Kommer storken til oss?

Vi rykker stadig fremover i køen! Hehe:)

Så kjedelig :(

Ikke glem å drikke litt whiskey når du er i Dublin - jeg elsker Jameson ❤️

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så kjedelig :(

Ikke glem å drikke litt whiskey når du er i Dublin - jeg elsker Jameson ❤️

Sent from my iPhone using Tapatalk
Klarer ikke ren whiskey, men det er godt med irish coffee;) Nomnom!!!

Æsj, så utrolig leit.. Hater negative tester! Husk å ta deg tid til å sørge! Typisk oss slitere å gå rett på jobb etter negativ test.. Og etter å ha grått, vært sint og frustrert og alt annet man måtte føle for, så finner man ny motivasjon :-) nå er du iallfall et skritt nærmere målet..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har tømt ihvertfall én god runde tårer og vil egentlig bare begynne på igjen med en gang. Hater denne ventinga...

Denne prøving krever mye i av oss!!
Vi er bare så enormt sterke som går igjennom dette!
Skulle det ikke gå denne gangen, så skal det gå neste gang!! :) Denne gangen var det kun 30% neste gang er det 50% ;)

Ta godt vare på deg selv, og ha en super duper tur til Dubling og tur ut til helgen ;)

Takk:) Det er jo ihvertfall gode odds:):)

Takk:) Det er jo ihvertfall gode odds:):)
Neste gang blir det din tur <3 sjansen er større for hvert forsøk <3 Heier på deg!!!! Man blir gal av all ventingen...det som føles aller verst og alle faser man skal gjennom. Men det positive er at du er i det private...hvor dem stort sett starter opp ganske raskt etterpå i fohold til det offentlige. :) Kos deg med en fyllekule og tur til Dublin :D

Vente, vente, vente. Blodprøve ble tatt på morgenen i dag 8g de sa den skulle være klar ved 11 tiden. Regner med at de ringer klinikken og klinikken ringer meg. Forhåpentligvis så fort som mulig. Bare røske av plasteret så jeg kan bli ferdig med det. Jaja. Lagde ostekake i går for å ha noe å gjøre. Farlig godt. Ett stykke så ble jeg kvalm. Noen som vil ha resten? Haha:) Ellers er foreløpig psyken bra. Har forberedt meg på den dårlige nyheten, men regner med at jeg får en liten knekk uansett. Når man liksom får det konstatert av klinikken. Meeeeen, eyes on the price ladies! Neste runde skal jeg ha flere egg og en hel drøss på frys!! Pokker heller!! Skal få en hel haug med unger til slutt. Haha:)

Der kom telefonen og blodprøven var negativ. Inn til samtale på tirsdag for å snakke med legen. Tom innvendig...

Så trist. Stor klem til deg. Neste gang går det bedre!

Tar meg en liten pause fra alt dette styret. Håper å se mange av dere gravide når jeg setter igang igjen:)

Huff, så trist. Er såååå tungt med negative forsøk. Sender over en stor klem

Man blir så lei seg selv om man vet svaret:-( Det er liksom så brutalt å gå og vente hele dagen og så få det i klartekst på tlf... Skjønner godt at du har behov for en pause nå, man blir sliten. Krysse fingrene for full klaff ved neste forsøk:-)

Back
Topp