, rett og slett for å skjerme meg selv litt. Det må være lov å passe på seg selv litt når man er i en sårbar situasjon. Håper det hjelper når du kommer i gang med forsøk, og denne gangen skal du virkelig lykkes:)

Så utrolig dårlig av venninnen din!! Jeg tror jeg skal ta rådet ditt og skjerme meg litt mer enn det jeg har gjort. Har liksom gått andre veien og tenkt at det hjelper om jeg er entusiastisk og interessert i alt som skjer med de. Men kjenner nå at det er ganske vondt... Ja, kanskje det blir bedre når jeg er igang igjen. Får holde meg unna litt sosiale medier:) Det skal du også! Det er f*** meg på tide at vi får ønsket vårt oppfylt:):)

Du aner ikke hvor godt det er å høre at du/dere føler det samme. Det var viktig for meg å høre begge deres mening. Man føler seg ikke så skamfull over følelsene sine likevel. Takk!!:):):)

Ikke føl deg skamfull ;) tror nok man er enda fler enn man tror...som føler det samme <3 Noen ganger trenger man en bekreftelse på at det man tenker ikke er helt på jordet, men vet du hva! jeg har full fortåelse for følelsene dine. En stund hatet jeg ALLE gravide...mener det helt seriøst. Man orker ikke å se eller høre om gravide...merket magen vrengte seg.

Ikke føl deg skamfull ;) tror nok man er enda fler enn man tror...som føler det samme <3 Noen ganger trenger man en bekreftelse på at det man tenker ikke er helt på jordet, men vet du hva! jeg har full fortåelse for følelsene dine. En stund hatet jeg ALLE gravide...mener det helt seriøst. Man orker ikke å se eller høre om gravide...merket magen vrengte seg.
Jeg begynner å nærme meg dit ja. Bortsett fra dere her inne selvfølgelig!! Vi er i samme båt:) Isted satt jeg og blokkerte alle med barn, gravide og potensielle gravide. Skal bare én graviditet til før jeg bikker over. Hehehe:)

Håper det. Det er så utrolig tungt når man har et så stort ønske at det gjør vondt. Vet at dere vet hvordan det er. Det er bare så urettferdig at vi skal ha det så vanskelig. Æsj...nå har jeg jammen havnet i den sutregropa mi igjen. Og i morgen er det jentekveld med en annen gravid venninne som ikke skjønner at folk sliter, men ber de slappe av. Så utrolig irriterende!! Og hun har alltid vært vimsete, blakk og uansvarlig. Ville ha barn så hun kunne være hjemme og slippe å jobbe!!! Er det mulig!?!??! Gi meg styrke!!! Hehe:)

Akkurat sånn har jeg også det med en venninne. Hun bare syter hele svangerskapet. Har så lyst til å skrike til henne noen ganger, at hun har valgt det selv og får lyst til å spørre om hun i det hele tatt gleder seg til ungen kommer.. Jeg har distansert meg. Orker rett og slett ikke. Blir deprimert!

Sent from my iPhone using BV Forum

Signerer denne!!
Vet med meg selv at jeg har trenget pauser fra gravide venner, og først når jeg har vært klar har jeg tatt kontakt igjen.

Heldigvis har min gravide kollega gått ut i permisjon, så jeg slipper å få den i trynet hver dag. Nå må jeg bare forholde meg til at min beste venninne fødte for 4 dager siden. Hun har sendt noen bilder allerede, mem heldigvis orker hun ikke besøk enda. Prøver å holde meg i bakgrunnen. Kanskje hun glemmer det. Haha:)

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Måtte skjule poster fra et par venninner på fb en stund fordi det konstant skrev om alle sparkene de kjente etc etc. Det er sårt når man ikke selv får det til.

Men jeg har troa på at det snart er din tur:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

I dag har jeg vært på apoteket og hentet medisinen til neste runde. Skal ha mensen på søndag, men har sykt menssmerter nå. Den måååå vente siden klinikken er stengt i påsken. Ellers blir det kræsj med påskestengt og Dublin turen vår:(

Masse lykke til!!! Krysser fingrene for at mensen ikke kommer enda!!

Takk!! Helst skulle den jo aldri kommet. Hehehe:)

Back
Topp