Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
uff daDer kom telefonen og blodprøven var negativ. Inn til samtale på tirsdag for å snakke med legen. Tom innvendig...
oi!!!! begynt å tygge tyggis nå i det siste pga hjelper litt mot kvalmen...men kan jeg droppe det ogsåKom over denne i dag. Kanskje noe å tenke på for oss som prøver: http://www.forbrukerradet.no/forsid...r/hormonforstyrrende-stoff-i-annenhver-tyggis
Jeg har tygget extra spearmint som favoritt i så mange år. Det er det helt slutt med nå. Man bør også sjekke parfymer og sminke. De kan også inneholde samme stoff.oi!!!! begynt å tygge tyggis nå i det siste pga hjelper litt mot kvalmen...men kan jeg droppe det ogsåMen da vet jeg hvem jeg kan tygge da hvertfall-
uff da....er så mye shit ute på markedet! jupp...jeg måååå bruke sminke og parfyme... hehe Så får sjekke det også trur jeg.Jeg har tygget extra spearmint som favoritt i så mange år. Det er det helt slutt med nå. Man bør også sjekke parfymer og sminke. De kan også inneholde samme stoff.
Håper ihvertfall på detHihi ja det må bli årets siste da du ska jo ruge i 9 mnd neste gang <3 men det er jo supert at du fikk avsmak på røyken da, jeg skjønner deg veldig godt, har selv røykt, men sluttet (helt) for snart 1 år siden, i to år før det så festrøyket jeg kun. GO girl!!
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Heldigvis begynner den å normalisere seg nå, men smertene er verre enn vanlig syklus. Får noen ordentlige stikk som klemmer til, men mye bedre enn i går. Det går riktige veienHos meg var ikke kraftigere men lengere enn vanlig. Håper det går bra med deg![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app