Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herHeldigvis begynner den å normalisere seg nå, men smertene er verre enn vanlig syklus. Får noen ordentlige stikk som klemmer til, men mye bedre enn i går. Det går riktige veienDa er det godt å trøste seg med litt is. Dette blir siste is på leeeenge. Nå er det slutt på usunn mat
![]()
Dæsken, nå fant jeg ut at meg og deg, vi er bra lik i grunn! ! har også pco men et veldig uklassisk bilde, er ikke en typisk pco - dame, jeg er nesten like høy som deg 173, veier nå 88 men gikk akk ned 8 kilo med lavkarbo.. Da er jeg veeeldig spent på å høre hva du e farer med den detox aloe vera kuren!!Klarer ikke å holde meg unna dette forumet. Er avhengig! Er som en såpeopera. Mange liv og historier å følge med på. Altfor spennende!!Nå har jeg satt i gang en alle tiders detox kur med aloe vera. Den skal visst hjelpe til med å fjerne slagg i tarmene. (Digg, hva??) Og i starten kan man gå ned 3-6 kg bare på tarmsøppel. Herlig! Passer perfekt før ny runde med ICSI. Mens jeg venter på det jeg har bestilt, så kjøpte jeg en flaske på helsekosten i dag. Vil begynne med en gang. Har gått opp 6 kg etter at jeg fikk lungebetennelse i november, pluss alle hormonene. Er nå på mitt høyeste noensinne på 86 kg. Skal ned på 72 som er drømmevekta. Er 170 cm. Og er fornøyd med 72
Men har slitt med å gå ned selv med masse trening og riktig mat. Denne tarmgreia kan faktisk være årsaken og skal prøve å lette litt på pco'en min. I'll try everything once
Yay!!!
Wow! Så bra! Gikk ned 9 kg sist jeg var på lavkarbo, så kom sommeren, heheDæsken, nå fant jeg ut at meg og deg, vi er bra lik i grunn! ! har også pco men et veldig uklassisk bilde, er ikke en typisk pco - dame, jeg er nesten like høy som deg 173, veier nå 88 men gikk akk ned 8 kilo med lavkarbo.. Da er jeg veeeldig spent på å høre hva du e farer med den detox aloe vera kuren!!keep me posted
Sent from my SM-P600 using Tapatalk
Jeg har ikke engang høy AMH, tvert imot min er nede på 12, pluss noen ekstra eggposer, ikke mange, men ja fettet samles på midten ; P og alle hormon prøvene var helt normale, PLUSS at vi pco damer ska jo være veldig lette å stimulere og få ut mange egg, det er IKKE jeg hehehe to forsøk ett ut hver gang.. ikke enkelt å bli klok påWow! Så bra! Gikk ned 9 kg sist jeg var på lavkarbo, så kom sommeren, heheJeg er heller ingen typisl pco. Har bare høy amh og mange eggposer. Og at fettet samler seg på magen da
![]()
De 9 kg pakket seg dessverre på igjen iløpet av 1,5 år...Jeg har ikke engang høy AMH, tvert imot min er nede på 12, pluss noen ekstra eggposer, ikke mange, men ja fettet samles på midten ; P og alle hormon prøvene var helt normale, PLUSS at vi pco damer ska jo være veldig lette å stimulere og få ut mange egg, det er IKKE jeg hehehe to forsøk ett ut hver gang.. ikke enkelt å bli klok på
Kjempeflink du var med å gå ned 9 kilo, tror lavkarbo er veldig fint for oss, selv merket jeg vare at det gjorde meg godt følte ikke det var negativ påvirkning på noe av kroppen eller funksjonene i kroppen, var det slik for deg også?
Aah, men, da vet du hvertfall at du kan!De 9 kg pakket seg dessverre på igjen iløpet av 1,5 år...Kjente meg ganske pigg ja, men ble vanskelig å vedlikeholde pga kantinen på jobb. Vi blir trukket i lønn for kantina og spiser fritt der, men det er som regel ikke mulighet til å holde lavkarbo dietten vedlike. Nå skal jeg over på kalorifattig mat og spørre om jeg kan få metformin til neste forsøk. Skal visst hjelpe på insulinnivået for meg med pc
Jeg fikk bare ut 1 egg. Har lav stimulering for å ikke få for mange egg. Har ca 15 poser på hver side
![]()
Usj det er så sårt å se lykkelige foreldre/gravide når man akkurat har hatt et nederlag, men, nå er du på vei inn i nytt forsøk igjen veldig snart, det betyr ny mulighet for graviditet og det er fint <3Da satt man og blomstret på klinikken igjen da. Jeg vet jeg er helt dust nå, men venterommer var fullt av lykkelige par med småbarn. Jeg takler bare ikke å se barn nå. Vet jeg kommer over det, men kjenner jeg får helt vondt i hjertet...Selv om de sikkert har slitt de også siden de er her...men fy f*** så vondt. Jaja, satte meg i gangen og venter på samtale med dr. Holst. Kryss fingrene for meg for rask oppstart igjen da!![]()
Du må si ifra hvordan den rensingen er....ikke det at jeg skal gjøre det...for trur ikke det er bra. Men senere. veier mer enn vanlig jeg også...så vil ned slik jeg var etter første snagerskapet med min datter. Raste ned pga amming og dårlig hele svangerskapet. usunn måte å gå ned på...men pga all prøvingen og ja som du sier hormoner har jeg lagt på meg myyyyyye. Men ja oppdater hvordan det funker og sånn daKlarer ikke å holde meg unna dette forumet. Er avhengig! Er som en såpeopera. Mange liv og historier å følge med på. Altfor spennende!!Nå har jeg satt i gang en alle tiders detox kur med aloe vera. Den skal visst hjelpe til med å fjerne slagg i tarmene. (Digg, hva??) Og i starten kan man gå ned 3-6 kg bare på tarmsøppel. Herlig! Passer perfekt før ny runde med ICSI. Mens jeg venter på det jeg har bestilt, så kjøpte jeg en flaske på helsekosten i dag. Vil begynne med en gang. Har gått opp 6 kg etter at jeg fikk lungebetennelse i november, pluss alle hormonene. Er nå på mitt høyeste noensinne på 86 kg. Skal ned på 72 som er drømmevekta. Er 170 cm. Og er fornøyd med 72
Men har slitt med å gå ned selv med masse trening og riktig mat. Denne tarmgreia kan faktisk være årsaken og skal prøve å lette litt på pco'en min. I'll try everything once
Yay!!!
Uff det skjønner jeg...ikke gøy i det hele tattDa satt man og blomstret på klinikken igjen da. Jeg vet jeg er helt dust nå, men venterommer var fullt av lykkelige par med småbarn. Jeg takler bare ikke å se barn nå. Vet jeg kommer over det, men kjenner jeg får helt vondt i hjertet...Selv om de sikkert har slitt de også siden de er her...men fy f*** så vondt. Jaja, satte meg i gangen og venter på samtale med dr. Holst. Kryss fingrene for meg for rask oppstart igjen da!![]()
Da satt man og blomstret på klinikken igjen da. Jeg vet jeg er helt dust nå, men venterommer var fullt av lykkelige par med småbarn. Jeg takler bare ikke å se barn nå. Vet jeg kommer over det, men kjenner jeg får helt vondt i hjertet...Selv om de sikkert har slitt de også siden de er her...men fy f*** så vondt. Jaja, satte meg i gangen og venter på samtale med dr. Holst. Kryss fingrene for meg for rask oppstart igjen da!![]()
Jeg jobber i Tele2Aah, men, da vet du hvertfall at du kan!![]()
ser den, med kantine på jobb, hvor jobber du forresten? Er ikke det litt sleipt å drive å trekke månedlig for bruk av kantine? Enn hva med de som har diabetes glutenallergi og ellers begrensninger i kostholdet, ellers som faktisk har med seg mat hver dag for å benytte seg av den mest lønnsomme lunsjen? De kan enten ikke bruke kantinen i det hele tatt eller at det er veldig begrenset bruksmuligheter av kantinen, og da skal de betale for det? Hehe hmmm kjente jeg fyrte meg litt opp der gitt! !
Jeg skal absolutt legge inn en oppdatering på hvordan det gårDu må si ifra hvordan den rensingen er....ikke det at jeg skal gjøre det...for trur ikke det er bra. Men senere. veier mer enn vanlig jeg også...så vil ned slik jeg var etter første snagerskapet med min datter. Raste ned pga amming og dårlig hele svangerskapet. usunn måte å gå ned på...men pga all prøvingen og ja som du sier hormoner har jeg lagt på meg myyyyyye. Men ja oppdater hvordan det funker og sånn daLykke til med kur!!!
![]()
Ja, han er veldig positiv til at vi skal klare detUff det skjønner jeg...ikke gøy i det hele tattTenk at neste gang så er sjansen myyyyye større for deg
Jeg har trua. Da sitter du der med svær mage og er fornøyd serru. Håper du får rask oppstart da
![]()
Hva syns du om holst? ...gikk privat for å få utredning før jeg tok prøverør...når de tilhøret aleris.