RedBushTea
Glad i forumet!
Da er der bare å ta flyet ;-)Veldig hyggelig å møte deg også!Håper vi sees igjen en annen gang
Kanskje jeg tar meg en tur til Bergen snart. Altfor lenge siden sist!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er der bare å ta flyet ;-)Veldig hyggelig å møte deg også!Håper vi sees igjen en annen gang
Kanskje jeg tar meg en tur til Bergen snart. Altfor lenge siden sist!
Det er trist :-( men det blir neste gangRugedag 14/16 dpo: Tok en test selv om jeg visste svaret. Ville sikkert ha angret om jeg lot være. Negativ. Blodprøve i morgen og fylla på lørdag. Fin uke....
Klarer ikke ren whiskey, men det er godt med irish coffeeSå kjedelig![]()
Ikke glem å drikke litt whiskey når du er i Dublin - jeg elsker Jameson
Sent from my iPhone using Tapatalk
åå irish coffee e bare DIGG!!!Klarer ikke ren whiskey, men det er godt med irish coffeeNomnom!!!
På Temple Bar i Dublin lager de den alle beste, og har funnet oppskriften. Smaker helt fantastisk!åå irish coffee e bare DIGG!!!![]()
![]()
Neste gang blir det din tur <3 sjansen er større for hvert forsøk <3 Heier på deg!!!! Man blir gal av all ventingen...det som føles aller verst og alle faser man skal gjennom. Men det positive er at du er i det private...hvor dem stort sett starter opp ganske raskt etterpå i fohold til det offentlige.TakkDet er jo ihvertfall gode odds
![]()
Jeg kjenner den følelsen ...Det er utrolig tristDer kom telefonen og blodprøven var negativ. Inn til samtale på tirsdag for å snakke med legen. Tom innvendig...