Kommer storken til oss?

Skjønner at du trenger en pause :( håper at du er gravid neste gang vi "sees" :)

Masse lykke til!:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Usj :( det er et slag i fjeset uansett! Ta godt vare på deg selv, det kan være lurt å ta en liten pause for å nullstille seg litt! Svær klem!!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Der kom telefonen og blodprøven var negativ. Inn til samtale på tirsdag for å snakke med legen. Tom innvendig...
uff da :( ta deg en hvilepust og ta vare på deg selv i mens. Ikke lett denne intense berg og dalbanen...Liker pronset tallene som fortelle at neste gang er det 25 prosent større sjans enn første gangen. så faktisk heøe 50 prosent sjans for at det kan gå! de tallene liker jeg og har mer trua på de ;) Men føler jo med deg, for dette er en lang og slitsom prosess fysisk og ikke minst psykisk. Tenk på at du skal til Dublin og kikkelig fylla til helga. det er akkurat det du trenger...å tenke på deg selv. masse trøsteklemmer

oi!!!! begynt å tygge tyggis nå i det siste pga hjelper litt mot kvalmen...men kan jeg droppe det også :( Men da vet jeg hvem jeg kan tygge da hvertfall-
Jeg har tygget extra spearmint som favoritt i så mange år. Det er det helt slutt med nå. Man bør også sjekke parfymer og sminke. De kan også inneholde samme stoff.

Jeg har tygget extra spearmint som favoritt i så mange år. Det er det helt slutt med nå. Man bør også sjekke parfymer og sminke. De kan også inneholde samme stoff.
uff da....er så mye shit ute på markedet! jupp...jeg måååå bruke sminke og parfyme... hehe Så får sjekke det også trur jeg.

Trist at det ikke gikk denne gangen! Som leneB sier, så får du kose deg ekstra godt og ta godt vare på deg selv, på fyllekula og dublin turen du skal ha.
Prøv å kom deg ut i det fine være ute og nyt at sola som varmer :)

Klarer ikke å la være å gå inn å sjekke opp på dere! Hehe:) Det er jo så utrolig mange som er i spennende tider om dagen. Oppdatering på årets første (og siste) fyllekule. Ble i overkant mye GT og irish... ligger nå og skammer meg. For i tillegg til alkoholen, så tok jeg ėn røyk! Smakte skikkelig dritt og jeg ble kjempekvalm! Føles ut som om jeg har vært utro. Bare med meg selv da... Også på 6 mnd dagen som røykfri!!! Jeg skylder på alle tingene som har skjedd. Hadde behov for å roe meg ned. Men det blir ikke flere sigaretter på meg. Fysj....også lukter det askebeger etterpå! :( Blæ!
Nå skal jeg se om søsteren min har gjemt noe mat et sted før jeg må vente 4 timer på å kjøre hjem...:(

Hihi ja det må bli årets siste da du ska jo ruge i 9 mnd neste gang <3 men det er jo supert at du fikk avsmak på røyken da, jeg skjønner deg veldig godt, har selv røykt, men sluttet (helt) for snart 1 år siden, i to år før det så festrøyket jeg kun. GO girl!! :D

Hihi ja det må bli årets siste da du ska jo ruge i 9 mnd neste gang <3 men det er jo supert at du fikk avsmak på røyken da, jeg skjønner deg veldig godt, har selv røykt, men sluttet (helt) for snart 1 år siden, i to år før det så festrøyket jeg kun. GO girl!! :D

Håper ihvertfall på det:) Skal inn til ettersamtale på tirsdag og planlegge neste steg:) Nå skal jeg tilbake på tredemølla og ny diett. Lavkarbo skal gjenopplives. Satser på at pco'en blir litt bedre av det:)

Hehehe... kjenner meg også igjen i det med røyk. Hvis jeg er på fest med alt for mange røykere. og samtidig har fått i meg litt for mye, så har jeg en tedens til å ta meg en røy jeg også, selv om det er 6 år siden jeg sluttet. Og hver gang syns jeg det smaker phy og værre enn værst. Nå er det vel 2 år siden sist jeg gjorde det, så håper at jeg aldri mer tar en røyk for å si det slikt. Men rart hvordan det er med å være full og henge sammen med folk som røyker. Det påvirker enn ubevist, om man vil eller ikke. I hvert fall godt at det ga avsmak!!

Tips til lettvint mat i lavkarbo verden :) Driver hele veien og små sprekker på godteri, men i prinsippet så spier jeg også etter lavkarbo, men når jeg ikke klarer å være så streng som ejg trenger og sprekker med en sjokkolade eller is en til to ganger i uka, så holder vekta seg stabil.... må bli streng!!!
Men jo, hvis du har en illfast form med lokk, så kan du på kvelden, legge et godt stykke kjøtt, grytekjøtt eller noe slikt oppi den, og masse kuttet grønnsaker som jeg har lyst på, pleier også å ha oppi litt kjøttkraft som jeg har lagd tidligere og ligger i fryseren. Krydrer og setter på lokk. Setter ovnen på 100grader, enten på kvelden eller på morningen når jeg står opp. Og vips har du veldig god frokost eller middag alt ut fra hva du ønsker å bruke det til. Merker i hvert fall på kroppen at den er veldig glad i den maten :) Lite arbeid, og så mørt kjøtt at det smelter på tunga :D :D Kan fint stå 8-12 timer i ovnen :)

Oooh...det hørtes godt ut!!

Jeg har gått på lavkarbo før, men ble så vanskelig med mat på jobb, og ta med i kantina. Får vel planlegge litt bedre:)

Ja, jeg sliter på jobben min jeg også. Blir lettere hvis du tar med deg mat :)

Jeg skal begynne å bake rundstykker som jeg kan ha med:) Lagde en fantastisk god cæsar salat som jeg hadde med på jobb også:) Lagde et stort glass med dressing så jeg hadde lenge. Så hadde jeg med bacon eller kylling. Kjempegodt!!:)

Der satte mensen i for fullt ja! Satan så vondt! :/ Jeg satte siste cyclogest onsdag kveld, så dvs at det tok 2 døgn før mensen kom. Som klinikken skriver så kan denne syklusen være kraftigere og mer smertefull enn vanlig. Høres riktig ut det. Men kjekt å vite at cyclogest utsetter mensen for meg uavhengig av resultat på forsøket. Note to self. Kjekt å huske til neste gang. Husk å bestille babyklister!

Hos meg var ikke kraftigere men lengere enn vanlig. Håper det går bra med deg :-)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Heldigvis begynner den å normalisere seg nå, men smertene er verre enn vanlig syklus. Får noen ordentlige stikk som klemmer til, men mye bedre enn i går. Det går riktige veien:) Da er det godt å trøste seg med litt is. Dette blir siste is på leeeenge. Nå er det slutt på usunn mat:)

Back
Topp